Vyber sport auta do 550tkc
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Cayman S v seriovom stave by som urcite nepovazoval za idealne okruhove naradie. Na to ma az prilis kompromisne naladeny podvozok a hlavne mu v serii chyba samosvor, aj ked to je otazka cca 1500 eur aj s montazou. Seriovo sa montoval az po facelifte a za priplatok. Na okruh je idealnejsi Cayman R, ale tam su ceny este relativne vysoko. A co sa tyka spravania sa na limite, auto je absolutne citatelne co je aj jeden z dovodov preco su jazdne vlastnosti na spici segmentu. V tomto smere su akekolvek obavy zbytocne.
Pri beznom servise sa motor samozrejme nevybera. Minuly rok som menil sviecky. Zvladne to uplne kazdy. Prakticky vsetko sa da pomenit bez vacsich problemov a ani ceny su neni nejak premrstene pokial sa nechodi do autorizaku. Motor ide von akurat ked sa meni spojka, alebo sa opravuje vadne IMS lozisko, ale aj to sa tyka skor 986. U 987 s motorom 3.4 sa uz tato zavada vyskytovala zriedkavo.
Pri beznom servise sa motor samozrejme nevybera. Minuly rok som menil sviecky. Zvladne to uplne kazdy. Prakticky vsetko sa da pomenit bez vacsich problemov a ani ceny su neni nejak premrstene pokial sa nechodi do autorizaku. Motor ide von akurat ked sa meni spojka, alebo sa opravuje vadne IMS lozisko, ale aj to sa tyka skor 986. U 987 s motorom 3.4 sa uz tato zavada vyskytovala zriedkavo.
Re: Vyber sport auta do 550tkc
911T: Jinými slovy tedy aby byl Cayman S použitelný na okruhy tak to chce takovou klasiku: podvozek, brzdy, LSD a zkrátit převod? Takže prakticky to stejný jako u M3.
Teď jsem si přes víkend dopisoval s jedním člověkem co prodává kit alá caterham s motorem z Hayabusy a tak mě napadlo, že bych třeba taky výhledově zahučel do nějaký rwd plechovky. Jediný požadavek je, aby byla o level rychlejší než moje stávající upravené ctr + by měla mít ještě relativně rozumný nároky na provoz. A za boha jsem nemohl přijít na nic co by to splňovalo. Aby M3 byla opravdu o hodně rychlejší tak už to něco stojí a provoz už nebude za hubičku a porsche, corvette, atd... jsou finančně taky mimo. Takže jsem zase skončil u splašených trubek z anglie. Máte někdo zkušenosti s výběrem a provozem kit-carů alá caterham, nebo existuje nějaká alternativa?
Teď jsem si přes víkend dopisoval s jedním člověkem co prodává kit alá caterham s motorem z Hayabusy a tak mě napadlo, že bych třeba taky výhledově zahučel do nějaký rwd plechovky. Jediný požadavek je, aby byla o level rychlejší než moje stávající upravené ctr + by měla mít ještě relativně rozumný nároky na provoz. A za boha jsem nemohl přijít na nic co by to splňovalo. Aby M3 byla opravdu o hodně rychlejší tak už to něco stojí a provoz už nebude za hubičku a porsche, corvette, atd... jsou finančně taky mimo. Takže jsem zase skončil u splašených trubek z anglie. Máte někdo zkušenosti s výběrem a provozem kit-carů alá caterham, nebo existuje nějaká alternativa?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Díky za odpovědi kluci
Ještě před napsáním "verdiktu" Vám sepíšu pár info k dalšímu kousku M3, jenž jsem včera omrknul :
http://www.tipcars.com/bmw-m3/bmw-m3-32153126.html
Auto je majitele bazaru, ale totální šrot. Jen pro informaci kdo by měl v plánu se jít podívat - upozornuji předem, zcela zbytečný čas a peníze...
Nakonec jsem to po včerejšku rozlousknul takto :
Za poměrnou část původně plánových financů opravím a přípravím na okruhy mé výše zmíněné Porsche Carrera 4 996 ze "stodoly" at se na něj nepráší Opravy + ten základ na okruhy - LSD, chlazení, olejové hospodářství, podvozek, brzdy. Výkonové apod úpravy nejsou třeba, už GT3 bodykit dává 1000koní a 300% respektu navíc
K tomu pořídím zase nějakou ojetou Imprezu za pár korun na zimu, pokud se vydaří.
No a budu se zajímat o "kit-cary" stejně jako "jarka" Vychází to jako nejlepší alternativa.
Pro letošní rok na začátek bude stačit Porsche, poté, až se trochu dostanu do obrazu v kit-carech, chtěl bych do nich "přestoupit" ale uvidíme jak se vše vyvine
Ještě před napsáním "verdiktu" Vám sepíšu pár info k dalšímu kousku M3, jenž jsem včera omrknul :
http://www.tipcars.com/bmw-m3/bmw-m3-32153126.html
Auto je majitele bazaru, ale totální šrot. Jen pro informaci kdo by měl v plánu se jít podívat - upozornuji předem, zcela zbytečný čas a peníze...
Nakonec jsem to po včerejšku rozlousknul takto :
Za poměrnou část původně plánových financů opravím a přípravím na okruhy mé výše zmíněné Porsche Carrera 4 996 ze "stodoly" at se na něj nepráší Opravy + ten základ na okruhy - LSD, chlazení, olejové hospodářství, podvozek, brzdy. Výkonové apod úpravy nejsou třeba, už GT3 bodykit dává 1000koní a 300% respektu navíc
K tomu pořídím zase nějakou ojetou Imprezu za pár korun na zimu, pokud se vydaří.
No a budu se zajímat o "kit-cary" stejně jako "jarka" Vychází to jako nejlepší alternativa.
Pro letošní rok na začátek bude stačit Porsche, poté, až se trochu dostanu do obrazu v kit-carech, chtěl bych do nich "přestoupit" ale uvidíme jak se vše vyvine
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Přesně tohle bych asi taky udělal. Jediný co by mě od té 911 odrazovalo je že je to 4x4, ale když už bych ji měl ve stodole, tak bych jí to asi odpustil . Já teď k rozlousknutí kit-cara řeším, jestli motor a převodovka s Hayabusy budou dostatečně odolný pro 450kg auto...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Už jsem se domlouval s Vonka Racing. kde mi Porsche budou dělat, že ta 4kolka nejspíše půjde odpojit, takže z toho uděláme zadokolku, jen bude pořád trochu těžší
Alespon přijdou pořádně na kloub motoru vzadu... snad mě to nezabije...
BTW motor a převodovka je dostatečně odolná, jezdí se to v Radicalech a konkrétně kusy, jenž měly sériové motory a převodovky, držely bez problémů, nebál bych se toho, navíc to seženeš za pár korun
Alespon přijdou pořádně na kloub motoru vzadu... snad mě to nezabije...
BTW motor a převodovka je dostatečně odolná, jezdí se to v Radicalech a konkrétně kusy, jenž měly sériové motory a převodovky, držely bez problémů, nebál bych se toho, navíc to seženeš za pár korun
Re: Vyber sport auta do 550tkc
pocit, ze to nebude uplne vonavka, jsem mel uz z fotekMadJoe píše:Díky za odpovědi kluci
http://www.tipcars.com/bmw-m3/bmw-m3-32153126.html
Auto je majitele bazaru, ale totální šrot. Jen pro informaci kdo by měl v plánu se jít podívat - upozornuji předem, zcela zbytečný čas a peníze...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Bohužel... Majitel ji samozřejmě vychvaloval do nebes a co vše udělal atd... ale žádné doklady... Navíc dle zběžného ohledání, ani jsem nevytahoval měrku laku, jsem zjistil pár vad, jenž mi nekorespondovaly s tvrzením majitele...
Bouráno předek, zadek, opraveno relativně dobře.
Differenciál nesvíral prakticky vůbec!
Na podvozku drobné vůle, ale to bych neřešil.
Horší bylo to, že motor měl být v super stavu, místo toho strašně hlasitě cvakal jak za studena, tak za tepla. Nezdravý zvuk.
Ani se nedivím. Sotva jsme vyjeli, majitel tomu dával čočku - studený motor!!!
Tak jsem poděkoval, popřál hezký den a jel jsem
Bouráno předek, zadek, opraveno relativně dobře.
Differenciál nesvíral prakticky vůbec!
Na podvozku drobné vůle, ale to bych neřešil.
Horší bylo to, že motor měl být v super stavu, místo toho strašně hlasitě cvakal jak za studena, tak za tepla. Nezdravý zvuk.
Ani se nedivím. Sotva jsme vyjeli, majitel tomu dával čočku - studený motor!!!
Tak jsem poděkoval, popřál hezký den a jel jsem
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Novej motor v BMW 350tkc bez DPH.jarka píše:Bond: jen tak pro zajímavost, nepoptával se i nový motor u bmw, by mě jen zajímalo co to koštuje? Jestli to teda bmw vůbec prodává...
Jinak abych trochu veci uvedl na pravou miru, v inzeratu nikde nebylo uvedeno, ze auto je v TOP stavu (coz bych ani nikdy nenapsal, protoze jsem na spojeni TOP stav alergickej), naopak jsem uvadel, ze vizualne existuje nekolik nedostatku. O varene strese stejne jako Bond nic nevim, byt uznavam, ze svar na kazde strane vypada jinak.
Bohuzel, cesky trh je na podobna auta prilis maly, aby bylo mozno porovnat vicero kusu. Pokud se podivate do Nemecka, kupe zacinaji na cene 600-650tkc, coz si myslim je porad velice slusna nabidka, zejmena z pohledu zaruky a servisu, ktery auto dostalo v posledni dobe. Osobne si v cene do 1m nedovedu predstavit lepsi vikendovku - Cayman S bude diky umisteni motoru trosku nuda, 911 997 za tu cenu nebude nic moc, M3 E46 je prilis velka, stejne jako E9x. Samozrejme pokud by bylo auto vyuzivano v jinem rezimu, pak se karty obraci.
Kazdopadne mam na vec logicky prilis zkresleny pohled
Re: Vyber sport auta do 550tkc
V zasade ano. Zalezi na tom, v akom pomere chce clovek jazdit okruh a v akom okresky.jarka píše:911T: Jinými slovy tedy aby byl Cayman S použitelný na okruhy tak to chce takovou klasiku: podvozek, brzdy, LSD a zkrátit převod? Takže prakticky to stejný jako u M3.
Madjoe: to je asi to najlepsie co mozes spravit. 996 je dostatocne schopne auto a pritom ti ho uz nemusi byt az tak luto vzhladom na to, v akych cenovych relaciach sa dnes hybu. Ak uz taketo auto mas a nemas pren ine vyuzitie, tak je to idealna volba.
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Mě by ještě zajímalo, jak se to tak přihodí, že v garáži zbyde jedno nevyužité poršátko?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3