výběr vozu pro vysoký nájezd km
výběr vozu pro vysoký nájezd km
Dobrý den všem,
chtěl jsem se s Vámi poradit, jaký vůz zvolit jako náhradu za moji současnou Toyotu Corollu E12 (hatchback, r.v. 2001/2002, 1.6 VVT-i 81kw, 220 tis. km.). Mám docela vysoký nájezd, 40 tis. km. ročně, možná i více. Proto bych chtěl spíše příměstský benzín vyměnit za něco lepšího na delší cesty.
Požadavky na vůz
1) spolehlivost a provozní náklady
2) cena -> max 250 tis. kč.
3) rok výroby -> 2007 a novější
4) stav tachometru -> max. 130 tis. km.
5) větší hatchback, sedan/liftback, kombi
6) jezdím závodně karting a proto se sem tam projedu rád rychle a rád se za volantem bavím, proto by vůz měl mít částečně i tyto sklony (není však podmínkou, předběhnu k výběrům motorů, pokud bude někdo psát, že takovéto motory nejsou na sportovní jízdu, tak o hardcore výkon mi moc nejde, jezdím si pro zábavu především stopu)
Pro vůz bych si s největší pravděpodobností jel do Německa (přeci jen jsou tam auta v lepším stavu a je tam menší pravděpodobnost stočeného tachometru)
Vozy ve výběru:
- Subaru Impreza /// Legacy 2.0 benzin + LPG (nad 2.0D jsem také přemýšlel, ale na Subaru fóru jsem se dočetl, že jsou hodně citlivé na kvalitní naftu, která u nás k dostání moc není. Tím pádem odchází vstřiky, čerpadla atp.)
- Hodna Civic /// Accord sedan 2.2 i-CTDi (k Accordu, kombi se mi nelíbí, pokud kombi, tak MY2009-současnost)
- Mazda 3 1.6 nebo 2.2 diesel /// Mazda 6 2.0 nebo 2.2 diesel
- Volvo V50 D5 kombi (D5 proto, že se jedná o spolehlivý motor, pokud by byla nějaká pěkná 1.6D, tak bych se také nebránil, prý se jedná taktéž o spolehlivý motor)
- Toyota Avensis 2.0 D-4D
- koncern -> VW Golf Variant 1.9TDI/1.6TDI /// Octavia II facelift (lift, kombi) 1.9TDI/1.6TDI /// Rapid 1.6TDI /// Superb II 1.9TDI/1.6TDI (koncernu bych se ale možná raději vyhnul, nejedná se o zcela bezproblémové vozy, mají vysoký počet krádeží a vozidla povětšinou pochází z firemních flotil a tak jsou motory kvůli špatnému zacházení často unavené)
Rád bych, abyste se vyjádřili k danému výběru a které auto se jeví z výběru jako nejlepší. Nebo pokud by byly podle Vás lepší vozy, sem s nimi. Díky moc, Ondra.
chtěl jsem se s Vámi poradit, jaký vůz zvolit jako náhradu za moji současnou Toyotu Corollu E12 (hatchback, r.v. 2001/2002, 1.6 VVT-i 81kw, 220 tis. km.). Mám docela vysoký nájezd, 40 tis. km. ročně, možná i více. Proto bych chtěl spíše příměstský benzín vyměnit za něco lepšího na delší cesty.
Požadavky na vůz
1) spolehlivost a provozní náklady
2) cena -> max 250 tis. kč.
3) rok výroby -> 2007 a novější
4) stav tachometru -> max. 130 tis. km.
5) větší hatchback, sedan/liftback, kombi
6) jezdím závodně karting a proto se sem tam projedu rád rychle a rád se za volantem bavím, proto by vůz měl mít částečně i tyto sklony (není však podmínkou, předběhnu k výběrům motorů, pokud bude někdo psát, že takovéto motory nejsou na sportovní jízdu, tak o hardcore výkon mi moc nejde, jezdím si pro zábavu především stopu)
Pro vůz bych si s největší pravděpodobností jel do Německa (přeci jen jsou tam auta v lepším stavu a je tam menší pravděpodobnost stočeného tachometru)
Vozy ve výběru:
- Subaru Impreza /// Legacy 2.0 benzin + LPG (nad 2.0D jsem také přemýšlel, ale na Subaru fóru jsem se dočetl, že jsou hodně citlivé na kvalitní naftu, která u nás k dostání moc není. Tím pádem odchází vstřiky, čerpadla atp.)
- Hodna Civic /// Accord sedan 2.2 i-CTDi (k Accordu, kombi se mi nelíbí, pokud kombi, tak MY2009-současnost)
- Mazda 3 1.6 nebo 2.2 diesel /// Mazda 6 2.0 nebo 2.2 diesel
- Volvo V50 D5 kombi (D5 proto, že se jedná o spolehlivý motor, pokud by byla nějaká pěkná 1.6D, tak bych se také nebránil, prý se jedná taktéž o spolehlivý motor)
- Toyota Avensis 2.0 D-4D
- koncern -> VW Golf Variant 1.9TDI/1.6TDI /// Octavia II facelift (lift, kombi) 1.9TDI/1.6TDI /// Rapid 1.6TDI /// Superb II 1.9TDI/1.6TDI (koncernu bych se ale možná raději vyhnul, nejedná se o zcela bezproblémové vozy, mají vysoký počet krádeží a vozidla povětšinou pochází z firemních flotil a tak jsou motory kvůli špatnému zacházení často unavené)
Rád bych, abyste se vyjádřili k danému výběru a které auto se jeví z výběru jako nejlepší. Nebo pokud by byly podle Vás lepší vozy, sem s nimi. Díky moc, Ondra.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
na stav tacháče bych se vykašlal, stáčí se stejnak všude.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
mazda 1,6hdi diesel ani za boha, koncern by som vylucil presne pre to co si sam napisal a inak fajn vyber, ked dobry podvozok a nepotrebujes ultra vykon tak tam este pridaj FoFo mk2 1,8tdci alebo mondeo 1,8tdci, tie by nemali mat ani dpf aj ked neviem ako to s nimi bolo v reichu. co sa tyka avensis, cital som ze v ostbloku od novoty nemal dpf a na zapade ano, neviem ci jpp alebo fakt.
a btw cakat realnych 130kkm pri takychto autach je imho idealizmus
a btw cakat realnych 130kkm pri takychto autach je imho idealizmus
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
nebyly aji některé (všechny?) ročníky boxer-dýzlu od subaru průser, a to tak že velmi?!?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
ad 1) no, je mi jasné, že stav tachometru budu brát s rezervou.
ad 2) proto se ptám, přeci jen nemůžu vědět všechno (1.6D mazda), co se týče Fordů co jsi psal, jsou už docela staré a chtěl bych něco novějšího. (nebo to mondeo máš na mysli MY2008? a jakou výkonovou variantu? 74kw nebo 92kw?)
ad 3) proto jsem boxer diesel vyřadil, raději bych Subo předělal na plyn.
ad 2) proto se ptám, přeci jen nemůžu vědět všechno (1.6D mazda), co se týče Fordů co jsi psal, jsou už docela staré a chtěl bych něco novějšího. (nebo to mondeo máš na mysli MY2008? a jakou výkonovou variantu? 74kw nebo 92kw?)
ad 3) proto jsem boxer diesel vyřadil, raději bych Subo předělal na plyn.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
oops, já to blbě přečet, sem si vsugeroval, že sceš dýzl...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
afaik tie 1,8my sa do fofo davali minimalne kym skoncila mk2 takze az take stare zas nebudu. v mondeu neviem ale myslim ze tiez tak nejak sa daval. podla mna uz 92kw je na mondeo minimum, ja som sa vozil na 103kw 2,0tdci a tam to bolo tak akurat ked bolo auto plne. 74 si neviem ani predstavit, to musi byt ako embecka.koyota píše:
ad 2) proto se ptám, přeci jen nemůžu vědět všechno (1.6D mazda), co se týče Fordů co jsi psal, jsou už docela staré a chtěl bych něco novějšího. (nebo to mondeo máš na mysli MY2008? a jakou výkonovou variantu? 74kw nebo 92kw?)
Ak sa ti chce tak pozri fordclub pre porovnanie s 2,0tdci. Mal ho sused a foaf este mk3 a v pohode ale to samozrejme neni reprezentativna vzorka.
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
díky kouknu nějaké další návrhy?
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
Budu vypadat docela fanaticky, ale zkus se svezt v AR 159. Za tyhle penize sezenes klidne kolem roku 2010. Idealne s 1.9JTDm2.
To auto je dlouhe streky docela fajn, neni sice tak pohodlne jako Subo nebo Volvo ale zase je docela jiste ( to samozrejmne i subo)
Co se tyce nakladu tak s 1.9 budou celkem nizke (podvozek vydrzi dost, daj se na to dat i 16" atd.)
Odkud jsi?
To auto je dlouhe streky docela fajn, neni sice tak pohodlne jako Subo nebo Volvo ale zase je docela jiste ( to samozrejmne i subo)
Co se tyce nakladu tak s 1.9 budou celkem nizke (podvozek vydrzi dost, daj se na to dat i 16" atd.)
Odkud jsi?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: výběr vozu pro vysoký nájezd km
Hodonín/Brno/Prostějov
Co se týče Alfy, tak vůči těmto vozům mám docela předsudky. 159 je pěkná, ale prostě Itala bych nechtěl Několik mých známých Alfu mělo a never more Italové a Frantíci pro mě prostě nejsou symbolem spolehlivosti
Co se týče Alfy, tak vůči těmto vozům mám docela předsudky. 159 je pěkná, ale prostě Itala bych nechtěl Několik mých známých Alfu mělo a never more Italové a Frantíci pro mě prostě nejsou symbolem spolehlivosti