AUDI vs. ALFA
Re: AUDI vs. ALFA
Ale 159 neni ta alfa kterou by alfisti kupovali. Opravdu ne. Spise naopak to je auto pro lidico nemaj na audi.
159 je v pohode vcetne bezpecnosdi. Jizdni vlastnosti lepsi nez audi a spolehlivost troufnu si tvrdit ze take (motoru). Dela se i v Q4 ( a neni to pitomej haldex jak u audi).
Napis na alfistech uzivateli mpedro, ten mel audi ted ma 159 a poradi ti.
Jedine co je opravdu velk nevyhod alfy je, ze jde opravdu rychle dolu na cene
159 je v pohode vcetne bezpecnosdi. Jizdni vlastnosti lepsi nez audi a spolehlivost troufnu si tvrdit ze take (motoru). Dela se i v Q4 ( a neni to pitomej haldex jak u audi).
Napis na alfistech uzivateli mpedro, ten mel audi ted ma 159 a poradi ti.
Jedine co je opravdu velk nevyhod alfy je, ze jde opravdu rychle dolu na cene
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: AUDI vs. ALFA
- ja zase mel 159 a ted mam Audi a je ve vsech smerech lepsi, od motoru, prevodovek, pohonu, komfortu, spolehlivosti az po nevim co
- pitomej Haldex pravda Audi pouziva, nicmene akorat u malych modelu - Q3, A3 apod. Jinak v podstate Alfa zacala pouzivat to, co predtim Audi pouzivalo roky klasicky diferak s Torsnem C, ktery je uz docela zastaraly a tak jej Audi obohatilo o elektronicke rizeni, coz je neco na co se Alfa muze divat ze dvou kilometru, nciemen u A4 a 159 daneho roku je system pohonu totozny - Torsen C
- jizdni vlastnosti jsou v podstate totozne. Zakladem je koncepce vsechno vpredu, kde alespon audi na rodzil od Alfy necpe vsechno pred predni napravu, ale cast soucasti motoru davat nad a za, tudiz Audi je vyrazne lepe vyvazene a netrpi az takovou nedotacivosti jako Alfa, byt k neutralite BMW nebo MB ma taky dost daleo
- spolehlivost Audi a alfy nema cenu ani hodnotit. At se podivame na jakoukoli statistiku o spolehlivosti okupuje Alfa posledni pricky, audi byva vepredu nebo v ramci stredu a to pozor, Alfy mivaji az polovicni najezd vuci Audi, takze pri zohledneni najetych kilometru mivaji alfy cca 2,5-3x vice zavad, nez srovnatelna alterantiva u Audi
- naopk jedinou vyhodou alfy je to, ze jeji cena rychle pada. Takze modelove a motoricky srovnatelna 159 je pro kupce ojetiny levnejsi, nez Audi. Na druhou stranu ho ceka castejsi servis a pri dalsim prodeji dalsi vyznamna ztrata.
- pitomej Haldex pravda Audi pouziva, nicmene akorat u malych modelu - Q3, A3 apod. Jinak v podstate Alfa zacala pouzivat to, co predtim Audi pouzivalo roky klasicky diferak s Torsnem C, ktery je uz docela zastaraly a tak jej Audi obohatilo o elektronicke rizeni, coz je neco na co se Alfa muze divat ze dvou kilometru, nciemen u A4 a 159 daneho roku je system pohonu totozny - Torsen C
- jizdni vlastnosti jsou v podstate totozne. Zakladem je koncepce vsechno vpredu, kde alespon audi na rodzil od Alfy necpe vsechno pred predni napravu, ale cast soucasti motoru davat nad a za, tudiz Audi je vyrazne lepe vyvazene a netrpi az takovou nedotacivosti jako Alfa, byt k neutralite BMW nebo MB ma taky dost daleo
- spolehlivost Audi a alfy nema cenu ani hodnotit. At se podivame na jakoukoli statistiku o spolehlivosti okupuje Alfa posledni pricky, audi byva vepredu nebo v ramci stredu a to pozor, Alfy mivaji az polovicni najezd vuci Audi, takze pri zohledneni najetych kilometru mivaji alfy cca 2,5-3x vice zavad, nez srovnatelna alterantiva u Audi
- naopk jedinou vyhodou alfy je to, ze jeji cena rychle pada. Takze modelove a motoricky srovnatelna 159 je pro kupce ojetiny levnejsi, nez Audi. Na druhou stranu ho ceka castejsi servis a pri dalsim prodeji dalsi vyznamna ztrata.
Re: AUDI vs. ALFA
dali píše:2003 je B6, což je celý dvě generace starej model. B7 byla až od 2004. Jedinej důvod proč vzít Audi je pokud by to bylo quattro. Jinak to je pořád se bát, jestli jí najdeš tam kde si jí zaparkoval, když ne celý auto, tak se kradou navigace, xenony, airbagy. Spotřebák na přední nápravu 15-20tisíc v originále.... nebo 100Euro polskej, jenže ten tak namontovat před prodejem, protože najedeš 20tisíc a můžeš to měnit všechno znovu.
Alfu asi jentak někdo krást nebude. Navzdory zažitým názorům na Italy 1.9JTD platí za jeden z nejlepších dieselů, alfy jsou vyhlášený jízdníma vlastnostma. Problém u Alfy je bezpečnost když to někam nakouříš. Nevím o kolik dál je 159, ale bouračky 156 většinou pro posádku moc dobře nedopadnou.
Na 156 sem koukal jako první ta by se mě líbila ve všech směrech ale jak říkáš crashtesty sou propadák (2 hvězdy) 159 uz má plnejch 5 hvězd. Škoda že 159 už má filtr pevných Častic, další zbytečná kravina co se může vysr...
Re: AUDI vs. ALFA
Filtr vyhodis a jezdis dal.
Re: AUDI vs. ALFA
V podstatě s tebou souhlasím, ale tady s tím moc ne. Co do ovladatelnosti v extrémních podmínkách (losí test) je na tom Alfa líp, než pětkové BMW. Ano, je to předohrab a je to nedotáčívé, ale jízdní vlastnosti jsou jinak velmi dobré. Byť je 159 trochu těžší, než by mohla.goes píše:-
- jizdni vlastnosti jsou v podstate totozne. Zakladem je koncepce vsechno vpredu, kde alespon audi na rodzil od Alfy necpe vsechno pred predni napravu, ale cast soucasti motoru davat nad a za, tudiz Audi je vyrazne lepe vyvazene a netrpi az takovou nedotacivosti jako Alfa, byt k neutralite BMW nebo MB ma taky dost daleo
Re: AUDI vs. ALFA
Goes jednoho času omylem provozoval Alfu, pak ovšem prozřel a teď už vyznává jedinou správnou víru....a vše ostatní už pro něj jen omyl evoluce.
Ach jo.
Ach jo.
MG - radost až na kost.
Re: AUDI vs. ALFA
KDB: diky za pohled do minulosti. Jen podotknu, ze v tom vsem byl Ford, Skoda, Renault, Nissan a ted Audi a BMW... je mi uplne jedno cim jezdim. Vzdy mam to nejlepsi co v dane chvili mit muzu.
Re: AUDI vs. ALFA
Tak tou posledni vetou si to utnul. Takze alfa byla predpokladejme nekdy v dobe 2007 nebo kdy nejlepsi auto takze vse vyse zminene sam dementujes.
A kdyz se chces ohanet testy z casopisu z kauflandu tak tu mas taky jeden.
http://youtu.be/zON4bWsl2Ek
159 vubec neberu vazne, protoze to je auto co se tak akorat muze porovnavat s a4...
A kdyz se chces ohanet testy z casopisu z kauflandu tak tu mas taky jeden.
http://youtu.be/zON4bWsl2Ek
159 vubec neberu vazne, protoze to je auto co se tak akorat muze porovnavat s a4...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: AUDI vs. ALFA
To si napsal naprosto přesně akorát si prohodil ty dvě značky. Předohraby Audi mají zoufalou koncepci motor podél a pohon předních kol, což znamená že celej motor trčí dopředu a je před nápravou. Nejhorší to bylo v případě starých litěných řadových pětiválců, u nichž museli dát chladič nalevo od motoru a motor začínal hned za maskou. Díky týhle debilní koncepci jsou předohraby Audi zoufale nedotáčivý (ono i quattro má v genech nedotáčivost) a proto musí Audi používat tu složitou a drahou víceprvkovou nápravu, aby vlastnosti tý blbý koncepce aspoň částečně potlačilo. Naproti tomu Alfa má motor napříč a většinu hmoty na nápravě, a mimo to je známá svými vynikajícími podvozky. Takže předohrab Audi vs Alfa je výsledek předem jasnej.goes píše:Zakladem je koncepce vsechno vpredu, kde alespon audi na rodzil od Alfy necpe vsechno pred predni napravu, ale cast soucasti motoru davat nad a za, tudiz Audi je vyrazne lepe vyvazene a netrpi az takovou nedotacivosti jako Alfa, byt k neutralite BMW nebo MB ma taky dost daleo
Napadá mě jestli si někdy u tvý audiny měl otevřenou kapotu (očekávám něco jako že Audi je tak dokonalý že neni třeba otvírat kapotu), a jaký komponenty motoru máš nad a za nápravou. Pokud nemáš A3 nebo TT, tak máš za nápravou ledatak převodovku. Prostě předohraby od Audi kromě těch na platformě Golfu jsou nicmoc, dobrý je jenom quattro.
+goes píše:- spolehlivost Audi a alfy nema cenu ani hodnotit. At se podivame na jakoukoli statistiku o spolehlivosti okupuje Alfa posledni pricky, audi byva vepredu nebo v ramci stredu a to pozor, Alfy mivaji az polovicni najezd vuci Audi, takze pri zohledneni najetych kilometru mivaji alfy cca 2,5-3x vice zavad, nez srovnatelna alterantiva u Audi
Buď si protiřečíš, nebo všichni kdo mají ty sedmiletý alfy s 220tkm kradou naftu a přitáčej tachometry.goes píše:Prumerny rocni najezd Audi A4 v Nemecku je cca 20tkm. Takze 12 let a 220tkm je naprosto v pohode uveritelny najezd a odpovida prumeru.
Re: AUDI vs. ALFA
nemas pravdu, ale nebavi mne to dokola opakovat, nic noveho bych nenapsal