Grafy z motorové brzdy
Re: Grafy z motorové brzdy
Video zrychlení z volnoběžných otáček skoro do maxima jsem natočil a vložil na youtube.
Mě osobně se to zdá v pořádku, a je to tedy špatně změřeno.
Poprosím o vyjádření někoho znalejšího, díky
IV. kvalt
https://www.youtube.com/watch?v=CwRL2eu ... e=youtu.be
V. kvalt - v půlce trochu přerušení, vjelo mi do cesty auto z vedlejší...
https://www.youtube.com/watch?v=XxszYpf ... e=youtu.be
Mě osobně se to zdá v pořádku, a je to tedy špatně změřeno.
Poprosím o vyjádření někoho znalejšího, díky
IV. kvalt
https://www.youtube.com/watch?v=CwRL2eu ... e=youtu.be
V. kvalt - v půlce trochu přerušení, vjelo mi do cesty auto z vedlejší...
https://www.youtube.com/watch?v=XxszYpf ... e=youtu.be
Re: Grafy z motorové brzdy
jo nejspíš to blbě změřili
asi proto tvar grafu vůbec nekomentovali
asi proto tvar grafu vůbec nekomentovali
Re: Grafy z motorové brzdy
prej profi tuning a maj tam na papiru "manualni prevodovka" i kdyz auto ma DSG. Neni to kvuli tomu?
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: Grafy z motorové brzdy
Buď měli speedymu říct že má motor v hajzlu, nebo ten protkol rovnou zmačkat a hodit do koše. Tohle má do profesionality hodně daleko
Re: Grafy z motorové brzdy
Zdravím, vedel by mi niekto preložiť výraz "priebeh výkonu/krútiaceho momentu" do angličtiny? alebo niečo podobné, aby mi to vyhodilo grafy keď to hodím do googla. Google translate mi nepomohol. Díky
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Grafy z motorové brzdy
Power / torque curve
Power / torque output graph
...
Pár grafů najdeš na http://rototest-research.eu/
Power / torque output graph
...
Pár grafů najdeš na http://rototest-research.eu/
2.9T RWD
Re: Grafy z motorové brzdy
No jasné, krivka výkonu už mi to sedí, Ďakujem
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Grafy z motorové brzdy
imho nejběžnější výraz v English pro ten graf je prostě "dyno"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Grafy z motorové brzdy
Zdravím, porovnávam motory 1.4 16V 59kW a 1.25 16V 55kW predchádzajúcej generácie fiesty. Tabuľkové hodnoty nenaznačujú príliš veľký rozdiel medzi týmito motormi: 1.4ka má 59kW@5700 a 124 NM@3500 pričom 1.25ka má 55kW@5000 110NM@4000.
Na druhej strane graf hovorí, že 1.4ka má od už od voľnobehu až po cca 4500rpm aspoň 10 koní naviac a nad 5300rpm je rozdiel ešte výraznejší. Je to vôbec možné, aby bol taký rozdiel medzi nimi keďže rozdiel objemov je necelých 1.5 deci? Je tu niekto, kto má skúsenosti s týmito motormi? Aké majú plusy a mínusy?
Na druhej strane graf hovorí, že 1.4ka má od už od voľnobehu až po cca 4500rpm aspoň 10 koní naviac a nad 5300rpm je rozdiel ešte výraznejší. Je to vôbec možné, aby bol taký rozdiel medzi nimi keďže rozdiel objemov je necelých 1.5 deci? Je tu niekto, kto má skúsenosti s týmito motormi? Aké majú plusy a mínusy?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Grafy z motorové brzdy
Tohle si vytočil můj daily ride...
100-160km/h na čtyřku 6,0s a 100-200 na čtyřku 12,2 s u 1617kg těžkýho auta. Já bych celkem problém brzda vs to co se přenáší na silnici viděl třeba už jenom v chlazení a náporu vzduchu do sání, který jsou k dispozici od ventilátoru na brzdě oproti proudění vzduchu řekněme v těch 200km/h.
Real world performance je 100-160km/h na trojku 5,4s,100-160km/h na čtyřku 6,0s a 100-200 na čtyřku 12,2 s u 1617kg těžkýho auta. Já bych celkem problém brzda vs to co se přenáší na silnici viděl třeba už jenom v chlazení a náporu vzduchu do sání, který jsou k dispozici od ventilátoru na brzdě oproti proudění vzduchu řekněme v těch 200km/h.