![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
EDIT: Pokud bych tedy měl pravdu, měl bych ten rozdíl dorovnat jemným přidáním plynu před úplným puštěním spojky?
Pro mě samotnýho to je se to naučit. Druhá věc je pomoct synchronům. To se ale neděje, dokud se to nenaučím. Proto se na to všechno ptám... Jde mi o techniku té operace, nikoliv o to to slepě vždy praktikovat..Vana píše:A jaký je vůbec smysl dvojité spojky při řazení nahoru ?
Smysl to dava hlavne u novych aut kde pomalu padaji otacky a dvojita spojka jim pomuze. Smysl to dava taky treba u m3 e46 a z4m pri razeni z 1 na 2, kde to jde jinak ve vysokych otackach pres zubyST4LK3R píše:Pro mě samotnýho to je se to naučit. Druhá věc je pomoct synchronům. To se ale neděje, dokud se to nenaučím. Proto se na to všechno ptám... Jde mi o techniku té operace, nikoliv o to to slepě vždy praktikovat..Vana píše:A jaký je vůbec smysl dvojité spojky při řazení nahoru ?
Ja neVana píše:No třeba já bych s tím docela souhlasil