Vyber sport auta do 550tkc
Re: Vyber sport auta do 550tkc
MadJoe: Myslím, že zrovna tenhle je v pořádku - byl by podle mýho gusta, jen je pro mě prostě cenově mimo, jinak by už byl dávno doma (pán ho tam už inzeruje přes rok): http://www.sportovnivozy.cz/38696-lotus ... bratislava. Taky jsem to dlouho řešil a skončil jsem u toho, že koupím z anglie nějaký kit typu cat. Dají se sehnat kolem 300 a to už je sakra rozdíl, tak se tomu dá leccos prominout i řízení na špatný straně.
Ad. ceny: velmi dobře vím co stojí servisovat lehce okruhově provozovaný ctr a nemyslím si že bych byl s těma cenam nějak mimo. Na M3 bych to viděl tak kolem 50 brzdy, tlumiče od 50, sedačky tak kolem 20, nějaký ten tvrdý silentblok a stabilizátor a jsi minimálně na 150 a to jsi ještě neotevřel motor a převodovku kde to teprve začne lítat . Navíc už začínají mít věk, takže se tomu asi nevyhneš. Kde to budeš servisovat?
Ad. ceny: velmi dobře vím co stojí servisovat lehce okruhově provozovaný ctr a nemyslím si že bych byl s těma cenam nějak mimo. Na M3 bych to viděl tak kolem 50 brzdy, tlumiče od 50, sedačky tak kolem 20, nějaký ten tvrdý silentblok a stabilizátor a jsi minimálně na 150 a to jsi ještě neotevřel motor a převodovku kde to teprve začne lítat . Navíc už začínají mít věk, takže se tomu asi nevyhneš. Kde to budeš servisovat?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Piriformis>kdyz uz bych chtel Caymana, tak verze S Ale motor uprostred nechci, klasicka koncepce motor vpredu, nahod na zadek je pro me v mych ocich lepsi.
Jarka> O tomto Catu vim, kazdopadne jeho stav take neni nejlepsi, je to prestavba z Roadsporta, a cena se jiz vysplhala pres cca 1M Kc, diky kurzu a neochote pana slevit jedine euro Uz mu tam visi vice nez rok.
Caty jsou sice dobre na zabavu za volantem a rychlost, ale jejich spolehlivost je katastrofalni, v porovnani napr s KTM X-Bow.
Ale kazdy ma zkusenosti jine, ja jednam na zaklade svych, respektive co vidim u znamych.
Servisovani a naklady - brzdy do 50 prvotni investice pak uz "jen" kotouce + desticky. Podvozek cca 50 aby to alespon trochu fungovalo, silentbloky, stabiky atd do 30.
Motor neni treba upravovat, max opravovat. Proto zalezi take na koupenem kusu. Dle meho maji napr motory v M3 vykonu az az, neni duvod to hnat dale.
Servisovat to budu pres celou republiku od meho bydliste u Prahy, pan Fencl, chytry a sikovny to clovek Naprosta spokojenost a nemam duvod menit. Jiz jsem servisoval i jinde, predtim, ale zkusenost takova, ze jsem tam nechal nekolik set tisic kc za nulovy vysledek.
Prozatim spokojenost
Jarka> O tomto Catu vim, kazdopadne jeho stav take neni nejlepsi, je to prestavba z Roadsporta, a cena se jiz vysplhala pres cca 1M Kc, diky kurzu a neochote pana slevit jedine euro Uz mu tam visi vice nez rok.
Caty jsou sice dobre na zabavu za volantem a rychlost, ale jejich spolehlivost je katastrofalni, v porovnani napr s KTM X-Bow.
Ale kazdy ma zkusenosti jine, ja jednam na zaklade svych, respektive co vidim u znamych.
Servisovani a naklady - brzdy do 50 prvotni investice pak uz "jen" kotouce + desticky. Podvozek cca 50 aby to alespon trochu fungovalo, silentbloky, stabiky atd do 30.
Motor neni treba upravovat, max opravovat. Proto zalezi take na koupenem kusu. Dle meho maji napr motory v M3 vykonu az az, neni duvod to hnat dale.
Servisovat to budu pres celou republiku od meho bydliste u Prahy, pan Fencl, chytry a sikovny to clovek Naprosta spokojenost a nemam duvod menit. Jiz jsem servisoval i jinde, predtim, ale zkusenost takova, ze jsem tam nechal nekolik set tisic kc za nulovy vysledek.
Prozatim spokojenost
Re: Vyber sport auta do 550tkc
No tak pak sem hoď u čeho jsi skončil, jako když to jde, tak se z M3 e46 nechá postavit velmi zajímavý okruhový náčiní . Známý měl takovouhle krasavici upravovanou od Šenkýře (podvozek, brzdy, carbon a další odlehčení - no nádherná byla):
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=141594
jeste k tem 130i - v D se da vybrat - dokonce existuji levne kusy (cca 11t E) s minimalni vybavou, coz je jako zaklad pro okruhove auto supr. pak cliveku neni lito vyhodit ten zakladni podvozek a nahradit ho necim lepsim. nervozni to auto je jen na 225 vzadu, s 245 uz se chova dobre. pokud se navic da LSD, je to krasne hrave a stabilni.
jarka: nadherna byla... uz neni?
jeste k tem 130i - v D se da vybrat - dokonce existuji levne kusy (cca 11t E) s minimalni vybavou, coz je jako zaklad pro okruhove auto supr. pak cliveku neni lito vyhodit ten zakladni podvozek a nahradit ho necim lepsim. nervozni to auto je jen na 225 vzadu, s 245 uz se chova dobre. pokud se navic da LSD, je to krasne hrave a stabilni.
jarka: nadherna byla... uz neni?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Vyber sport auta do 550tkc
mira: co jsem ho viděl naposled, tak říkal že to musel kvůli penězům poslat dál...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Sem-tam sa objavi aj upravna E36 M3, dost casto su po relativne nedavnej prestavbe, myslim ze bola nejaka spominana aj tu na fore nedavno. Naozaj to vyjde najlacnejsie kupit hotove. Auto ako E46 M3 je na okruhovu prestavbu fakt dost drahe a ako bolo spomenute, maju aj svoj vek, cize zanedlho pride cas vsemoznych repasov, vymen atd.
130i bude preciznejsie ako 135i, predsa tie 2, pripadne 1 turbo nepomaha charakteru, ale na niektore okruhy bude 265 koni po case malo. Upravene 135i bude bez problemov rychlejsie na okruhu ako upravena E46 M3/Z4M C, ale nebude take delikatne a precizne. To je skor na osobnych preferenciach. 130i po vymenovanych upravach bude dost agresivne auto, ktore da teoreticky na Nordschleife BTG s dobrym vodicom za cca 8 minut a na udrzbu bude relativne nenarocne, pretoze je to "obycajne" auto.
130i bude preciznejsie ako 135i, predsa tie 2, pripadne 1 turbo nepomaha charakteru, ale na niektore okruhy bude 265 koni po case malo. Upravene 135i bude bez problemov rychlejsie na okruhu ako upravena E46 M3/Z4M C, ale nebude take delikatne a precizne. To je skor na osobnych preferenciach. 130i po vymenovanych upravach bude dost agresivne auto, ktore da teoreticky na Nordschleife BTG s dobrym vodicom za cca 8 minut a na udrzbu bude relativne nenarocne, pretoze je to "obycajne" auto.
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Ta cervena M3 vypada libove, skoda, ze je pryc...
Uvidime co vymyslim, je to dilema, jako vzdy vybirani noveho auta...
130i - jak je na tom na okruhu v porovnani s E46 M3 atp? Neztraci?
130i jdou sehnat relativne levne, do 400tis se da najis slusny kus v cizine.
Uvidime co vymyslim, je to dilema, jako vzdy vybirani noveho auta...
130i - jak je na tom na okruhu v porovnani s E46 M3 atp? Neztraci?
130i jdou sehnat relativne levne, do 400tis se da najis slusny kus v cizine.
Re: Vyber sport auta do 550tkc
I sériová M3 není díky dlouhý převodovce žádná hitparáda (na to co to má za výkon) a 130i má ještě nižší výkon. Pokud to bude auto primárně na okruhy a okresky, tak ale stačí rozumě pokrátit převodovku (na 6ku v omezovači dejme tomu 240kmh - větší rychlosti s tímhle výkonem na okruhu stejně nedosáhneš). Jinak vykrámovaná 130i se správným převodem, LSD, podvozkem a brzdama bude hezká hračka.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Este ma napada skombinovat nejaku zborku E36 M3 + GKD kit = http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=24422
www.gkdsportscars.com/index.html
www.gkdsportscars.com/index.html
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Vyber sport auta do 550tkc
snowman: Jsem na tenhle kit koukal a nepřijde mi to jako žádná hitparáda z pohledu chování na okruhu (spíš mi to přijde jako hot rod). Když kit na okruh tak radši něco široce rozšířenýho a ideální se svým pohárem, aby se na to dalo spolehnout. Když nejsou peníze problém, tak z týhle rovnice vyleze caterham, když se hledí na cenu tak jsem zatím přišel na Indy-R. Jako velkou výhodu těhle aut vidím, že díky malý hmotnosti se to dá jednoduše odvézt na plaťáku za normálním autem typu octavia, což už s větší plechovkou neuděláš. Když pak někde selže technika, tak jednoduše naložíš a pohoda. Posledně jsem takhle viděl nějakýho pražáka, jak si vezl za octávkou cata na ring, tam pojezdil a pak zas pohoda domů. Z mýho pohledu ideál.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).