Piriformis>kdyz uz bych chtel Caymana, tak verze S
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Ale motor uprostred nechci, klasicka koncepce motor vpredu, nahod na zadek je pro me v mych ocich lepsi.
Jarka> O tomto Catu vim, kazdopadne jeho stav take neni nejlepsi, je to prestavba z Roadsporta, a cena se jiz vysplhala pres cca 1M Kc, diky kurzu a neochote pana slevit jedine euro
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Uz mu tam visi vice nez rok.
Caty jsou sice dobre na zabavu za volantem a rychlost, ale jejich spolehlivost je katastrofalni, v porovnani napr s KTM X-Bow.
Ale kazdy ma zkusenosti jine, ja jednam na zaklade svych, respektive co vidim u znamych.
Servisovani a naklady - brzdy do 50 prvotni investice pak uz "jen" kotouce + desticky. Podvozek cca 50 aby to alespon trochu fungovalo, silentbloky, stabiky atd do 30.
Motor neni treba upravovat, max opravovat. Proto zalezi take na koupenem kusu. Dle meho maji napr motory v M3 vykonu az az, neni duvod to hnat dale.
Servisovat to budu pres celou republiku od meho bydliste u Prahy, pan Fencl, chytry a sikovny to clovek
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Naprosta spokojenost a nemam duvod menit. Jiz jsem servisoval i jinde, predtim, ale zkusenost takova, ze jsem tam nechal nekolik set tisic kc za nulovy vysledek.
Prozatim spokojenost
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)