hothatchshop.cz: to fakt nemáte nějaký tvrdší data o změně rychlosti auta po úpravě než jen video techometru??? Z těch videí tachometru se už stává takový místní kolorit , který ale není moc hodný následování. Jeden logger a zrychlení 0-200 před a po ůpravě - prosím.
Ještě prosím dotaz k úpravě: nedělá se třeba jen úprava, že by se originální průběh krouťáku v nízkých otáčkách zachoval, jen by se prodloužil interval otáček kde dosahuje maxima? Pak by to mělo jen sympatickou výkonovou špičku.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Koukám, že váš shop je dále než celý koncern, který je teprve u Passatu u modelu B8 a vy už u "Volkswagen Passat B9"
Stejně tak není pravdivá odpověď: "HotHatchShop
Záruku na motor Vám žádný úpravce nedá. Nicméně vše se dá podchytit tak, aby na to v servise nemuseli přijít "
MTM záruku dává... Dokonce i ten v CZ.
jj...kdybych uvažoval někdy o V4 (Bůch mne ochraňuj a EU drž ode mne co nejdál!), tak bych se držel asi lehčí krot'ákové varianty... To bych nechal dieselovým Oktávkám
jarka píše:hothatchshop.cz: to fakt nemáte nějaký tvrdší data o změně rychlosti auta po úpravě než jen video techometru??? Z těch videí tachometru se už stává takový místní kolorit , který ale není moc hodný následování. Jeden logger a zrychlení 0-200 před a po ůpravě - prosím.
Ještě prosím dotaz k úpravě: nedělá se třeba jen úprava, že by se originální průběh krouťáku v nízkých otáčkách zachoval, jen by se prodloužil interval otáček kde dosahuje maxima? Pak by to mělo jen sympatickou výkonovou špičku.
Po tom jsem vzdy taky patral a ta cisla co maji na MTM by me k podobne uprave moc nepresvedcila. Ale treba je to jen teoreticky vypocet a ne realita…
mtm_fur_octavia3.png (18.87 KiB) Zobrazeno 5350 x
//P.S. Skodovka v ofiko materialech uvadi u 6MT varianty Vmax 248 km/h a 0-100 za 6,8 s.
//P.P.S. Audi S3 limo stock (221 kW) ma 0-100 za 5,3 s (a to je o 50 kg tezsi nez O3 RS, ale asi pomaha quattro).
ctrl_j píše:
Po tom jsem vzdy taky patral a ta cisla co maji na MTM by me k podobne uprave moc nepresvedcila. Ale treba je to jen teoreticky vypocet a ne realita…
//P.S. Skodovka v ofiko materialech uvadi u 6MT varianty Vmax 248 km/h a 0-100 za 6,8 s.
//P.P.S. Audi S3 limo stock (221 kW) ma 0-100 za 5,3 s (a to je o 50 kg tezsi nez O3 RS, ale asi pomaha quattro).
Bylo už pár testů v německých časopisech (autobild sportscars, sport auto). Výsledky z AB sportscars:
oct. III combi 4x4 mám ve firmě už asi rok a půl a oko už si tak nějak zvyklo na její poněkud nezvyklé tvary (kabaň má zřejmě zdroj hooodně dobrýho matroše.... :smilling weedman:), neska sem na cestě viděl poprvé "live" scout III.gen a .... speciálně odzadu děs běs.... něco jako kdysi jezdily poface škody 105 na preface podvozku.... velké, masivní a široké tělo na úzkých kolech blízko u sebe... no hrůza.... btw, ta kola vypadala jako OEM schade... a ten scoutí deflektor na ní vypadá jako fušeřina DIY z Milotecu.... narozdíl od Scouta II.gen, který proporčně oku lahodí a vše na něm vypadá přirozeně a pěkně... za mně teda rozhodně
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.