Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od jarka »

hothatchshop.cz: to fakt nemáte nějaký tvrdší data o změně rychlosti auta po úpravě než jen video techometru??? Z těch videí tachometru se už stává takový místní kolorit :( , který ale není moc hodný následování. Jeden logger a zrychlení 0-200 před a po ůpravě - prosím.

Ještě prosím dotaz k úpravě: nedělá se třeba jen úprava, že by se originální průběh krouťáku v nízkých otáčkách zachoval, jen by se prodloužil interval otáček kde dosahuje maxima? Pak by to mělo jen sympatickou výkonovou špičku.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Více informací je samozřejmě na stránkách :) Konkrétně zde:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... -5298.html
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Koukám, že váš shop je dále než celý koncern, který je teprve u Passatu u modelu B8 a vy už u "Volkswagen Passat B9" :D

Stejně tak není pravdivá odpověď: "HotHatchShop
Záruku na motor Vám žádný úpravce nedá. Nicméně vše se dá podchytit tak, aby na to v servise nemuseli přijít ;)"
MTM záruku dává... Dokonce i ten v CZ.

Ten graf mají obě úpravy docela podobný...
di-b-220-300-mqb.pdf
(23.29 KiB) Staženo 180 x
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Opraveno. :) Výkon s nižším kroutákem jako má MTM umí APR také. :)
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

jj...kdybych uvažoval někdy o V4 (Bůch mne ochraňuj a EU drž ode mne co nejdál!), tak bych se držel asi lehčí krot'ákové varianty... To bych nechal dieselovým Oktávkám :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

jarka píše:hothatchshop.cz: to fakt nemáte nějaký tvrdší data o změně rychlosti auta po úpravě než jen video techometru??? Z těch videí tachometru se už stává takový místní kolorit :( , který ale není moc hodný následování. Jeden logger a zrychlení 0-200 před a po ůpravě - prosím.

Ještě prosím dotaz k úpravě: nedělá se třeba jen úprava, že by se originální průběh krouťáku v nízkých otáčkách zachoval, jen by se prodloužil interval otáček kde dosahuje maxima? Pak by to mělo jen sympatickou výkonovou špičku.
Po tom jsem vzdy taky patral a ta cisla co maji na MTM by me k podobne uprave moc nepresvedcila. Ale treba je to jen teoreticky vypocet a ne realita…
mtm_fur_octavia3.png
mtm_fur_octavia3.png (18.87 KiB) Zobrazeno 5294 x
//P.S. Skodovka v ofiko materialech uvadi u 6MT varianty Vmax 248 km/h a 0-100 za 6,8 s.
//P.P.S. Audi S3 limo stock (221 kW) ma 0-100 za 5,3 s (a to je o 50 kg tezsi nez O3 RS, ale asi pomaha quattro).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
marv
Řidič začátečník
Příspěvky: 129
Registrován: úte 22 lis 15:03

Re: Octavia III

Příspěvek od marv »

ctrl_j píše: Po tom jsem vzdy taky patral a ta cisla co maji na MTM by me k podobne uprave moc nepresvedcila. Ale treba je to jen teoreticky vypocet a ne realita…

//P.S. Skodovka v ofiko materialech uvadi u 6MT varianty Vmax 248 km/h a 0-100 za 6,8 s.
//P.P.S. Audi S3 limo stock (221 kW) ma 0-100 za 5,3 s (a to je o 50 kg tezsi nez O3 RS, ale asi pomaha quattro).
Bylo už pár testů v německých časopisech (autobild sportscars, sport auto). Výsledky z AB sportscars:

GTI Performance DSG 230k/350Nm
0-100 - 6,0s
0-200 - 23,1s

ABT GTI DSG 290k/420Nm
0-100 - 6,1s
0-200 - 21,6s

S3 DSG 300k/380Nm
0-100 - 4,9s
0-200 - 19,0s

ABT Golf R DSG 400k/480Nm
0-100 - 4,4s
0-200 - 16,1s
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

oct. III combi 4x4 mám ve firmě už asi rok a půl a oko už si tak nějak zvyklo na její poněkud nezvyklé tvary (kabaň má zřejmě zdroj hooodně dobrýho matroše.... :smilling weedman:), neska sem na cestě viděl poprvé "live" scout III.gen a .... speciálně odzadu děs běs.... něco jako kdysi jezdily poface škody 105 na preface podvozku.... velké, masivní a široké tělo na úzkých kolech blízko u sebe... no hrůza.... btw, ta kola vypadala jako OEM schade... a ten scoutí deflektor na ní vypadá jako fušeřina DIY z Milotecu.... narozdíl od Scouta II.gen, který proporčně oku lahodí a vše na něm vypadá přirozeně a pěkně... za mně teda rozhodně :-q
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Octavia III

Příspěvek od francis »

U me je to zatim tak, ze nejhezci skodovka je soucasna RS a pak hnedka aktualni scout
Mirek
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od Dix »

Scoutem jsem jezdil týden před Štědrým dnem a to konkrétně s 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG a :-bd

Od 22KT/15 Mirrorlink od Bolera výš.
Bez bodů
Odpovědět