2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
drs
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: sob 20 pro 21:08

Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Příspěvek od drs »

970ka píše:Koupil bych Passata 2,0 TDi-CR rok 2010 .Servisní historie je základ.
Díky za tip. Můžu se zeptat proč rok 2010? Většinou, co jsem našel, jsou s plnou výbavou a tedy trochu dražší, než bych si představoval, nebo mají poměrně dost najeto. Samozřejmě záleží, kolik ten motor natočí. Kolik myslíte, že lze reálně očekávat?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16887
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Příspěvek od pavproch »

u 2.0TDI hlavně ruce pryč od 103kW verze (pokud se pamatuju správně, tak kod motoru BME?!?), který sa sral už na saloně... ten odkazovaný dvoulitr commonrail by už ale měl být fpoho
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 898
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Příspěvek od 970ka »

103 kw jsou právě i CR motory a ani u staré PD verze to není tak,jak se na netu píše,je třeba, aby byl vůz správně servisován a funguje dobře.Jinak CR motory byly už od modelového roku 2009,takže Passata klidně od tohoto roku,ale i starší PD servisovaný kousek bude fungovat dobře.Problémm vidím spíše v tom ,že kolega vůbec netuší která bije,takže to chce někoho ssebou při koupi poměrně dražší ojetiny,aby nenaletěl na nějakou stočku.Já mám takové Passaty z ukončeného leasingu pomerně často,jen ten kurz eura stojí za prd.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
drs
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: sob 20 pro 21:08

Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Příspěvek od drs »

Pánové, díky za reakce. Našel jsem k tomu i něco v tomhle článku http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... ticleStart

Zdá se tedy, že v případě passatů kolem roku výroby 2009 z toho nejlépe vychází 2.0 TDI CR. Asi ani ten 1.9 TDI PD by nemusel být tak zlý.

Dost mě překvapilo, kolik jiných motorizací se zřejmě moc nepovedlo. Např. TSI benzíny a Vámi uváděné 2.0 TDI PD.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16887
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Příspěvek od pavproch »

ještě docela nedávno bych i napsal, že 1.8TSI (I.gen, tj 118kW) je povedený motor (což je, pěkně jede, moc nežere, v Oct. II je přenádherně utlumený), enemže... ve 115 tis km vynucená pologenerálka (písty, kroužky, ojnice) bo začal zřát wolej a kolem pístů byly vůle, že by prostrčil prst... 1.2TSI je na stř. třídu málo, 1.4TSI s dvojitým kurwítkem (turbo+ kompresor) nebrat, takže z benzínů zbývá 2.0TSI.... mám doma (Leguán), ale na tachu teprve 35tis km@3 roky, takže na nějaké závěry je prozatím příliš brzo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW

Příspěvek od Dallen »

pavproch píše:taky si nemyslím, že by Konzern byl špatný.... taky sem měl ve firmě Oct. 1.9TDI 77kW PD - umřela ve 320 tisících, za celou dobu jen blbosti + 2x turbo....
Obskurdnosti s JTD jezdi 320 na puvodni turbo :D
A skaut je toho jasnym dukazem. Generalka po 120tkm to se vracime do dob Š120 :-j

U kolik budou mit najete ted sesti-sedmi lete TDi? Drtive potahne na 300tkm
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět