Díky za tip. Můžu se zeptat proč rok 2010? Většinou, co jsem našel, jsou s plnou výbavou a tedy trochu dražší, než bych si představoval, nebo mají poměrně dost najeto. Samozřejmě záleží, kolik ten motor natočí. Kolik myslíte, že lze reálně očekávat?970ka píše:Koupil bych Passata 2,0 TDi-CR rok 2010 .Servisní historie je základ.
2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
u 2.0TDI hlavně ruce pryč od 103kW verze (pokud se pamatuju správně, tak kod motoru BME?!?), který sa sral už na saloně... ten odkazovaný dvoulitr commonrail by už ale měl být fpoho
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
103 kw jsou právě i CR motory a ani u staré PD verze to není tak,jak se na netu píše,je třeba, aby byl vůz správně servisován a funguje dobře.Jinak CR motory byly už od modelového roku 2009,takže Passata klidně od tohoto roku,ale i starší PD servisovaný kousek bude fungovat dobře.Problémm vidím spíše v tom ,že kolega vůbec netuší která bije,takže to chce někoho ssebou při koupi poměrně dražší ojetiny,aby nenaletěl na nějakou stočku.Já mám takové Passaty z ukončeného leasingu pomerně často,jen ten kurz eura stojí za prd.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
Pánové, díky za reakce. Našel jsem k tomu i něco v tomhle článku http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... ticleStart
Zdá se tedy, že v případě passatů kolem roku výroby 2009 z toho nejlépe vychází 2.0 TDI CR. Asi ani ten 1.9 TDI PD by nemusel být tak zlý.
Dost mě překvapilo, kolik jiných motorizací se zřejmě moc nepovedlo. Např. TSI benzíny a Vámi uváděné 2.0 TDI PD.
Zdá se tedy, že v případě passatů kolem roku výroby 2009 z toho nejlépe vychází 2.0 TDI CR. Asi ani ten 1.9 TDI PD by nemusel být tak zlý.
Dost mě překvapilo, kolik jiných motorizací se zřejmě moc nepovedlo. Např. TSI benzíny a Vámi uváděné 2.0 TDI PD.
Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
ještě docela nedávno bych i napsal, že 1.8TSI (I.gen, tj 118kW) je povedený motor (což je, pěkně jede, moc nežere, v Oct. II je přenádherně utlumený), enemže... ve 115 tis km vynucená pologenerálka (písty, kroužky, ojnice) bo začal zřát wolej a kolem pístů byly vůle, že by prostrčil prst... 1.2TSI je na stř. třídu málo, 1.4TSI s dvojitým kurwítkem (turbo+ kompresor) nebrat, takže z benzínů zbývá 2.0TSI.... mám doma (Leguán), ale na tachu teprve 35tis km@3 roky, takže na nějaké závěry je prozatím příliš brzo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 2008 VW Passat Variant 1.9 TDI DPF BlueMotion 77kW
Obskurdnosti s JTD jezdi 320 na puvodni turbopavproch píše:taky si nemyslím, že by Konzern byl špatný.... taky sem měl ve firmě Oct. 1.9TDI 77kW PD - umřela ve 320 tisících, za celou dobu jen blbosti + 2x turbo....
A skaut je toho jasnym dukazem. Generalka po 120tkm to se vracime do dob Š120
U kolik budou mit najete ted sesti-sedmi lete TDi? Drtive potahne na 300tkm
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko