hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od jarka »

M.Z. píše:Počkej, to jako, že už nemáš Civica ? :D
Teď zrovna ne - je na zimní dovolený a sbírá síly na jaro :p .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od ctrl_j »

To je v prvnim postu, kvuli tomu vlakno vzniklo :)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od řidičBOB »

:ymblushing: :ymblushing: :ymblushing:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od Dallen »

ad. Ducato.

Oni to dost ojebavaj, je to sice provozni, ale tam se nepocita s plnou nadrzi, povinnou vybavou atd. ve vysledku se to treba vazi i na nejlehcich kolech/pneumatikach (kde muze byt taky ve vysledku par kilo) a vysledek je treba rozdil 30kg coz se vleze do odchylky... #-o
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od ctrl_j »

No dobre, ale tvych tricet kilo neni Brusova ctvrt tuna. A s palivem se pocita:
341/2002 Sb. Vyhláška Ministerstva dopravy a spojů o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích píše:
§ 1 Základní pojmy
...
p) provozní hmotností vozidla - hmotnost nenaloženého vozidla s karoserií a se spojovacím zařízením (jen u tažných vozidel) v pohotovostním stavu nebo hmotnost podvozku s kabinou, pokud výrobce nemontuje karoserii nebo spojovací zařízení,
r) vozidlo v pohotovostním stavu - vozidlo s náplní chladicí kapaliny, oleje, 90 % paliva, 100 % ostatních náplní, nářadí, náhradního kola a řidiče (75 kg); u vozidel kategorie L se hmotnost řidiče nepřičítá.

...
*) Definice provozní hmotnosti je uvedena v § 1 písm. p). Provozní hmotnost je větší než pohotovostní hmotnost o hmotnost řidiče, tj. 75 kg (kromě vozidel kategorie vozidel L a O).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: hmotnost aut (uvedená vs skutečná)

Příspěvek od Dallen »

Otazkou zustava jak jsou hmotnosti definovane v zemi kde se auto vyrabi/homologuje apod., a pote dealer pouze prevezme technicke parametry castecne je upravi a neresi dalsi nalezitosti tak, aby odpovidali dane vyhlasce.
Imho neni problem pokud se jinde vazi ciste auto pricist, hmotnost ridice a provoznich naplni...

Druha vec je, ze to je stejny ojeb jako se spotrebama, zvlaste u dodavek kde je snaha mit co nejvetsi uzitecnou hmotnost, ale zaroven se vlezt do 3.5t...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět