Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
aktivních ramerů bylo také požehnaně:
...směr do Phy v zúžení hlídala obligátní O1:
8B7 1473 - modrá před Brnem
JI Sup + piráti - když stál před těmi dodávkami, tak mu ta blikátka byla stejně na hovno, protože v jejich směru nebyl vůbec vidět
a Passat Variant s pirátem u Chodova
...směr do Phy v zúžení hlídala obligátní O1:
8B7 1473 - modrá před Brnem
JI Sup + piráti - když stál před těmi dodávkami, tak mu ta blikátka byla stejně na hovno, protože v jejich směru nebyl vůbec vidět
a Passat Variant s pirátem u Chodova
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Kolik ty tak ročně najezdíš?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Jen co jsem s kolegou domluvil o tom, že ho na této silnici (u obce Jestřebí) nedávno vyhmátla modrá O1 s pasivním měřičem, tak byli tam
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Jaká je pravděpodobnost úspěchu, při hádce s policisty ohledně zimních gum, pokud je ráno pod nulou a budou mě chtít pokutovat za letní?
Resp. jak moc je policista oprávněn určit, kdy jsou nutné zimní gumy (sníh a náledí samozřejmě nepočítám).
Resp. jak moc je policista oprávněn určit, kdy jsou nutné zimní gumy (sníh a náledí samozřejmě nepočítám).
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Policejní kontroly a měření
ntw...řidičBOB píše:70 - 100t.
já asi 2x najel 60 a jeden rok 80 a to sem měl pocit, že za tim kniplem snad už i bydlim....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
M.Z.: teplota nehraje roli. Pokud není dopravní značka, přikazující zimní výbavu, tak platí litera zákona, která o teplotě nic neříká. Takže bych pana policajta odkázal k dovzdělání v oblasti zákona 361/2000Sb.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Dík, já zatím problém neměl, ale u Krnova dělali důslednou kontrolu skoro všech aut, částečně kvůli tomu zatarasili hlavní tah na Opavu
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
§41a zákona č. 361/2000 Sb.:“
(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud:
a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo
b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N 2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik, a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3 500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3 500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg nejméně 6 mm.
čili - podle a) Na silnici se musí nacházet souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza. Otázkou je, na jaké silnici - ideálně v místě, ve kterém probíhá kontrola. Další spornou otázkou je, co je to souvislá vrstva...
podle b) Zde bych jako velmi spornou věci viděl onu předvídavost, která se může značně lišit - bude rozhodně odlišná u řidiče s čerstvým ŘP, profesionálem nebo řidiče v důchodovém věku.
A i když bych nakrásně předpokládal sněžení nebo námrazu, ještě by se nutně nemuselo jednat o onu souvislou vrstvu. Také teplota pod nulou nutně neznamená souvislou vrstvu sněhu, ledu nebo námrazu.
Takže při kontrole zimních pneu bych byl asi na příslušníka značně nevrlý a hlavně bych se s ním o tom na ulici vůbec nedohadoval. Jediné, o co bych jej požádal, by bylo zadokumentování stavu komunikace, na které probíhala kontrola. Pravděpodobně by to odmítnul, což bych následně zapsal do vyjádření ke správnímu řízení.
(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud:
a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo
b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N 2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik, a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3 500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3 500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg nejméně 6 mm.
čili - podle a) Na silnici se musí nacházet souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza. Otázkou je, na jaké silnici - ideálně v místě, ve kterém probíhá kontrola. Další spornou otázkou je, co je to souvislá vrstva...
podle b) Zde bych jako velmi spornou věci viděl onu předvídavost, která se může značně lišit - bude rozhodně odlišná u řidiče s čerstvým ŘP, profesionálem nebo řidiče v důchodovém věku.
A i když bych nakrásně předpokládal sněžení nebo námrazu, ještě by se nutně nemuselo jednat o onu souvislou vrstvu. Také teplota pod nulou nutně neznamená souvislou vrstvu sněhu, ledu nebo námrazu.
Takže při kontrole zimních pneu bych byl asi na příslušníka značně nevrlý a hlavně bych se s ním o tom na ulici vůbec nedohadoval. Jediné, o co bych jej požádal, by bylo zadokumentování stavu komunikace, na které probíhala kontrola. Pravděpodobně by to odmítnul, což bych následně zapsal do vyjádření ke správnímu řízení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Policejní kontroly a měření
Bacha, u ledu nebo námrazy se nemusí jednat o souvislou vrstvu.řidičBOB píše:A i když bych nakrásně předpokládal sněžení nebo námrazu, ještě by se nutně nemuselo jednat o onu souvislou vrstvu. Také teplota pod nulou nutně neznamená souvislou vrstvu sněhu, ledu nebo námrazu.