BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
rejdy
Autoškolák
Příspěvky: 52
Registrován: ned 17 srp 17:59

Re: BMW Divize

Příspěvek od rejdy »

Dneska mě mezi Nepomukem a Plzní předjížděla minulá generace M6, odhadem tam moh mít tak 5000 rpm a zvuk má ta desetiválcová pila boží, a to jak od kapoty, tak z výfuků...
e36 328i coupe
code
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: úte 11 čer 10:58

Re: BMW Divize

Příspěvek od code »

Ano, souhlas ta V10 má jeden z nejhezčích zvuků motoru co jsem kdy slyšel..
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

Calling all Millers! V rámci údržby bych chtěl vyměnit všechny kapaliny ve trojce N47D20. Jak jste spokojený s oleji od Millers, v motory, převodovce atd. Asi ještě dojde na výměnu tlumičů, v ČR moc nevydrží. :D

Dík.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Millers zatial koluje len v prevodovke a diffe...a je citit urcity rozdiel, hlavne pri radeni. Za studena, ide radenie trochu ztuha, ale po zohriati ide krasne hladko a odvtedy sa mi nestalo, ze by som pri rychlom preradzovani chytil zuby (urcite v tom ma prsty aj double clutching samozrejme)...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

doriftonigga píše:Calling all Millers! V rámci údržby bych chtěl vyměnit všechny kapaliny ve trojce N47D20. Jak jste spokojený s oleji od Millers, v motory, převodovce atd. Asi ještě dojde na výměnu tlumičů, v ČR moc nevydrží. :D

Dík.
M47D20. Motor má na nano EE LONGLIFE C3 5w30 najeto zhruba 25tis. km. Zklidnil se, ztišil, od tý doby už nikdy neměl tvrdej chod při studeným startu. Je ovšem pravda, že míň jak pár stupňů pod nulou za tu dobu nezažil. Použitelný otáčka klesly o 200ot. Na jaře představili EE LONGLIFE 5w40, už jsem na něj motor chtěl převést. Jen jsem před první výměnou vzal 7l abych měl na dolejvání a vono to s EE přestalo ubejvat. Takže mi pořád zbejvá 1.5l 5w30, takže na zimu jí ještě naleju a na 5w40 půjde až v létě.

V diffu a převodovce je nano EE Transmission 75w90. Mírně tišší, ale spíš v rovině pocitů, ono se to přeci jen hůř detekuje. Řazení mi přijde hladký, ale zásadně tomu teď pomohlo odstranění CDV.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

N53 - na nano EE 5w-40 najeto prozatím asi 20tis km - taky je to spíš o pocitech
v garáži mám kanistr nano EE 75W-90 - co nevidět to pude do diffů i převodovky
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

právě sem vylezl z i8.... bohužel sem v tym seděl enem staticky... v CarTecu, kam sem fčíl dával brambora na dokončení preventivního servisu - konečně se jim podařilo zajistit vodní pumpu na výměnu

ty woe, to je teda síla... leze sa do teho jak do ponorky, gulwing dveře je pro mě silný estetický zážitek, vevnitř moderna jakparase, fšude samý podsvícení, blbinky diskotéka ternky do zvonu a placatý kytary.... co mě ale zaujalo byly športsicny... ty sou fakt booooží.... mno a virtuální (LCD nebo LED či co to je ) palubní deska - to bych nechtěl ani omylem...

tožtak no...

a prý má být výkonnější verze (snad značená i9) s R6t pod haubnou.... dyby rači přestali v mnichově blbnout, vyházeli fšeccky ty hybridní číčoviny a dali tam V10 z předchozí ///M5.... :ympray:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

jak říkáš
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27878
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

pavproch píše: dyby rači přestali v mnichově blbnout, vyházeli fšeccky ty hybridní číčoviny a dali tam V10 z předchozí ///M5.... :ympray:
Planeta by trpěla! %%-
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Aktuálně mám jako náhradu pučenou 118d současné generace.... 6MT, jak jinka (jedno z pouhých !dvou! aut s MT, které mají v celém Cartecu....

Co mě na 118 zaujalo/překvapilo (ujel sem asi 100km):
- interiér vrže jaxfiňa (na tachu je 19tis km)
- palubka je jiná než 3er, ale není škaredá
- ovladače jsou v principu na stejných místech se stejnou funkcí
- trčící displej rádia/PDC (navi to nemá) je dyzajnová katastrofa

- motor (utlumený dvoulitr) jede docela obstojně, speciálně zátah na 3-4 (80-120kmph) je výborný
- v rychlostech 90-130 na 5-6 na kvalitním asfaltu je to neuvěřitelně tiché (samozřejmě po zahřátí)
- start-stop mi to zhasnul pár metrů po vyjetí (úplně studené).... jaja, ekologisch uber alles
- ED je strašné, i ED v e89 (m4Zlik) je o galaxie jinde
- v normal režimu je to mdlé, ve "sport" viz výše, "Ecopro" sem rači v zájmu zachování svého poševního zdraví ani nezkúšal...

- shrnuto apodtrženo: dyby to nebylo RWD a MT, taxa s tym nedá jezdiť....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět