pjanda píše:Beaumont: Rozhodne, je to uplne to same. Neni vsechno spatne (treba slepilli lepe interier, ktery se pred FL opravdu rozpada pred ocima), ale technicky to postihly ty same zmeny vc. elektrickeho posilovace a dalsiho zmekceni uz tak mekkeho podvozku. E90 po FL v zadnem pripade, kdyz jsem kupoval 330i, tak jsem chtel zasadne pred FL, hlavne kvuli hydraulice.
Tak to je smutné. Copak podvozek, ten se dá vždycky vyřešit jinými pružinami a/nebo tlumiči, ale s řízením toho člověk mnoho nenadělá
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Neviete tu nahodou niekto ci sa da opravit automat u 750i r.v 2006 alebo je potreba menit len kus za novy, Udajne v Nemecku vo Friedrichshafene to vedia Auto kupene od nova totalne hyckane a pri 115000 odisla prevodovka tak co to je za vlajkovu lod Stalo to tri mega a vydrzi 115tis?
richard74 píše:Neviete tu nahodou niekto ci sa da opravit automat u 750i r.v 2006 alebo je potreba menit len kus za novy, Udajne v Nemecku vo Friedrichshafene to vedia Auto kupene od nova totalne hyckane a pri 115000 odisla prevodovka tak co to je za vlajkovu lod Stalo to tri mega a vydrzi 115tis?
a co? kvuli toho, ze to stoji 3 mega, tak se to nemuze pokazit? Raketoplan stoji stovky mega a taky uz dva bouchly. Jinak opravit se da i u nas BMW automat. (U nas = CR)