Octavia III
Re: Octavia III
Další, úplně nesouvisející dotaz s aktuální debatou.
Někdy, když v maxidotu přepínám údaje (z aktuální spotřeby na průměrnou nebo na teplotu oleje nebo tak, to je fuk), jsou ty údaje zobrazeny během toho přepínání oranžovou barvou.
Tj. kolečkem otáčím, abych přejel z aktuální spotřeby na průměrnou -> objeví se okénko s průměrnou a ten údaj je oranžový. V momentě, kdy se okénko "zvětší", údaj je zase bílý.
Naprosto jsem nevypozoroval, na čem to závisí, většinou jsou údaje pořád bílé i při přehazování z jednoho na druhý a nemění se to.
Nějaké tušení, co by to mohlo znamenat? (v manuálu o tom aniprt a strejda Google taky mlčí).
Někdy, když v maxidotu přepínám údaje (z aktuální spotřeby na průměrnou nebo na teplotu oleje nebo tak, to je fuk), jsou ty údaje zobrazeny během toho přepínání oranžovou barvou.
Tj. kolečkem otáčím, abych přejel z aktuální spotřeby na průměrnou -> objeví se okénko s průměrnou a ten údaj je oranžový. V momentě, kdy se okénko "zvětší", údaj je zase bílý.
Naprosto jsem nevypozoroval, na čem to závisí, většinou jsou údaje pořád bílé i při přehazování z jednoho na druhý a nemění se to.
Nějaké tušení, co by to mohlo znamenat? (v manuálu o tom aniprt a strejda Google taky mlčí).
Re: Octavia III
pomůžou 18" kola místo 17" ať to je trochu "stabilnější" při vyšších rychlostech? se mi zdá že nad 200 už to tak jisté není, na trošku horším povrchu, nad takových 220 už kdekoliv. Myslím že by mohlo, ne??
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Já teď na zimu přešel na 17 z 18, nicméně vyšší rychlosti jsem ještě netestoval. Navíc jak jsou ty gumy ještě čerstvé, tak to nedrží úplně dokonale, nicméně si neumím moc představit, jak by to mohlo pomoci v tebou popisovaných situacích (tj. ve vyšších rychlostech).
Re: Octavia III
na 3er sem měl 17", fčíl mám 18" (obé staggered, letní P-zero, nonRFT) a pokud tam ve vysokých rychlostech je nějaký rozdíl v jistotě jízdy, tak je pod mým prahem citlivosti ... nemluvím o jistotě v zatáčkovité okresce, mluvím o dálnici v reichu 200+
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
18" nemaji problem ani pri rychlostech 200+, pocit absolutni riditelnosti a stability mam i pri 240. A na horsim nez dobrem asfaltu nad 200 nejezdim. Kamarad ma OIII v nafte na 17" letnich a 16" zimnich, vcera jsme jeli tacho 210 a auto uz bylo jak zvejkacka, mekke, pocitove uz se mi to nelibilo. Je jasne, ze rozdil oproti RS je zejmena v podvozku, ale jsem presvedcen, ze nizsi profil gumy je proste stabilnejsi, tuzsi.
Re: Octavia III
Tak na 16" je limit cca 180 tacho, pak se pocit sucha a bezpečí vytrácí. Při bočním větru mnohem, mnohem dříve...
2.9T RWD
Re: Octavia III
no tak vítr s RSem dokáže zamávat slušně. ted jsme jeli za sebou já s RS a kolega s A6 a já jsem byl chvíli i v protisměru a on říkal že to s ním skoro nic nedělalo. Ale foukalo dobře, borec na moto co jel před náma jel i po rovině v solidním bočním náklonu
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Asi to bude i "nízkou hmotností" OIII, ale citlivost na boční vítr byla první věc, která mě při jízdě překvapila.
U RS to bude asi trochu lepší, ale na standardním podvozku a 16" si občas připadám že řídím parník.
U RS to bude asi trochu lepší, ale na standardním podvozku a 16" si občas připadám že řídím parník.
2.9T RWD