BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Jsem teď nechal odstranit tu kravinu z ovládacího okruhu spojky a jen zírám co to provedlo. :-o
RWD
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od Weeper »

Bond007 píše:
Weeper píše:
Bond007 píše:gargamel :x :x :x
Velká gratulace! :ymparty: Kdy půjde na ochranou kůru (AR, AL), půjde-li? A dá se odstranit omezovač? Vim, že za příplatek to zvednou na 280, což považuju za výsměch, kdyby to za prachy alespoň odstranili úplně. \m/ Každopádně asi jedinej manuál nový M3 v ČR, ne? :D
na nitrodelozni telisko to slo rovnou od prodejce :D mam to s M drivers paketem kde ti za 60+ tisíc posunou omezovac na 280 :) ale ještě sem to nezkousel, i když by to mělo byt odblokovany po prohlídce po 2k km.V cartecu v praze tvrdili ze uz tam jednu M3 v manualu mají.
Teda dát 60K za posunutí omezovače jen na 280 (reálná maximálně může bejt tak 300-305?), když máš 317kW pod zadkem, do toho bych nešel, byť chápu, že to neni jediná úprava v tomhle paketu. Btw. nitroděložní telísko si měl na mysli AR i AL třeba ve formě Protectora rovnou od prodejce? @-)
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

předpokládám, že Bond se nechal ukecat na Stinger VIP s barevnou 8" obrazovkou a k tomu Stinger laser :p Mapky a instruktáž na koleji v ceně \m/
No pain, no gain.
Vespa time \m/
ppavel
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 01 kvě 12:45

Re: BMW Divize

Příspěvek od ppavel »

pavproch píše:nárust výkonu v závislosti na sešlápnutí pedálu má dýzlovitější charakter - rychleji zabere odpsoda a nahoře už tak negraduje...)
Tak to je v pořádku, už jsem si párkrát všiml, že 1.9 TDI PD mojí polovičky má lepší reakci na sešlápnutí plynu než můj N52 :))

Ale vážně, u mojí N52 se mi zdá reakce letargická jen nízko, od 4.500 otáček výše motor reaguje parádně (takovéhle nastavení z vývoje dává určitou logiku, byť evropskou). Takže jestli boxík vylepšuje reakci dole, je to přesně to, co potřebuju.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Dole to vcelku slušně zvedne i tohle - mám to osobně vyzkoušeno a jednotlivé módy jsou znát.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

PBX je levnější i celními poplatky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

nárust výkonu v modu "performance tuning on" je u PBX fakt zanedbatelný... neska sem odřídil asi 350km (s jedním 100kilovým spolujezdcem a cestu tam i s 80 kily železa v kufru) a takle "naloženo" to jelo +/- stejně jako před PBX (čti rychleji než "poštelované" TDI v koktávce či prassatu, nicméně jen o prsa vietnamské závodnice a stylem "pedal to metal")
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
ppavel
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 01 kvě 12:45

Re: BMW Divize

Příspěvek od ppavel »

Už sháním nějakého turistu, který PBX doveze bez cla a VAT...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

už sem to tu myslím psal, sem PBX objednal na firmu (přímo z U.S. of A.) , poslali to poštou, já na celnici (Pošta 120, Pha) přiznal skutečnou cenu (279+50 USD) a vyměřili mi akorát 700 kaček za procelní, DPH i clo nula
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

ingstalace je celkem easy, ale...
pavproch@e90post píše:Well, it ain´t bout gains.... probabĺy .... and if so, insignificant ones... but...

Just plugged in my PBX.... (330ix MY2011 EU Specs N53B30O0B 200kW)...and .... for the time being I am thrilled to the bones... everything they promised become real.... rode a map "3" (performance tuning "on, 100% throttle remapping, what else, isn´t it?) for few hundreds kilometers today... much, much better/faster/predictable throttle response right from the idle.... wow...

Speaking of the gains - if there is any, it´s well beyond my recognition... who says 280 (or so) from (stock) 272 hp?

BTW, there are some discrepancies in wire colour schemes/connector idents within the DIY manual downloaded from BurgerTuning website - female/male gets mixed once or twice and white / whitestripped yellow as well .... but I am referring to the EU specs 3er, not US ones...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět