pavproch píše:@911: větrník jen přs moji mrtvolu....
Viděl jsem to stejně, ale teď o víkendu projeta m235i (celkově moje první zkušenost s 35i motorem) a krátké zhodnocení (pouze co se týče motoru): jede to jak z praku, točí to 7k rpm bez známky vadnutí nahoře, turbolag v podstatě žádnej, na dálnici to díky 8st. skoro nic netočí a zvuk je v pohodě. Jako víkendovku si to dokážu představit a to jsem do teď jiný řešení než R6 atmo neviděl. Uvidíme, co nabídne případná M2...
Navíc díky tomu, že ten motor není buhví jak přefoukanej (skoror stejnej litrovej výkon měla M3 dvacet let zpátky), by to mohlo i něco vydržet.
Co nemá turbo nejde - hlavně pak na GG
Přefoukanej sice není, ale krouťák tam je a ten dává zabrat. Nicméně jsem nedávno penetroval s M135i 30 000 Km a pravdou je, že je absolutně bez problémů. Olej nežere a měním ho každých 5000 Km.
1er dostala na oba páry předních spodních ramen Powerflexy a konečně to funguje tak, abych nebyl otrávenej po přesednutí z e36. Zpevnilo se řízení, zvětšila se jeho přesnost i citlivost. Poskytuje daleko větší míru důvěry. Takže obvyklý projevy. Původní origo silenty byly dle vyjádření techniků STK po testu na třasákách s drobnými vůlemi, neohrožujícími bezpečnost. Mám radost.
Moje tříca dostala všechna horní uložení a nové přední tlumiče Bilstein B8 se zkrácenou pístnicí od VoToNa namísto starých origo H&R vyteklých, podvozek je teď ťip ťop
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
brambor dostal velký preventicní servis (150kkm): spojka+dvouhmoťák, silenbloky motoru i převodovky, obě hardy spojky, všechny vstřiky, vodní čerpadlo, HPFP+ podávací benzínové čerpadlo, nová ložiska kladek řemenů, Performance sání i výfuk a pár dalších kravin u kterých by mohlo hrozit riziko failure....
v garáži pro něj mám KW V1, silenbloky obou náprav, OZ Ultraleggera18".... čekám ještě na sway bars z U.S. of A.
a pak už bude (skoro) jako nový ..mám ho prostě ráth.... a vzhůru do dalších km... halt to se mnú bude muset vydržet už asi nafurt... bo Brusel... nasrat!
jo a asitak ve 1/4mil km potem dostane i generálku HW motoru...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
@pavproch: neosadils už power-krabičku? Jsem na to moc zvědavěj, jestli to zlepší reakce na plyn ... hned bych to na svoji E91 N52 taky pořídil ... Akorát bych se pak už nemohl vymlouvat, že mi meziplyny nejdou jen kvůli euro-nesmyslnýmu motor-managementu.
d1.8t píše:1er dostala na oba páry předních spodních ramen Powerflexy a konečně to funguje tak, abych nebyl otrávenej po přesednutí z e36. Zpevnilo se řízení, zvětšila se jeho přesnost i citlivost. Poskytuje daleko větší míru důvěry. Takže obvyklý projevy. Původní origo silenty byly dle vyjádření techniků STK po testu na třasákách s drobnými vůlemi, neohrožujícími bezpečnost. Mám radost.
Vymena bola narocna/zdlhava? Uz dlhsie rozmyslam nad vymenou silentov vpredu a vzadu, len neviem ktore este. Toto ma celkom nalomilo.
Ja som sa minuly tyzden okrem ineho snazil vymenit zadne brzdove hadice za pencierove (predne mam uz vymenene davno) ale definitivne som to vzdal, su uz tak zazrane do brzdovych trubiek ze by som ich asi zlomil. Keby niekto potreboval 4ks zadnych pancierovych hadic na BMW 1 tak predam