to je dobry postreh. vazil jsem to s autem co ma beznou vybavu v kufru apod. nic nebylo a byl sem tam vzdy ja za volantem. takze vaha bude stejna +- 2-3 kila. co se tyka nadrze, tak to je super poznamka,urcite nebyly nadrze ani plne a ani prazdne. u plynu byla nadrz asi tak 20-30% plna.beaumont píše:Taky předpokládám, že to první číslo je zadek, ale goes by to tam taky mohl napsat. A rovnou dodat, jestli vážil úplně prázdná auta nebo auta s plnou nádrží popř. s řidičem / posádkou a nákladem? Co, goesi?goes píše:ja bych to na ten "motor pred predni napravou" tak zle nevidel
44:56 - A4 1,8T q
49:51 - A4 1,8T q LPG
43:57 - A4 2,0TFSI q
41:59 - C 240 4M
42:58 - C 300 4M
44:56 - 3er 325i xD
Vyvážení aut
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
gos: Dík. Takže to celkem dobře odpovídá realitě při jízdě samotného řidiče, jen škoda těch možných rozdílů kvůli (ne)naplnění nádrže. Ono takových plus mínus 30 litrů udělá kolem 2%. A první z těch dvou čísel je tedy zadek, že?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
Mě to taky napadlo, že to napsal obráceně, ale když to napsal jako ne-člověk, ať si to vysvětlí.
Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek..
Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí..
A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...
Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky
Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek..
Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí..
A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...
Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
samozrejme, ze je to zadekbeaumont píše:gos: Dík. Takže to celkem dobře odpovídá realitě při jízdě samotného řidiče, jen škoda těch možných rozdílů kvůli (ne)naplnění nádrže. Ono takových plus mínus 30 litrů udělá kolem 2%. A první z těch dvou čísel je tedy zadek, že?
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
pokud si udelas 30 minut cas, zajedeme na vahu do sberny surovin, odvazis jednu, odvazis druhou odvazis cele, vypocitas jednoduche jako facka.ExFun píše:Mě to taky napadlo, že to napsal obráceně, ale když to napsal jako ne-člověk, ať si to vysvětlí.
Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek..
Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí..
A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...
Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky
dale "tezky dizl" znas realnou vahu motoru? ony ty "tezke dizly" casto vazi stejne jako "lehke benziny"
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
Ked mi testovali tlmice na Subaru Outback 2.5 tak na tom protokole je aj vaha a ak si dobre spominam tak to vychadzalo nejako 55/45 (samozrejme bez vodica)
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
dokonce si myslím že se ani nemusí vážit celé, stačí předek a zadek sečístgoes píše:... zajedeme na vahu do sberny surovin, odvazis jednu, odvazis druhou odvazis cele, vypocitas ...
ale jinak o..k., správné řešení zvážit přímo reál
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
tak tak, zabere to tak 1 minutu a navic kdyz nikdy nedelali problem, takze je to naprosto jednoduse overitelne