to je dobry postreh. vazil jsem to s autem co ma beznou vybavu v kufru apod. nic nebylo a byl sem tam vzdy ja za volantem. takze vaha bude stejna +- 2-3 kila. co se tyka nadrze, tak to je super poznamka,urcite nebyly nadrze ani plne a ani prazdne. u plynu byla nadrz asi tak 20-30% plna.beaumont píše:Taky předpokládám, že to první číslo je zadek, ale goes by to tam taky mohl napsat. A rovnou dodat, jestli vážil úplně prázdná auta nebo auta s plnou nádrží popř. s řidičem / posádkou a nákladem? Co, goesi?goes píše:ja bych to na ten "motor pred predni napravou" tak zle nevidel
44:56 - A4 1,8T q
49:51 - A4 1,8T q LPG
43:57 - A4 2,0TFSI q
41:59 - C 240 4M
42:58 - C 300 4M
44:56 - 3er 325i xD
Vyvážení aut
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
gos: Dík. Takže to celkem dobře odpovídá realitě při jízdě samotného řidiče, jen škoda těch možných rozdílů kvůli (ne)naplnění nádrže. Ono takových plus mínus 30 litrů udělá kolem 2%. A první z těch dvou čísel je tedy zadek, že?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
Mě to taky napadlo, že to napsal obráceně, ale když to napsal jako ne-člověk, ať si to vysvětlí.
Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek..
Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí..
A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...
Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek..
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)
Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí..
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...
Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
samozrejme, ze je to zadekbeaumont píše:gos: Dík. Takže to celkem dobře odpovídá realitě při jízdě samotného řidiče, jen škoda těch možných rozdílů kvůli (ne)naplnění nádrže. Ono takových plus mínus 30 litrů udělá kolem 2%. A první z těch dvou čísel je tedy zadek, že?
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
pokud si udelas 30 minut cas, zajedeme na vahu do sberny surovin, odvazis jednu, odvazis druhou odvazis cele, vypocitasExFun píše:Mě to taky napadlo, že to napsal obráceně, ale když to napsal jako ne-člověk, ať si to vysvětlí.
Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek..![]()
Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí..![]()
A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...
Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
dale "tezky dizl" znas realnou vahu motoru? ony ty "tezke dizly" casto vazi stejne jako "lehke benziny"
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
Ked mi testovali tlmice na Subaru Outback 2.5 tak na tom protokole je aj vaha a ak si dobre spominam tak to vychadzalo nejako 55/45 (samozrejme bez vodica)
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
dokonce si myslím že se ani nemusí vážit celé, stačí předek a zadek sečístgoes píše:... zajedeme na vahu do sberny surovin, odvazis jednu, odvazis druhou odvazis cele, vypocitas...
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
ale jinak o..k., správné řešení zvážit přímo reál
Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody
tak tak, zabere to tak 1 minutu a navic kdyz nikdy nedelali problem, takze je to naprosto jednoduse overitelne