Vnitrni sirka (prumer) 17"

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Vnitrni sirka (prumer) 17"

Příspěvek od Jenyk »

Zevnitř se ke kolu nedostanu, tak je zvenčí spíš kvalifikovaný odhad než měření: AEZ Valencia, 430 mm. Těch 420 je to snad nabeton. Mají v Praze zastoupení a je s nimi celkem řeč.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Vnitrni sirka (prumer) 17"

Příspěvek od pavproch »

@evlo: abys ale časem, až najdeš vhodné 17", taky nenarazil na podobný problém jako já - po upgrade předních brzd na 3er (na 348mm) mi mezi třmenem a vnitřkem ráfku 17" zůstaly asi 2mm..... taková malá mezera je imho jen zdrojem budoucích problémů (sních a bovdel v zimě, kamínek v létě)

proto sem 17" pustil dál a přešel i v zimě na 18" a je vymalováno, mezera je asi 15mm a sem v klidu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Vnitrni sirka (prumer) 17"

Příspěvek od HondaMan »

Na Cliu RS jsem jezdil s mezerou v řádu několika málo jednotek milimetru a nikdy s tím problém nebyl.
Nebál bych se. Obzvlášť u letních kol.
2.9T RWD
evlo
Řidič začátečník
Příspěvky: 140
Registrován: čtv 17 bře 17:55

Re: Vnitrni sirka (prumer) 17"

Příspěvek od evlo »

Podle me je problem s tou tyci rizeni, kolem brzdice bude treba i pul centakou. Nejake kolo s malym ET podle me slo, tak treba kdybyz by to takove kolo mel nekdo v Praze navic na zkousku :)
Odpovědět