Vyvážení aut

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Vyvážení aut

Příspěvek od goes »

ExFun píše:MMira: Fakt to Audinám tak pomáhá? Vyváží to v chování těžký čumák? Jsou měkčí s pohonem 40:60?

Mně by AWD až tak nevadilo, pokud to je na autě, které je dobře vyvážené. Což s motorem před přední nápravou jde dost ztuha.. :D A pak narazím na skutečnost, AWD vlastně nepotřebuju :D
ja bych to na ten "motor pred predni napravou" tak zle nevidel
44:56 - A4 1,8T q
49:51 - A4 1,8T q LPG :)
43:57 - A4 2,0TFSI q
41:59 - C 240 4M
42:58 - C 300 4M
44:56 - 3er 325i xD

vice udaju, ktere by byly srovantelne nemam. Takze prosim muzeme rozjeti diskusi na tema "placebo efektu" vyvazeni nekterych aut.

odděleno z diskuze o výhodách různých systémů pohonu. MMira
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od Vana »

taky bych ve vyvážení u běžných aut problém až tak neviděl
pokud je některá část těžší, působí na ni větší odstředivá síla ale taky tlačí gumy k podkladu větší silou takže má větší adhezi

je to více o konstrukci zavěšení kol, naladění pružení a tlumení apod.
samozřejmě hmotnost vystrčná na konec auta zvětšuje moment setrvačnosti kolem svislé i příčné osy
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od ExFun »

Goes:
ta čísla ti nevěřím ani trošku. Ani trochu mi nepřipadá pravděpodobné, že by RWD s přidaným pohonem P nápravy najednou byly těžší na zadek... Těm číslům bych věřil jako rozložení hnací síly, ale ne hmotnosti.

Jiné zdroje mluví jinak:
330xDT 50:50 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=911
330Ci 51:49 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=565
A4 3.0Q 60:40 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=260
A4 3,2FSI 57:43 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=732
C220CDi 52:48 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=437
STI 59:41 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=838
Outback D 55:45 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=840
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od vasco »

goes píše: 44:56 - A4 1,8T q
49:51 - A4 1,8T q LPG :)
Předpokládám, že první číslo je předek, druhé zadek. Jak tedy auto, do kterého je přidána nádrž na LPG, počítám že do kufru, je najednou těžší na předek?
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od Vana »

vasco: já bych předpokládal že první číslo bude zadek
přišlo by mi divné kdyby konec auta kde je motor byl lehčí než ten opačný
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od vasco »

To je pravda, takže je to úplně debilní značení... :-D
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od vasco »

No ale koukám, že ExFun už to píše jako člověk...
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od goes »

ExFun píše:Goes:
ta čísla ti nevěřím ani trošku. Ani trochu mi nepřipadá pravděpodobné, že by RWD s přidaným pohonem P nápravy najednou byly těžší na zadek... Těm číslům bych věřil jako rozložení hnací síly, ale ne hmotnosti.

Jiné zdroje mluví jinak:
330xDT 50:50 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=911
330Ci 51:49 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=565
A4 3.0Q 60:40 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=260
A4 3,2FSI 57:43 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=732
C220CDi 52:48 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=437
STI 59:41 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=838
Outback D 55:45 http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=840
prosim srovnatej podobne motorizace. preci jenom 2litrovy dizl vs. 2litrovy dizl je kapku jina kategorie.
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od vasco »

goes píše:preci jenom 2litrovy dizl vs. 2litrovy dizl je kapku jina kategorie.
Jj...
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od beaumont »

goes píše:ja bych to na ten "motor pred predni napravou" tak zle nevidel
44:56 - A4 1,8T q
49:51 - A4 1,8T q LPG :)
43:57 - A4 2,0TFSI q
41:59 - C 240 4M
42:58 - C 300 4M
44:56 - 3er 325i xD
Taky předpokládám, že to první číslo je zadek, ale goes by to tam taky mohl napsat. A rovnou dodat, jestli vážil úplně prázdná auta nebo auta s plnou nádrží popř. s řidičem / posádkou a nákladem? Co, goesi?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět