Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od d1.8t »

Taky čekám, že to vyřeší. A určitě tam bude možnost nastavení neagresivního k oběma stranám pneu. Jen může chvíli trvat než se to vychytá. A na to je potřeba znát data a způsob měření.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od d1.8t »

MZ: Kde si bral Braidy? Byla nějaká sleva?
RWD
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

2 Racing, p. Nouzecký 608 081808 slevu už nevím, ale byly za dobré prachy.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od d1.8t »

Díky. Až to bude aktuální zkusim.

edit: mrknul jsem na stránky a ceny dobrý.
RWD
Alex89
Autoškolák
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 19 pro 15:36

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Alex89 »

jarka píše:
Alex89 píše:Já osobně jsem si úprav užil dost s STi, ale tam to tak nějak bylo nutné. V případě M135i si nejsem úplně jistý (krom samosvoru ofc). Tímhle přitvrzováním se podle mě úplně zničí ta zajímavá charakteristika. Raději budu měnit přední pneu, než vrtat do tak odladěného podvozku.
Tak ono to nemusí být jen o přitrvzování. Už jen jiná geometrie dá autu úplně jiný charakter a jestli se s tím jezdí trochu aktivněji, tak je to určitě na místě. Nastavení od výrobce musí vyhovět skoro každýmu, takže je to pořád kompromis. Mě se naopak líbí, že tyhle věci jdou s autem pořád udělat - stojí to minimum peněz a vliv to má obrovský.
Ono je právě problém, že u M135i toho s geoškou přední nápravy moc udělat nejde. Odklony nejdou vůbec.

Samozřejmě geo je první, co jsem řešil. Posunul jsem předek více do rozbíhavosti. Vesměs nic moc znatelného, spíše jemné doladění. Minimálně subjektivně to pomohlo i tomu, že méně sjíždím kraje.

Jo ještě jedna věc. Na M135i by se měl co nevidět objevit akrapovič. Prý jsou ve finále s laděním :-)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Dneska jsem nechal přezout na letní semislicky Kumho Ecsta V700 a vypadá, že s tím bude docela sranda. Jsou to pěkné lepidla, suplujou zametače silnic, pochytají na sebe snad všechen zbytkový posyp z cesty :D
Zatím najeto jen prvních 50km po cestě z práce, ale dojmy zatím pozitivní.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

vidis, nahrada tekutych retezu :)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

MZ: pak poreferuj jakou mají výdrž - co jsem četl na netu tak ultra lepidla, ale aspoň na předokolách mizej prakticky před očima.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

M3 komunita je pouziva docela dost, obvykle v siri 255 ci 265 ve vsech rozich a jezdi s tim neskutecne casy na NS. tak jsem taky zvedav na zkusenosti. na suchu jim verim, jak se ale budou chovat na mokru?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od jarka »

Zas je to už opravdový semi-slick, tak tam už se to snad ani nedá čekat, že by byl ok na vodě...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět