Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Já osobně jsem si úprav užil dost s STi, ale tam to tak nějak bylo nutné. V případě M135i si nejsem úplně jistý (krom samosvoru ofc). Tímhle přitvrzováním se podle mě úplně zničí ta zajímavá charakteristika. Raději budu měnit přední pneu, než vrtat do tak odladěného podvozku.
Jinak dnes jsem potkal cupru a v zásadě to mělo stejný průběh, jako když jsme porovnávali Megana RS a M135i na letišti. Při pružném zrychlení M135i lehce ztrácí a pak ujede. Nicméně v reálném provozu si nedovedu představit, že by byla cupra pomalejší.
Cupru bych za Megana RS ale stejně nevyměnil
Jinak dnes jsem potkal cupru a v zásadě to mělo stejný průběh, jako když jsme porovnávali Megana RS a M135i na letišti. Při pružném zrychlení M135i lehce ztrácí a pak ujede. Nicméně v reálném provozu si nedovedu představit, že by byla cupra pomalejší.
Cupru bych za Megana RS ale stejně nevyměnil
Re: 125d vs M135i
Po menší pauze přispěju s pár postřehy z provozu, po úpravě uložení tlumičů a geometrie.
Dalo by se říct, že teď je hotovo, řízení je přesnější, čitelnější, auto krásně ztuhlo a je radost ho řídit (ne, že by předtím nebyla) ale teď je to o kus dál.
Tam kde před úpravou ztrácela přední kola půdu pod nohama, teď zatočí, až se tomu nechce věřit a popírá to fyziku
Zkrátka, dobrá investice.
Na jaro jsem objednal semislick Kumho V70, tak jsem zvědav na chování s touto kombinací, letos se asi nevyhnu nákupu nové sady Pilotů, asi to se starou sadou do zimy nedám
Jinak docela dobrý testík na M235i od našich bratov http://www.topspeed.sk/test-bmw-m235i-f22/7490
Dalo by se říct, že teď je hotovo, řízení je přesnější, čitelnější, auto krásně ztuhlo a je radost ho řídit (ne, že by předtím nebyla) ale teď je to o kus dál.
Tam kde před úpravou ztrácela přední kola půdu pod nohama, teď zatočí, až se tomu nechce věřit a popírá to fyziku
Zkrátka, dobrá investice.
Na jaro jsem objednal semislick Kumho V70, tak jsem zvědav na chování s touto kombinací, letos se asi nevyhnu nákupu nové sady Pilotů, asi to se starou sadou do zimy nedám
Jinak docela dobrý testík na M235i od našich bratov http://www.topspeed.sk/test-bmw-m235i-f22/7490
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
hele, co přesně si s tím podvozkem dělal?
velmi brzo do něj na 3er budu hrabat totiž taky.... KV1 + silnější stabíky (ešče na ně z U.S of A. furt čekám, jinak už by to všechno bylo na autě)+ výměna všech pryžových uložení (za nové, opět ale OEM BMW).... ešče právě zvažuju štelovatelné horní uložení předních tlumičů....
velmi brzo do něj na 3er budu hrabat totiž taky.... KV1 + silnější stabíky (ešče na ně z U.S of A. furt čekám, jinak už by to všechno bylo na autě)+ výměna všech pryžových uložení (za nové, opět ale OEM BMW).... ešče právě zvažuju štelovatelné horní uložení předních tlumičů....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Jen silnější stabíky Eibach a uložení tlumičů KW + geometrie.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
A hodnoty geo?M.Z. píše:Jen silnější stabíky Eibach a uložení tlumičů KW + geometrie.
RWD
Re: 125d vs M135i
Tak ono to nemusí být jen o přitrvzování. Už jen jiná geometrie dá autu úplně jiný charakter a jestli se s tím jezdí trochu aktivněji, tak je to určitě na místě. Nastavení od výrobce musí vyhovět skoro každýmu, takže je to pořád kompromis. Mě se naopak líbí, že tyhle věci jdou s autem pořád udělat - stojí to minimum peněz a vliv to má obrovský.Alex89 píše:Já osobně jsem si úprav užil dost s STi, ale tam to tak nějak bylo nutné. V případě M135i si nejsem úplně jistý (krom samosvoru ofc). Tímhle přitvrzováním se podle mě úplně zničí ta zajímavá charakteristika. Raději budu měnit přední pneu, než vrtat do tak odladěného podvozku.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Tak to nevím přesně, ale nebyla to žádná kovbojka, jedná se převážně o civilním využití, mluvili něco o 4° je to možné?d1.8t píše:A hodnoty geo?M.Z. píše:Jen silnější stabíky Eibach a uložení tlumičů KW + geometrie.
Jelikož jsem měl po dobu dodání Mini, půjčené X1 v AT, moje drahá kategoricky odmítá automatickou převodovku a odmítla v tom jezdit, tak to zbylo na mě a jezdila mojím.
Velice si chrochtala, jak je auto po úpravě krásně ovladatelné a dobře reaguje na řízení, což jsem měl radost z dobré úpravy.
Dneska si jde pro to vysněné autíčko, tak pak poreferuju.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Obávám se, že ne.Mluvili něco o 4° je to možné?
Docela by mě to zajímalo + později zkušennost se sjížděním předků.
RWD
Re: 125d vs M135i
mozna to bylo mineno jako 2*(-2)°
sjizdeni predku imho tato uprava poresi. pri jizde rovne to mozna bude trochu zrat vnitrek, ale v zatackach se to srovna
sjizdeni predku imho tato uprava poresi. pri jizde rovne to mozna bude trochu zrat vnitrek, ale v zatackach se to srovna
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou