Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Ano na dialnicu sa minimalne 7st. zide.. tiez jazim Passata s 6st DSG a na dialnici to chyba, auto ma dost vykonu na este jeden dlhsi prevod.
Re: Volkswagen obecne
Nemohl to být Rockton? http://www.autoblog.com/2010/12/15/volk ... ton-4moti/pavproch píše:bohajeho, čo to bolo za verziu?
před chvílí na I/48 na vjezdu do FM od Frýdlantu sem dojel VW Transporter aktuální gen, který měl kola snad z Hummra (nebo tatry 148) a světlost nekecám apoň 35cm..... měl o dobrých 20cm vyšší posaz než normální transporter.. na prdelce žádné označení, jako bastl to taky nevypadalo... pražská značka...
Autobus a malé veselé autíčko
Re: Volkswagen obecne
Minimalne na dalnici vic stupnu rozhodne smysl ma.ExFun píše:A je těch víc stupňů k něčemu? Teď jsem jezdil s AT 5-8sp. a ten 8sp. byl nejhorší (pro mě). Než aby to využívalo otáček motoru, tak pořád řadil. Bylo to jak CVT. Spotřeba lepší nebyla. Za mě tedy víc stupňů =lepší převodovka neplatí.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Mně točí 3000ot. 5-Gtronic tuším ve 150 (diesel) a tu 6 bych uvítal. Každopádně si ale myslím, že 5+1 na dálnici stačí. max. 7sp.. Taky si myslím, že výrobci kvůli papírům dělají moc krátké 1-2. Spousta aut se rozjíždí na 2. Malinko protáhnout 1-4, posunout 5 a lehkoběžnou dlouhou 6 a nevidím problém. Aspoň by AT tak motory nepodtáčely.
8sp. ZF v X1 118d byla pakárna. Tam se nečekalo na prodlevu turba, ale až to odřadí o několik stupňů a teprve začne tlakovat turbo. Přitom samotným řazením byla špička.
Volvácký AT6 byl odstupňován dobře, ale řadil blbě.
7G-tronic dobrý
9sp. v Evoque je prý už opravdu problém řídit a číst.
8sp. ZF v X1 118d byla pakárna. Tam se nečekalo na prodlevu turba, ale až to odřadí o několik stupňů a teprve začne tlakovat turbo. Přitom samotným řazením byla špička.
Volvácký AT6 byl odstupňován dobře, ale řadil blbě.
7G-tronic dobrý
9sp. v Evoque je prý už opravdu problém řídit a číst.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Volkswagen obecne
Jo, to je přesně von! Thx za osvětu.mánička píše:Nemohl to být Rockton? http://www.autoblog.com/2010/12/15/volk ... ton-4moti/pavproch píše:bohajeho, čo to bolo za verziu?
před chvílí na I/48 na vjezdu do FM od Frýdlantu sem dojel VW Transporter aktuální gen, který měl kola snad z Hummra (nebo tatry 148) a světlost nekecám apoň 35cm..... měl o dobrých 20cm vyšší posaz než normální transporter.. na prdelce žádné označení, jako bastl to taky nevypadalo... pražská značka...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Já s "evokem" a 9st jezdil a nic zlého jsem na tom nenašel. To auto jako takové není stavěné na žádné sportovní výkony, takže těch 9 stupňů to nijak nedegradovalo. Reakce při podřazování by mohla být rychlejší, ale jak jsem říkal - není to sporťák a když vidím, že budu chtít rychle předjíždět, tak si to tam nacvakám dopředu.
Devítka při 140kmh točí lehce nad 2000ot a to je hodně slušný pro dálniční provoz.
Devítka při 140kmh točí lehce nad 2000ot a to je hodně slušný pro dálniční provoz.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
S Evoque jsem osobně nejel. Mám to od prodejce.Na dálnici asi problém nebude, ale jak jsem psal- 8sp. ZF na okresce pořád v jednom kuse řadil a to příjemné nebylo.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Volkswagen obecne
tak to sem teda kurewsky zvědav, esli sa Golf Skaut dostane aji přes channel... a esli bude mít i kombinaci 1.8TSI + 4x4 + 6MT (zapovězenou Oft. III Skaut)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
samozrejme ze bude aj u nas, ako aj pisu vsetky ostatne media
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
pavproch: VW používá větší možnost kombinace převodovek a motorů než Shade.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time