Video a Nordschleife, the best of
Re: Video a Nordschleife, the best of
Jojo, jízda v hroznu je nebezpečná
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Video a Nordschleife, the best of
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Tak chlápek to má v paži, jede jakoby nic hodně pěknou kudlu s CRXem, co se rádo náhle přetáčí a ještě mává na lidi kolem sebe. Prostě žádný stres. Moc pěkný kolo a ještě bych řekl, že má rezervy.
Ad. můj čas: nedám ani náhodou. Ale zase se musím zastat mýho CTR, se slušným řidičem má dneska potenciál kolem 8minut BTG, se mnou hádám, že na semislicku bych se mohl nějak otřít o 8:30. Teď mám po 17kolech na ringu nejlepší čas 8:49 na UHP. No uvidíme, tenhle rok to tam pojedu zkusit. Každopádně za časem se na Ringu moc nevyplatí honit takže to ani neměřím, jen to nahrávám a až doma zpětně odečítám, aby mě to náhdou nepokoušelo jít do nějakýho rizika...
Ad. můj čas: nedám ani náhodou. Ale zase se musím zastat mýho CTR, se slušným řidičem má dneska potenciál kolem 8minut BTG, se mnou hádám, že na semislicku bych se mohl nějak otřít o 8:30. Teď mám po 17kolech na ringu nejlepší čas 8:49 na UHP. No uvidíme, tenhle rok to tam pojedu zkusit. Každopádně za časem se na Ringu moc nevyplatí honit takže to ani neměřím, jen to nahrávám a až doma zpětně odečítám, aby mě to náhdou nepokoušelo jít do nějakýho rizika...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Video a Nordschleife, the best of
s tim CRX a jeho chovanim mas pravdu. kamos se mi v tom malem zabil, kdyz nekde v zatacce ubral, pretocilo se mu to a na bok ho vzala dodavka. taky me ta jeho bezstarostnost zaujala, na druhou stranu to ma prekopany podvozek, tak se to muze chovat dost jinak.
co se toho casu na NS tyce, 8:30 mi u tebe a tveho auta prijde jako povinnost . kdyz uz i ja s tim mym v podstate seriovym pekacem a tipuju horsim pomerem vaha/vykon davam na UHP 8:30 celkem pravidelne.
mmch, mluvil jsem s kamosem, co si na Z4Mc nechal zkratit dif na 4.11 a rikal, ze to auto je o tridu rychlejsi. to asi bude ma nejblizsi uprava.
co se toho casu na NS tyce, 8:30 mi u tebe a tveho auta prijde jako povinnost . kdyz uz i ja s tim mym v podstate seriovym pekacem a tipuju horsim pomerem vaha/vykon davam na UHP 8:30 celkem pravidelne.
mmch, mluvil jsem s kamosem, co si na Z4Mc nechal zkratit dif na 4.11 a rikal, ze to auto je o tridu rychlejsi. to asi bude ma nejblizsi uprava.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Jako uvidíme, auto by to mělo dát, ale chyby se tam dělají moc snadno, takže já tam jezdím na jistotu a užívám si to. Třeba se zadaří nějaký pěkný čas, ale priorita to není.
Ad. zkrácený převod: jsem ti to říkal - člověk získá koně a ještě tam musejí rychljec padat kvalty - celkově se tak auto víc přiblíží závoďáku a celý je to takový divočejší (syrovější). Ono pokud člověk vynechá dálnice, na kterých je to stejně nuda, tak optimální převodovka je zpřevodovaná tak do 210-230kmh a to je pak sakra rozdíl proti sérii.
Ad. zkrácený převod: jsem ti to říkal - člověk získá koně a ještě tam musejí rychljec padat kvalty - celkově se tak auto víc přiblíží závoďáku a celý je to takový divočejší (syrovější). Ono pokud člověk vynechá dálnice, na kterých je to stejně nuda, tak optimální převodovka je zpřevodovaná tak do 210-230kmh a to je pak sakra rozdíl proti sérii.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Video a Nordschleife, the best of
jarka: za kolik by slušný řidič tvým autem objel Most?
A zkrácení rozhodně. Když má člověk dlouhou šestku, tak to neublíží cestování a auto získá na živosti. Teď se mi to točí i v kopcích rozumně a díky většímu překrytí se nastane, že bych se utopil v nějaký díře.
A zkrácení rozhodně. Když má člověk dlouhou šestku, tak to neublíží cestování a auto získá na živosti. Teď se mi to točí i v kopcích rozumně a díky většímu překrytí se nastane, že bych se utopil v nějaký díře.
RWD
Re: Video a Nordschleife, the best of
CRXman vypadá, že je z lidí co mají rychlost v sobě od přirození. Na motor to podle řazení nevypadá nijak rychle, asi kombinace BC coilover a Advan A48 na NS funguje. Jinak ten čas těžko vysvětlit.
RWD
Re: Video a Nordschleife, the best of
Trochu jsem si neskromě myslel, že už se pomalu blížím na limit auta, ale Dany v závodní CTR7g v docela podobný konfiguraci to dal na horších gumách za 1:57 (a říkal, že ani náhodou nejel hranu). Takže profík za volantem mýho hádám, že by mohl jet kolem 1:55, teda o 4s rychlejc (což jsou prostě světelný roky).d1.8t píše:jarka: za kolik by slušný řidič tvým autem objel Most?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Video a Nordschleife, the best of
To je vteřina na kilometr. To bys měl 8:20 dát, s novým set-upem 8:15.
RWD
Re: Video a Nordschleife, the best of
to zkraceni u M3/Z4M muze byt hodne razantni, snad az o 15%, to pak pry na okruzich fakt lita. ja pujdu na tech 4.11, coz je -10%. sestka je pak stejne do nejakych +-280, takze bohate i pro jizdu na dalnici.
jinak ja jsem taky presvedcen, ze mys by mela na cas kolem 8:05, mozna dokonce 8:00 (BTG samo), ale soucasne vim, ze kazda dalsi ubrana sekunda bude vyzadovat daleko vetsi um nez kdyz jsem zrychloval z 9:00 na 8:30.
jinak ja jsem taky presvedcen, ze mys by mela na cas kolem 8:05, mozna dokonce 8:00 (BTG samo), ale soucasne vim, ze kazda dalsi ubrana sekunda bude vyzadovat daleko vetsi um nez kdyz jsem zrychloval z 9:00 na 8:30.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou