A to jako fakt? Mám kolo 10let, nájezd tak do 1000km ročně v průměru (kéž by), jsou na tom slicky a prostě je z toho taková odolnější silnička. Fakt se mám toho bát, že to někde prdne? Když jsem to kupoval, tak to byl takový lepší low-end. Teď už tam zbyl prakticky originál jen rám a všechno ostatní už je vyměněný (všechny díly spíš nižší řady, nerad kupuju drahý nejlehčí krámy, který nepotřebuju - váha mi je ukradená). Z kopce to někdy docela valím a i bez šlapání se to rozjede někam k 70kmh a fakt bych nerad někde v týhle rychlosti přišel o jedno kolo...ExFun píše:2 Pozn.
1) primárně bych se díval na záruku. Al kolem 6. roku praskne. . .
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
kupodivu musím souhlasit s eXF: hliník opravdu nevydrží věčně (i když má deklarovanou doživotní záruku): měl se Cannondale (Alu6061 tempered) a po asi 8 letech@25tis km bylo po něm (ale to bylo kdysi, bez odpružené vidle vepředu), a docela nedávno sem měl Authora Egoista (fčíl nevím, esli to bylo Alu7005 non-tempered nebo Alu6061 tempered) a po 6 letech@cca 15tis km tak prdnul (to už bylo celé s vidlí).... upozorňuju, že píšu o MTB 26" a tak 90% km mimo asfalt, v terénu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
jako u všeho - namáhání zkracuje životnost. MTB jako odolnější silnička vydrží víc. Taky šance, že bys to přelomil najednou při popisovaném užívání je malá. Kontroluj rám na hlavě, za hlavou, u středového, zadní vidlice a vzpěry u sedlovky a když tam nebudou praskliny, tak ok.
Něco jiného je drsnější zacházení, to i enduro fully jsou za 4 roky kaput
Něco jiného je drsnější zacházení, to i enduro fully jsou za 4 roky kaput
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jsem si říkal, že si třeba udělám radost a něco pořídím, ale jestli se mají nejdřív objevit praskliny tak to budu hlídat a nechám to být - kolo mi na moje použití dokonale vyhovuje. Oběma díky za info.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
spíš než pohledem to poznáš poslechem - jaxa objeví první prasklina, tak ten rám při poklepu už nerezonuje/nezvoní ale spíš enem temně duní.... a jak ta prasklina roste, tak někdy začně i vrzat.... a pak prdne a rozbiješ si hubu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Wales byl zavrenej kvuli tezbe dreva, takze nedokazu posoudit. Ale jestli to je tezsi verze mramorovyho, tak to by se mi libilo urciteExFun píše:souhlas, jen SF bych vyměnil za Wales
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Nekdy to umi jit i rychlejc, kamos co se mnou obcas jezdi na rok starym ht RBcku taky nic nepozoroval a pak nekde ve sjezdu zjistil ze s kolem nejde zatocit a krouti je jak had, slezl a predek se zadkem drzela pohromade jen horni ramova trubka, ta spodni praskla tesne za vyztuhou hlavy...pavproch píše:spíš než pohledem to poznáš poslechem - jaxa objeví první prasklina, tak ten rám při poklepu už nerezonuje/nezvoní ale spíš enem temně duní.... a jak ta prasklina roste, tak někdy začně i vrzat.... a pak prdne a rozbiješ si hubu...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
kdyz uz se tu mluvi o tech prasklych castech - kdysi, na uplne prvnim MTB (made by favorit) jsem urval predstavec - zatocil jsem, ale kolo jelo rovne. bylo to v krateru stare sopky, tak jsem pak z odrenin ten ostry lavovy sterk musel dostat kartackem. fuj...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
kámošovi v 60kmph+ (sjezd po zelené dolů z pusteven do trojanovic - ta první dlouhá rovinka fest zkopca pod loveckou chatou) prdlo bez varování řídítko hned u představce - trojité salto (bez přilby!) - dorvaný jak samica, ale bez odlomených částí.... narval tak kus smrkové haluze a jednoruč dojel dom do Sviadňova.... btw, to řídítko sem mu asi půlrku předtím prodal - nové nepoužité z bajku, který sem koupil jen kvůli rámu a kompletně přestrojil...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
jsem si dnes vyzvedl novy slapohyb a hned jsem se na nem pobavil ja i okolostojici. dojel jsem na krizovatku, chcu vytahnout botu ze slapky, nepodarilo se. tak jsem se tam vyvratil jak podtaty strom. prodejce mi moc utah naslapy .
pak jsem zjistil, ze u pacek razeni nemam indikatory. to jsem mel za uplne automatickou vec, to budu muset doplnit, bo se furt nechcu divat, co mam vzadu "zarazeno"
jinak to ma citelne jinou geosku, je to pohodlnejsi, na riditkach klidnejsi. to mi vyhovuje. navic jsem celkem bez problemu zvladl udrzovat 30 km/h. takze na silnici fajn. zitra zkusim teren.
pak jsem zjistil, ze u pacek razeni nemam indikatory. to jsem mel za uplne automatickou vec, to budu muset doplnit, bo se furt nechcu divat, co mam vzadu "zarazeno"
jinak to ma citelne jinou geosku, je to pohodlnejsi, na riditkach klidnejsi. to mi vyhovuje. navic jsem celkem bez problemu zvladl udrzovat 30 km/h. takze na silnici fajn. zitra zkusim teren.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou