Rychlodotazy
Re: Rychlodotazy
jo přesně tak ale spíš obecně poškození při parkování, obvykle promáčklina
Re: Rychlodotazy
Díky, translator mi to nepřeložil a do klasického gůgla mě to napsat nenapadlo.. Ostuda..
Autobus a malé veselé autíčko
Re: Rychlodotazy
Nemáte tu někdo zkušenosti s Fiatem Cromou 2,2 v automatu? Známý se po tom ohlíží, ale zatím jsem pro něj nenašel moc dobré zprávy. Prý to hodně žere olej.
Re: Rychlodotazy
Znamy ho ma, myslim ze si stezoval na predni napravu, dost dilu tam rychle odchazi..a dily uplne levne nevychazeji
Re: Rychlodotazy
Podívej se na fiatcromaklub.cz a snad se nepletu, že ten samej motor se dával do AR159 AR Brera, takže alfisti.cz.
Re: Rychlodotazy
Ten motor by měl být od Opelu snad se značil ještě MPI.
Re: Rychlodotazy
V Cromě je použitá verze bez přímého vtřiku. Stejný motor měla i géčková Astra, áčková Zafira, Saab 900 nebo Vectry B (po faceliftu) a C (před faceliftem), pro pohon rozvodů je použit řetěz což zde není moc výhra (napínací lišta se opotřebovává) a dále motor trpí na zmíněnou výšší spotřebu oleje a na svůj objem moc nejede. Čemuž ovšem moc neodpovídá spotřeba.
Re: Rychlodotazy
Ono by bylo asi lepší sáhnout po dieselech, které jsou v tomto případě hodně povedené ať už 1,9 JTD nebo 2,4JTD. No asi to není pro něho moc dobré. On totiž jezdí celkem málo (do 15t km za rok?) a jezdí stylem. Start - 10km - Stop - 10km - Stop a někdy je to mnohem míň. Nevím, jak jsou na tom ty moderní nafty, ale staré diesely tímto hodně trpěly.
Re: Rychlodotazy
Pro popsany zpusob pouzivani auta je volba naftoveho pohonu absolutne nevhodna. V zime se to ani neohreje, nebude to topit, hodne castych startu s kratkymi pojezdy bude zdimat aku atd.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Rychlodotazy
Přesně to jsem si myslel. No mu se toto auto hodně líbí a když 2,2 MPI je špatná volba a 1,8 nemá na takové auto dost výkonu, tak to nebude žádná hitparáda.