Mazda MX5 (Miata)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
piriformis
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: pon 02 led 22:08

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od piriformis »

evlo píše:Me zadni lampy prijdou super :)



Ceho se obavam nejvic ted je, ze to bude mit i s nejlepsim motorem pod 200koni.
kdyz se udrzi vaha okolo tuny a vykon se dostane nekam mezi 180k a 190k, tak bych z toho strach vubec nemel. parkrat jsem jel blahe pameti opelem speedster turbo, ktery mel asi 950kg a 200k a nebylo moc aut, co by s tim na silnici, zvladly drzet krok.
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Raďas »

No uvidime jak to pojede az bude nekde k vyzkouseni. Se seriovou NC 2.0 predjizdeni na silnich kde se jezdi rychleji neni zrovna komfortni.[/quote]

Nestras, zrovna jsem o ni zacal uvazovat :-s (o NC 2.0)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od pavproch »

ono se není moc co divit... ve větších rychlostech už nižší váha není rozhodující, rozhodující je velikost stáda pod kapotou... a (bohužel) neska velká většina octávek, prassatů, mondejí a tak, těch kobyl tam má okolo 150....to sa potem blbě předjížďa se 180.... občas aji 272 má hoooodně moc práce....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Raďas »

a nebo vzit 1,8 a krapet natlakovat.. na 200+ koni
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od KDB »

Ale kdepa koně, ale s nárůstem Mk je dneska díky rozšíření turba větší adrenalin předjíždět. Když jsem před 5 lety koupil MG (160k,176Nm, 1060kg), tak byla předjíždění hračka - ani nebylo třeba moc šaltovat. Dneska musím koně hodně prohnat k omezovači, abych se dostal před joudu, co jen přišlápne plyn... Ale jak skončí rovinka, mizím jim ze zorného pole a naopak dojíždím ty, co jsem na předešlé několikakilometrové rovince před sebou ani nezahlédl...
Výkonu se člověk stejně rychle nasytí, ale dobře projeté esíčko udělá radost vždycky....
A o tom vždycky byla i Miata, ne ?
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od HondaMan »

V době kdy běžná konfekce (např. OIII 2.0TDI) má stovku za 8,5s se s "lightweight" závodí/předjíždí těžko...
2.9T RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Chce to light-weight v kategorii 200koní / 500kg :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od pavproch »

jj, už sme to tu psali mockrát, že dnešní foukané dvoulitry (a je jedno, elsi papají lehkou nbeo těžkou frakci ropy) se dají pozávodit jen s velkým úsilím.... fčera na německých autobahnech opět potvrzeno....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Vrooom »

Tohle by se mi libilo :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Raďas »

je pravda, ze s moji 1,8 tsi me taky temer nikdo nepredjede :), ale uz me to nebavi..
Odpovědět