Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
aha. je pravda, ze v detstvi, kdy o MTB jeste nikdy nikdo neslysel, jsem toho na favoritu s klipsnama v terenu najezdil docela dost, ale uplne jist si tim napadem nejsem. nerikam ale ne, zkusim o tom popremyslet.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
chce to volnější terén, ale zase jako náhrada za běhání je to imho lepší protože dovoluje udržovat konstantnější tepovku. Na MTB při MTB užití si člověk o nějakém udržování tepovky může nechat jen zdát.
Na tepovku by nej byla silnička, ale v tomto jsem úchylný a kolo na silnici nepatří
Na tepovku by nej byla silnička, ale v tomto jsem úchylný a kolo na silnici nepatří
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
ono zase neni behani jako behani - ja jsem krosar, takze o udrzovani nejake konstantni tepovky nelze mluvit. v tomto ohledu je mi MTB blizke.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
tak jsem se rozhodl dlouze nepremyslet a koupit tohle.
http://www.ctm.sk/model/mtb/slash-3-0/?lang=cz
http://www.ctm.sk/model/mtb/slash-3-0/?lang=cz
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
dik, snad mi vydrzi dele nez to predchozi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Brát nebo nebrat karbonový rám dneska?
Re: Cyklistické vlákno
záleží na jaké kolo a jaký
CX kolo co jsem tu psal nedávno byl hliník a výborné. Pak mám doma nějaký časopis (už nevím název) kde je test 4 silničních kol karbonových a 4 silničních hliníkových. Vše zhruba ve stejné ceně 40-50k. a jako celkový vítěz je tam nějaké hliníkové kolo a i celkově ty hliníkové v této hladině byly podle nich lepší.
CX kolo co jsem tu psal nedávno byl hliník a výborné. Pak mám doma nějaký časopis (už nevím název) kde je test 4 silničních kol karbonových a 4 silničních hliníkových. Vše zhruba ve stejné ceně 40-50k. a jako celkový vítěz je tam nějaké hliníkové kolo a i celkově ty hliníkové v této hladině byly podle nich lepší.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Aha, zajímavý. Já to bral tak, že karbon je další level nad hliníkem (prostě - je to pevnější, je to lehčí, ale taky dražší). No koukám si to budu muset ještě nastudovat.Brus píše:záleží na jaké kolo a jaký
CX kolo co jsem tu psal nedávno byl hliník a výborné. Pak mám doma nějaký časopis (už nevím název) kde je test 4 silničních kol karbonových a 4 silničních hliníkových. Vše zhruba ve stejné ceně 40-50k. a jako celkový vítěz je tam nějaké hliníkové kolo a i celkově ty hliníkové v této hladině byly podle nich lepší.
Re: Cyklistické vlákno
Karbon je lepsi nez hlinik, ale musi se umet udelat a pak je vetsinou drahej. Takze v nizsich cenovych hladinach bych hledal hlinik, v tech vyssich uz urcite karbon. Dobra 29" na karbonu je tahle (jezdil jsem to 2 mesice a max spokojenost): http://www.bergamont.de/en/bikes/mtb-ha ... td-carbon/EL_XEL píše:Aha, zajímavý. Já to bral tak, že karbon je další level nad hliníkem (prostě - je to pevnější, je to lehčí, ale taky dražší). No koukám si to budu muset ještě nastudovat.Brus píše:záleží na jaké kolo a jaký
CX kolo co jsem tu psal nedávno byl hliník a výborné. Pak mám doma nějaký časopis (už nevím název) kde je test 4 silničních kol karbonových a 4 silničních hliníkových. Vše zhruba ve stejné ceně 40-50k. a jako celkový vítěz je tam nějaké hliníkové kolo a i celkově ty hliníkové v této hladině byly podle nich lepší.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k