BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
tommas
Pan Řidič
Příspěvky: 227
Registrován: sob 24 kvě 11:20
Bydliště: B, CZ

Re: BMW Divize

Příspěvek od tommas »

Já měl s adaptivním tempomatem jen jediný problém a to, že i když jsem měl nastavenou tu nejkratší možnou vzdálenost, tak byla bohužel dostatečná na to, aby mi tam nějaký idi*t vjel. Což pak znamená nejen pípání ale i teda dosti necitlivé brždění - bylo to tedy u Audi A6 (takže se omlouvám o odklonění od značky) ale předpokládám, že to bude asi vlastnost všech taková minimální vzdálenost a u BMW je to stejné.
Ale za to technika nemůže, asi bude ještě chvíli trvat než i u nás někteří pochopí co je to ta bezpečná vzdálenost.
Jinak ale super věc a určitě bych si zvykl to používat každý den.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není

VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

přesně tak...bezpečná vzdálenost je v naší zemi pro řidiče tabu. Na such jsem ještě vcelku tolerantní, když mi někdo onu mezeru zaplní...ale třeba za deště/sněhu už na ty dementy troubím. BMW to má stejně - i nejkratší vzdálenost je pořád dost velká :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
PetrL
Řidič začátečník
Příspěvky: 162
Registrován: pon 10 pro 15:32

Re: BMW Divize

Příspěvek od PetrL »

Stejně jako tommas...navíc jsem řešil i to, že ten tempomat prostě nedá tomu autu před tebou najevo, že jsi vlastně dojel a chtěl předjet. takže notoričtí drtiči levých pruhů nepochopí, že je chceš předjet, protože je vlastně nedojedeš a nedáš jim to najevo.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Nevím, jestli je zkrácení bezpečné vzdálenosti úplně ten nejlepší způsob, jak dát někomu najevo, že ho chci předjet. U adapt tempomatu ale můžeš vzdálenost korigovat plynem, pokud máš pocit, že když se mu nalepíš blíž na prdel, tak uhne...nebo klasicky levým blinkrem.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

rB: osvedcena taktika je priletet za prdel a s velkym tancovanim ze strany na stranu dobrzdit 15 cm za naraznikem. drtiva vetsina lidi uhne hned :D.

ale k tematu - stalo se znamemu, ze jel na ACC za nekym, kdo mu pri odbocovani vlevo zmizel z radaru prejetim do protismeru, v tu chvili system zaregistroval svodidla v blizici se zatacce a sel natvrdo na brzdy. osobne jsem si to taky vyzkousel v rade aut a ve vlastnim to nechci.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

člověče, tak já na adapt jezdím prakticky pořád a všude a tohle se mi nikdy nestalo...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
tommas
Pan Řidič
Příspěvky: 227
Registrován: sob 24 kvě 11:20
Bydliště: B, CZ

Re: BMW Divize

Příspěvek od tommas »

taky jsem naštěstí nic takového naštěstí nezažil. Ale technika samozřejmě není neomylná. A pokud s tím člověk jezdí každý den (což určitě řB potvrdí), tak už ví co od toho čekat a na co si dát pozor a zatím to bohužel u nás není zařízení, které bych měl aktivní při páteční cestě z Prahy do Ostravy po D1.
A ti notoričtí drtiči levých pruhů (trefné označení :D), pokud nepomůže probliknutí, tak by nepomohlo ani to, kdyby mě tempomat pověsil přímo za jejich nárazník.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není

VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

To je vec hate it or love it. S tym sa neda ist rychlo plynulo, podla mna je jedine znesitelne vyuzitie ak by som jazdil rychlostami ako vsetci ostatni... 100m predomnou predbieha auto ktore ide v lavom pruhu dajme tomu 110kmh, to vpravo ide 90 cize ho predbehne celkom v pohode, ale system rozozna velky rozdiel rychlosti (mojej a auta v lavom pruhu) a brzdi ako keby sme na 10 metrov od seba. Vyskusam to niecim prelepit, mozno to bude fungovat ako obyc tempomat.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

bude - alespoň u mne to tak funguje...když to přelepím, tak mi to napíše, že nefunguje regulace odstupu nebo něco takového a chová se to jako klasický tempomat.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

ja si to dovedu predstavit na interstates v US, tam mi neco takoveho chybelo, ale v evrope jsem nezazil situaci, kdy by mi to vyhovovalo. a to jinak na tempomat jezdim docela dost.

ovsem jak rika eMJe, love it or hate it
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět