BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Kdyz to mas na ctyrkolku tak by to chtelo tlumice na rallye :-D
http://www.bos-engineering.com/pdf/CR50-60en.pdf
Maji tam pekne popsany jak je na stavit :-)
By me zajimalo pro zajimavost na kolik vyjde tlumic, na kolo maji za 700E :-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

mno, pozdě bebycha honit... V1 už je objednáno.... uvidíme.... ono totiž celá sada (4 tlumiče+4péra) je levnější než 2 ks nových OEM př. tlumičů.... jak píšu, stejně mám jak všechna péra tak všechny tlumiče vřiti, takže vlastně ještě ušetřím... a v nejhorším halt příště vyzkušam něco jiného...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

So I gave in kw V1´s:

First impression is that the car drives almost identical to stock, in terms of comfort/smoothness..

Not bouncy or harsh whatsoever..!
týká se to 3er e9x v xDrive

stejně už mi nezbývá než doufat.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

a ještě - úplně čerstvý posting ze90post.com:
I've got KW V1 on mine and although I don't live in NYC, I do frequently visit. However, I spend most of my time between Baltimore and DC, where the roads are just as bad.

They're definitely not bouncy when compared to stock but at max height, they are about 1-2in lower than stock. Comfort-wise, I love them, I honestly would never go back to stock. It takes some getting used to since it makes the car feel completely different, in a good way.
začínám sa těšit...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
bambus
Pan Řidič
Příspěvky: 270
Registrován: pát 09 zář 11:26
Bydliště: <>

Re: BMW Divize

Příspěvek od bambus »

Jsem zvědavý na zkušenosti. Na mém <>káru řeším jestli jít do KW V1 nebo Bilsteinů, se kterými mám dobré zkušenosti z E21.
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

U KW si ludia chvalia pomer cena/vykon a kvalita a dost ludi ich ma na autach ktore casto navstevuju Nordschleife, cize 20 rocni tuneri asi vedia co je dobre.
kubeek
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od kubeek »

Neviem ci je Mpack podvozok tak hlupo tvrdo (odskakujuco) naladeny ako s-line v a4, ale po vymene za kw1 je to pohodlnejsie a jazda je o dost kludnejsia ;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

OEM Mpaket podvozek bohužel k xDrive nelze, proto KW.... jinak by tam už (z výroby) dávno byl...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

to jsem vazne zvedav na vysledek
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Mě se na tom KW specialně pro tohle použítí, kdy podvozek bude vyhrnutej uplně nahoru nelíbí, že nemá oddělenou rektifikaci výšky. Pokud to mají spočítaný tak, že při střední poloze snížení je tlumič v polovině svýho pracovního rozsahu, tak při maximální výšce bude jeho klidová poloha posunutá nahoru. Tlumič bude mít hodně prostoru pro stlačení, ale minimum pro roztažení. Čekal bych, že auto se už na malých nerovnostech "dolu" bude propadat, protože tlumič nebude mít pracovní prostor. A k tomu mají coilovery většinou výrazně nižší zdvihy.
Předpokládám, že KW počítá i s použitím extrémních poloh, takže pravděpodobně jen maluju čerta, ale dokážu si představit, že nejoptimálněji to bude makat na střední snížení, narozdíl od podvozku s oddělenou rektifikací výšky, kde jde tlumič nastavit vždy na střed svojí pracovní dráhy.

Ale tušim, že problém při výběru podvozku bude hnanej předek. Co je to taky za pytlovinu koupit si awd bawo? :p
RWD
Odpovědět