BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

pavproch píše:dík

jo, z přílišné tvrdosti mám taky trošku obavy, snad to nepřeženu, no...
Kdyžtak lze vyměnit pružiny za jiný. Vím, že lidi s Öhlinsema na BMW je měnili s dobrým výsledkem.

Co třeba KW SC? V podstatě V2 akorát komfortněji naladěný a rozsah tieferlegung je menší, dokonce lze zachivat standard výšku pokud se nepletu.

Ty zadní silentbloky by šly vyměnit za 1 M/M3.

Edit: Aha, tak dle KW se SC pro tvoje auto nedělají. Ale myslím, že by to byla dobrá alternativa a slyším na to samý pozitiva.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

PP: ja bych byl ohledne KW V3 dost opatrny. spousta lidi prohlasi, ze komfort je skoro jako u OEM, ale kdyz to realne zkusis, neni to pravda. bud je to nastavene tak, aby to fungovalo a pak to neni komfortni, nebo naopak. navic nastelovat ty dva utlumy, s tim si uzijes vyrazne vice problemu nez s tou svoji vidli na kole.

neumim ale poradit, co jineho. snad Bilstein.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od glider »

a nie je to tak trochu "zbytocne" hrotenie daily potahu?

u vikendovky by som to pochopil, ale ako pisal Dallen, aby vysledny setup rozumne fungoval na tankodromoch

mal som cest s O2 RS TDI na KW podvozku + 18" kolesa a bolo to tak neskutocne tvrde, ze nakoniec sme sli pomalsie, lebo to auto dostavalo take pecky ako nikdy...na peknej ceste ano, balada, lenze take cesty nie su v CR/SR
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

teho dvojitého štelování KW V3 sa tež troche bojim.... žeby teda KW V1 ? minimální povinné snížení u KW je jen 15 mm, zatímco u ostatních je větší (např. HR 20 až 30 podle typu) a já s tím moc dolů jít nechcu...

OEM podvozek 3er mi připadá (poté, co mám doma Z4 s adaptivníma tlumičema a jezdím výhradně "sport" nebo "sport+") docela měkký a houpavý... v Z4 ve sportu sem už odjel i 600+ km za den (po těch našich tankodromech) a vytřepaný sem z teho nebyl... navíc sem byl nedávno s 3er na třepačce a geošce s výsledkem že jak pružiny (-10 mm) tak tlumiče (35-40%) mají už nejlepší royk za sebou, takže výměna bude nutná... a dyž už investovat do oprav, tayk aby mi to dalo nějakou přidanou hodnotu navíc, ni...

plus sem měl šanci jezdit s e92 325i předělanou na 330i na přitvrzeném podvozku (převážně z ///M3) a nezdálo se mi to vůbec tvrdé...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Sic to sou takové zkušenosti z kterých se nějak extra čerpat nedá, ale asi tak.

Vždy když sem jel s origo sportovní úpravou tak byla pohodlnější než seriové auto na sportovním podvozku od nějaké značky. Typický příklad 156GTA v porovnání s moji 156.
Co se týče komfortu pří výměně podvozku, ten kdo jde do sportu většinou je se snížení míry komfortu smířen a proto pak říká, že to takový rozdíl není. Dost lidí se na tohle nachytalo.
156 sem měl podvozkově fakt docela vychytanou kam se to poslalo tam to bez odmlouvání jelo, reakce okamžité, ale pak přišel den v zimě kdy potřebuješ někam jet a najednou tě sere jak cítíš každou hrbek sněhu na cestě apod.. vzhledem ktomu kolik ted mám práce jsem proto nakonec skončil u toho, u čeho jsem skončil a je to tak nějak lepší.

Jinak co se týče konkretních značek (bohužel si nepamatuju vyrobek) tak jedine co mi prislo komfortem docela rozumne bylo koni fsd i přes to, že bylo na docela tvrdých pružinách od einbachu.

Myslím, že na typeru byli právě článek o pružinách, např. zmiňované einbachy sou vždy tvrdé jako prase a deklarované snížení -30 nakonec bylo tak -60 hlavně vzadu.
Muj nazor je, ze davat potah do "sportu" neni zadna slava zvlaste kdyz mas doma Z4. Ale moje auto to neni takze o toho vlastne nemam co kecat :)
Lepší fotku nějak nemám, klekl mobil kde byla bejvalka* nafocena víc.
Obrázek
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Ok, chlopi, dík.... nahlodali ste mě... objednávám teda KW V1 a budu věřit, že s tím půjdu dolů jen těch 15 mm (btw, mám zprávy z více zdrojů, že pružiny V1 jsou o dost tužší než OEM, ale zase výrazně měkčí než V3)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

PP: chlape, kasli na ty KW, fakt. mrkni, jestli se na tve auto nedela Ohlins Road and Track.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

spis si kup novy auto a nevymyslej blbosti :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Taky bych do tech kw nesel, nepomuzes si nikde, spis to bude jen tvrdy a nic vic.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

na KW se vykasli to je tak pro 20tilety tunery, kdyz uz tak zkus ty Bilsteiny nebo Öhlinsy ikdyz je to za jiny prachy
a nebo fakt kup nový :D
Odpovědět