Sic to sou takové zkušenosti z kterých se nějak extra čerpat nedá, ale asi tak.
Vždy když sem jel s origo sportovní úpravou tak byla pohodlnější než seriové auto na sportovním podvozku od nějaké značky. Typický příklad 156GTA v porovnání s moji 156.
Co se týče komfortu pří výměně podvozku, ten kdo jde do sportu většinou je se snížení míry komfortu smířen a proto pak říká, že to takový rozdíl není. Dost lidí se na tohle nachytalo.
156 sem měl podvozkově fakt docela vychytanou kam se to poslalo tam to bez odmlouvání jelo, reakce okamžité, ale pak přišel den v zimě kdy potřebuješ někam jet a najednou tě sere jak cítíš každou hrbek sněhu na cestě apod.. vzhledem ktomu kolik ted mám práce jsem proto nakonec skončil u toho, u čeho jsem skončil a je to tak nějak lepší.
Jinak co se týče konkretních značek (bohužel si nepamatuju vyrobek) tak jedine co mi prislo komfortem docela rozumne bylo koni fsd i přes to, že bylo na docela tvrdých pružinách od einbachu.
Myslím, že na typeru byli právě článek o pružinách, např. zmiňované einbachy sou vždy tvrdé jako prase a deklarované snížení -30 nakonec bylo tak -60 hlavně vzadu.
Muj nazor je, ze davat potah do "sportu" neni zadna slava zvlaste kdyz mas doma Z4. Ale moje auto to neni takze o toho vlastne nemam co kecat
Lepší fotku nějak nemám, klekl mobil kde byla bejvalka* nafocena víc.