no protoze jak se pise v tom odkazu, musi se to nejdriv aktivovat pres diagnostiku, pak to lze vypinat i zapinat v navigaciEL_XEL píše:Teď nejsem v autě, ale to menu v navigaci na 99 procent není, je tam jenom pokud jsou elektrické sedačky (které v O3RS nejsou).retron píše:návod na aktivaci naklápění zpětného zrcátka při couvání, pomoci VCDS diagnostiky anebo primo pres navigaci/radio:
http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... enkung.php
Octavia III
Re: Octavia III
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Mě to "šidítko" vadilo tedy hodně... Už jenom z principu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Jo ták! Já to prolítnul a naznal, že to jsou dva nezávislé postupy. Dík, jdu na to ještě jednou.retron píše:no protoze jak se pise v tom odkazu, musi se to nejdriv aktivovat pres diagnostiku, pak to lze vypinat i zapinat v navigaciEL_XEL píše:Teď nejsem v autě, ale to menu v navigaci na 99 procent není, je tam jenom pokud jsou elektrické sedačky (které v O3RS nejsou).retron píše:návod na aktivaci naklápění zpětného zrcátka při couvání, pomoci VCDS diagnostiky anebo primo pres navigaci/radio:
http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... enkung.php
Re: Octavia III
Když to jde vypnout, tak bych v tom neviděl problém.řidičBOB píše:Mě to "šidítko" vadilo tedy hodně... Už jenom z principu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
No to právě problém je, ono nebručí jenom v eko-režimu. V normálním režimu brumlá decentně, ve sportovním vrčí už dost. Bohužel to nastavení je závislé na režimu motoru, nelze nastavit zvlášť.jerry píše:Když to jde vypnout, tak bych v tom neviděl problém.řidičBOB píše:Mě to "šidítko" vadilo tedy hodně... Už jenom z principu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
...a nevím, jestli si někdo kupuje auta typu R/RS/GTI/S proto, aby jezdil ECO režimu...
Ono je to v poho, když jedeš někam kousek a blbneš...ale dát si v takovém vrčícím módu Praha - Ostrava, tak mi v hlavě vrčí ještě dva dny.
Ono je to v poho, když jedeš někam kousek a blbneš...ale dát si v takovém vrčícím módu Praha - Ostrava, tak mi v hlavě vrčí ještě dva dny.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Tak to mi teda štve Kdo a hlavně proč může vymýšlet takové blbosti? Jako kluci jsme u pionýra místo tlumiče výfuku dali drátěnky a mysleli si, pak jaký máme dělo. Ale to nás omlouvalo štastných 15 let věku. A teď s tím přichází úplně vážně páni inženýři Uniká mi smysl toho všeho snažení.EL_XEL píše:No to právě problém je, ono nebručí jenom v eko-režimu. V normálním režimu brumlá decentně, ve sportovním vrčí už dost. Bohužel to nastavení je závislé na režimu motoru, nelze nastavit zvlášť.jerry píše:Když to jde vypnout, tak bych v tom neviděl problém.řidičBOB píše:Mě to "šidítko" vadilo tedy hodně... Už jenom z principu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Prostě mistři markengu a manipulace...Že vás to překvapuje. Oni nedělají auta, oni dělají produkty.
MG - radost až na kost.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
mě taky uniká smysl...hlavně třeba u GR nebo S3, které mají hezký zvuk z výfuků i bez jakékoliv elektronické pomoci.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time