Cat jako jeidny auto?
Cat jako jeidny auto?
Jsem spis vikendovy ridic, tak dost uvazuji o 165 catu jako jedinym aute, kdyz bych teda bydlel v byte v Praze.
Moc me furt nenapada proc do toho nejit.
1. na parkovani idealni, narozdil od sirokeho klasickeho sportaku se to do parkovaciho mista co clovek dostane k bytu vleze
2. neni tam klima, ale tak se holt podivam napred na zasekanost cesty nez pojedu nekam dal, lehci kolona asi prezit pujde obcas
3. nevim jeslti se tim da jet za velkeho deste a v zime (samo heater + wheather equpimenet)
Jinak co jsem se dival, tak sena to daj dat dve kola (jizdni) i sada slicku na okruh
No a kdyz bych se casem odstehoval z Prahy, tak to bude stat furt temer stejne jako nove.
Kdyz parkuji normalni kabrio se strechou i okny dole u obhcodu, tak me tam lidi nebliji, neflusou, nehazou odpadky, ale to muze byt jen o stesti, ze.
Nejake napady proc zvolit na vikendove jezdeni a groceries (+- nic jineho) jako jedine auto miatu misto cata?
+ miata ma navic klimu
+ miata bude nejspis bezpecnejsi - tohle vidim zatim jako hlavni potencionalni argument
+ v miate spolujezdkyne muze treba pohnout nohou, nespali si nohu o vyfuk, asi se tam da nastoupit vsukni bez toho aby vsichni kolem videli co ma pod ni, apod.
Jeste me napada jestli jdou vubec obsluhovat ty ruzne zavory na listecky s parkovanim, kdyz clovek sedi tak nizko.
Akorat teda nevim proc i pres moje vikendove jezdeni najedu za rok tak 15-20k.
Moc me furt nenapada proc do toho nejit.
1. na parkovani idealni, narozdil od sirokeho klasickeho sportaku se to do parkovaciho mista co clovek dostane k bytu vleze
2. neni tam klima, ale tak se holt podivam napred na zasekanost cesty nez pojedu nekam dal, lehci kolona asi prezit pujde obcas
3. nevim jeslti se tim da jet za velkeho deste a v zime (samo heater + wheather equpimenet)
Jinak co jsem se dival, tak sena to daj dat dve kola (jizdni) i sada slicku na okruh
No a kdyz bych se casem odstehoval z Prahy, tak to bude stat furt temer stejne jako nove.
Kdyz parkuji normalni kabrio se strechou i okny dole u obhcodu, tak me tam lidi nebliji, neflusou, nehazou odpadky, ale to muze byt jen o stesti, ze.
Nejake napady proc zvolit na vikendove jezdeni a groceries (+- nic jineho) jako jedine auto miatu misto cata?
+ miata ma navic klimu
+ miata bude nejspis bezpecnejsi - tohle vidim zatim jako hlavni potencionalni argument
+ v miate spolujezdkyne muze treba pohnout nohou, nespali si nohu o vyfuk, asi se tam da nastoupit vsukni bez toho aby vsichni kolem videli co ma pod ni, apod.
Jeste me napada jestli jdou vubec obsluhovat ty ruzne zavory na listecky s parkovanim, kdyz clovek sedi tak nizko.
Akorat teda nevim proc i pres moje vikendove jezdeni najedu za rok tak 15-20k.
Re: Cat jako jeidny auto?
165 Cat v hantýrce firmy okolo 165k/t, teda zhruba 80k v půltunovým autě? Foukanej tříválec 660ccm z KeiCar?
RWD
Re: Cat jako jeidny auto?
http://www.evo.co.uk/carreviews/evolong ... t_150.html skoro pohoda
Casto v recenzich zminuji, ze do toho dost tece ...
Casto v recenzich zminuji, ze do toho dost tece ...
Re: Cat jako jeidny auto?
Jup, suzuki kei, ale to neni pointa toho dotazu, ono z toho pohledu jedinyho auta je asi jedno jestli by to bylo nejak nevyrazne silnejsi.d1.8t píše:165 Cat v hantýrce firmy okolo 165k/t, teda zhruba 80k v půltunovým autě? Foukanej tříválec 660ccm z KeiCar?
Typek co to ma me zas rikal, ze s dverma a strechou do toho netece temer nikdy, tak jak
Re: Cat jako jeidny auto?
Já myslím, že je to ideální rodinné auto a když do něj nateče, tak zas vyteče, ne?
Jen by mě zajímalo, kam se do něj dá ta sada slicků
Jen by mě zajímalo, kam se do něj dá ta sada slicků
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Cat jako jeidny auto?
- občas do toho teče (záleží kus od kusu)
- je to na poměry nromálních aut dosti ledabyle zpracované a trpí to různými drobnými poruchami a tak...
- v létě budeš permanentně spocený, v zimě napůl spocený a na půl zmrzlý...
- nedokážu si představit, že do toho 3x za hodinu vystoupím a nastoupím
- má to pekelně tuhou spojku, řízení i řazení
- ponecháno na větru a dešti to bude imho dosti rychle degradovat ve všech ohledech...
suma sumárum, ideální auto do Prahy...
- je to na poměry nromálních aut dosti ledabyle zpracované a trpí to různými drobnými poruchami a tak...
- v létě budeš permanentně spocený, v zimě napůl spocený a na půl zmrzlý...
- nedokážu si představit, že do toho 3x za hodinu vystoupím a nastoupím
- má to pekelně tuhou spojku, řízení i řazení
- ponecháno na větru a dešti to bude imho dosti rychle degradovat ve všech ohledech...
suma sumárum, ideální auto do Prahy...
Re: Cat jako jeidny auto?
Asi teda nezbyde nez si to v dream cars pujcit
Nevim teda proc jezdit autem do Prahy ....
Nevim teda proc jezdit autem do Prahy ....
Re: Cat jako jeidny auto?
Je to kravina, ale kdo to udělá je srdcař a bude mít můj trvalej obdiv. Na výkon jsem se ptal proto, že všude kromě silniček třetí třídy to bude svezení upněl o ničem. Počítám, že rozumnou dynamiku to bude mít tak do 120km/h a to je imho málo.evlo píše:Jup, suzuki kei, ale to neni pointa toho dotazu, ono z toho pohledu jedinyho auta je asi jedno jestli by to bylo nejak nevyrazne silnejsi.d1.8t píše:165 Cat v hantýrce firmy okolo 165k/t, teda zhruba 80k v půltunovým autě? Foukanej tříválec 660ccm z KeiCar?
RWD
Re: Cat jako jeidny auto?
Taky je potreba si uvedomit jak je to nizky, nakladaku se divas na stred kola, nebo taky do vyfuku, pres zadne auto nevidis. Dalsi vec jsou jiz zminene popojizdecky spojene s castym vystupovanim a nastupovanim..to me neskutecne sere i v relativne obycejnem aute se skorepinami a ctyrbody. V zime s tim musi byt neskutecna prdel ale nejak si to nedokazu predstavit, uz s ohledem na tepelny komfort.
A tez si myslim ze cat neni vyrobeny pro to aby stal venku, ze sejde. Ale treba je to jinak, to jsou jen dohady.
Nechci Te zrazovat, ale mazdicka poslouzi pro Tve ucely lepe. Cat je perfektni stroj na zabavu, ale zit s nim jako jednim autem by me asi brzy omrzelo, pocatecni nadseni by casem vystridaly pocity zcela opacne.
A tez si myslim ze cat neni vyrobeny pro to aby stal venku, ze sejde. Ale treba je to jinak, to jsou jen dohady.
Nechci Te zrazovat, ale mazdicka poslouzi pro Tve ucely lepe. Cat je perfektni stroj na zabavu, ale zit s nim jako jednim autem by me asi brzy omrzelo, pocatecni nadseni by casem vystridaly pocity zcela opacne.
Re: Cat jako jeidny auto?
Měl jsem to půjčený na 24h z dream-cars a i když spoustu věcí v autě mít nemusím a na určitý nepohodlý jsem zvyklý, tak si neumím představit, že bych to používal jako jediný auto. Za 24h jsem s tím najezdil něco kolem 550km, první den přes 300km po okreskách a byl jsem totálně ztahaný. Je to hodně řidičský, ale dost náročný, všechno jde dost ztuha. Když jsem přesedal zpátky do ctr, tak jsem si najednou připadal jak v luxusním gt (velký volant, lehká spojka, nefouká na tebe ) a to je moje auto pro spoustu lidí už dost za hranicí. Co mi vadilo hlavně, tak byl neustálý vítr - imho bez dveří se s tím nedá jezdit (popř. jedině v helmě). Déšť jsem nazažil, ale nijak bych po tom netoužil. Pujč si to a uvidíš sám.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).