Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Každé přirovnání kulhá. I to s tlumičem, ačkoliv méně než si ty myslíš. Rebound totiž není tlumení, jak se mylně domníváš, ale rychlost odskoku, neboli rychlost expanze ze stačeného stavu. Druhou část tlumení vidlice zajišťuje právě negativka, kterou jsi "chytře" vyřadil. Rebound "pouze" brzdí rychlost návratu vidlice ze stlačeného stavu.
Co jsi udělal je, že se houpeš (a to doslova) na pozitivní (vzduchové) pružině a "přidíráš" (pro názornost) ji Reboundem. Samotnému pohupování vidlice rebound nijak nezamezí. Navíc na sérii větších překážek využívajících zdvih vidlice se tato ani nestačí vrátit zatímco na první budeš mít 80mm zdvihu, na další už méně a na třetí ještě méně...
Prostě jsi chování vidlice dokonale zprasil. Pokud to tobě vyhovuje, ok, ale nedávej to jako návod na řešení foukání vidlic ostatním, nebo k tomu aspoň připiš, že tento set-up povede k brzkému zničení vidlice (dorazy a absence tlaku v neg. ti to brzy spočítají).
Naštěstí takovou píčovinu může udělat jen skupina majitelů RS s DualAir, protože jinde se (jak jsem psal) negativka i pozitivka foukají současně z jednoho ventilu, nebo je negativka kovová pružina.
A přiznej se při šlapání ve stoje do kopce, kolik máš sag? 50- 60%? 2-3cm zdvihu zůstávají na případnou překážku?
Co jsi udělal je, že se houpeš (a to doslova) na pozitivní (vzduchové) pružině a "přidíráš" (pro názornost) ji Reboundem. Samotnému pohupování vidlice rebound nijak nezamezí. Navíc na sérii větších překážek využívajících zdvih vidlice se tato ani nestačí vrátit zatímco na první budeš mít 80mm zdvihu, na další už méně a na třetí ještě méně...
Prostě jsi chování vidlice dokonale zprasil. Pokud to tobě vyhovuje, ok, ale nedávej to jako návod na řešení foukání vidlic ostatním, nebo k tomu aspoň připiš, že tento set-up povede k brzkému zničení vidlice (dorazy a absence tlaku v neg. ti to brzy spočítají).
Naštěstí takovou píčovinu může udělat jen skupina majitelů RS s DualAir, protože jinde se (jak jsem psal) negativka i pozitivka foukají současně z jednoho ventilu, nebo je negativka kovová pružina.
A přiznej se při šlapání ve stoje do kopce, kolik máš sag? 50- 60%? 2-3cm zdvihu zůstávají na případnou překážku?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
už ňa tä Tvoja zatvrzelá demagogie ale fakt nebaví
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Čtu to tady pokec o RS Reba. Úplně vypustit vzduch z negativní komory je teda nesmysl, dát nižší tlak to jo, ale prázdno, to je na zničení vidlice
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
dyž ji zničím(jako že si to nemyslím), tak aspoň bude důvod si koupit něco pořádného, co fakt funguje a ne tehle zparchantělý šit
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Malá poznámka ke vztahům na silnici, hlavně řidiči versus cyklisti, ale třeba i chodci. Je to o vztazích v celé společnosti. Žiju střídavě tady a v D. Vždy když se vracím, nestačím se divit té agresivitě. Už jen proto se tam na silnici cítím líp, ať už v jakékoliv roli. Je vidět, že Josef Visarionovič zničil morálně společnost víc než Áda. Člověk by se měl chovat vždy tak, jak očekává chování jiných k sobě. Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
včera jsem si na test půjčil cyklokrosové kolo (stevens vapor) a jsem z toho úplně nadšen. Na lesních a štěrkových cestách je to neskutečně rychlé a přitom pohodlné. Totéž na podmáčené trávě a lehkém blátě, kde jsem čekal, že se to bude bořit, tak to jelo neuvěřitelně. Většina uživatelů horských kol je má úplně k ničemu, něco jako tohle by jim posloužilo mnohem lépe.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Jo CX je super, v minule sezone jsem postavil Crux od Speslu jako zimaka, ale chytlo me to a ted na tom mam nejeto vic nez na fullu. Tereny, ktere jsou na MTB nuda, se razem stali opet vyzvou. Dokoupil jsem jeste par silnicich kol a mam razem i silnicni kolo.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Cyklistické vlákno
panove, chystam se vstoupit do stejne reky a znovu koupit nejake slapadlo. pokud mate nekdo nejaky aktualni tip na dobrou koupi, tak prosim sem s nim.
pozadavky jako minule, 29, HT, M ram (+-44"), 2x10. cena max 30, radeji mene.
pozadavky jako minule, 29, HT, M ram (+-44"), 2x10. cena max 30, radeji mene.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Kouknout se k nemcikovy. Kola nebudou spatna, ale je to poskladano z modelove starsich (ale porad dobre funkcnich) dilu.
Nebo kouknout k nemucm ale euro trochu kurvi ceny :-/ a driv se dalo poridit vic.
Neco takovyho
https://www.canyon.com/_en/mountainbike ... ab-reiter2
nebo
http://www.radon-bikes.de/bikes/mountai ... ace-29-le/
Nebo zase kup hibike, kdyz to bude mit rebu nejaky slx/xt razeni shadow prehazku tak to vem ...
http://www.bike-discount.de/de/mtb-hardtail-29 tady maji obcas fajn nabidky.
Nebo kouknout k nemucm ale euro trochu kurvi ceny :-/ a driv se dalo poridit vic.
Neco takovyho
https://www.canyon.com/_en/mountainbike ... ab-reiter2
nebo
http://www.radon-bikes.de/bikes/mountai ... ace-29-le/
Nebo zase kup hibike, kdyz to bude mit rebu nejaky slx/xt razeni shadow prehazku tak to vem ...
http://www.bike-discount.de/de/mtb-hardtail-29 tady maji obcas fajn nabidky.