Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Však on se tady brzy objeví post, že REBA je krám a nic nevydržela - zničená patrona, uniká olej etc. A jak Rebu nemám v lásce, tak v tomto případě to nebude chyba RS.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Čuměl jsem jak puk letos na Gardě, kde lidi na AM strojích vozili 2,4" na 3 bar minimálně Jenže oni na těch 150mm fullech jezdili hlavně šotolinu
Mám pocit, že spousta bajkerů hrozně zmagořilo. HT je podle nich jen na asfalt, max. šotolinu. Několikrát mě na AM trase posílali jinam, že na to nemám kolo a pak se hrozně divili, když oni sváděli fulla dolů a já to sjížděl... Nejsem nějaký dobrý technik, co se děje je, že si lidi koupí fulla s čímdál většími zdvihy a do nepobere full, to nedají. S trochou nadsázky neodlepí zadek ze sedla. Vůbec s bajkem nepracují...
Z toho mi je dost smutno.
Jinak teda mých cca. 1,6atm vepředu se (pro mě překvapivě) neosvědčilo na volných kamenech. Nějak to v kamenných polích plavalo Celkově začínám o NN dost pochybovat. Asi zkusím Ardenta.
Mám pocit, že spousta bajkerů hrozně zmagořilo. HT je podle nich jen na asfalt, max. šotolinu. Několikrát mě na AM trase posílali jinam, že na to nemám kolo a pak se hrozně divili, když oni sváděli fulla dolů a já to sjížděl... Nejsem nějaký dobrý technik, co se děje je, že si lidi koupí fulla s čímdál většími zdvihy a do nepobere full, to nedají. S trochou nadsázky neodlepí zadek ze sedla. Vůbec s bajkem nepracují...
Z toho mi je dost smutno.
Jinak teda mých cca. 1,6atm vepředu se (pro mě překvapivě) neosvědčilo na volných kamenech. Nějak to v kamenných polích plavalo Celkově začínám o NN dost pochybovat. Asi zkusím Ardenta.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
NN jsem nikdy nejezdil, ale pry to neni zadny zazrak Ja mam Fat alberta 2.4 a nijak odvazany z nej nejsem. Ve predu mam tu stredni smes, ale nezda se mi nijak extra lepsi nez 60A maxxisu. Docela se ty gumy loupou, vsechny krajni figury mam pekne potrhany. Je to dost divna guma.
Ardenty mam rad, skvele jedou a docela dobre drzi. Diky nizkemu vzorku nemaji rady bahno, pri brzdeni toho taky neprenesou nijak moc.
Priste nahodim dozadu ardenta a dopredu bud spesl butchera pripadne od maxxisu minion nebo ted velmi popularni highroller 2.
Ardenty mam rad, skvele jedou a docela dobre drzi. Diky nizkemu vzorku nemaji rady bahno, pri brzdeni toho taky neprenesou nijak moc.
Priste nahodim dozadu ardenta a dopredu bud spesl butchera pripadne od maxxisu minion nebo ted velmi popularni highroller 2.
Re: Cyklistické vlákno
Vidím to na příští sezónu Ardent dopředu a Ardent Race dozadu.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
mno, jak to tak čtu, marketoidi ti toho do hlavy nahučeli docela dost.... a nepopírám, že ti to může i fungovat - každý to totiž máme nastaveno jinak, co se nám líbí co ne... proto, esli sis nevšimnul, u těch svých "blábolů" píšu že je to MŮJ názor a že to tak vyhovuje MNĚ.... a narozdíl od tebe to nevydávám za jediný správný a neomylný světotázor....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Problém je, že traktor se o svoji bezpečnost postará tak nějak sám, kdežto banda cyklistů co rozjede vlastní etapu přes celý pruh zůstává pořád tím slabším článkem co se týká jejich bezpečí... Prostě cyklisti v chumlu na silnici, to je typický případ stádovýho chování, kdy inteligence chování celé skupiny výrazně klesá.Vrooom píše: Tak aspon nejsou roztahani 50m po kraji silnice, takhle at klidne jezdi.
Na traktor co jede stejnou rychlosti by jsi nenadaval ...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
zapomněl jsem si doma svoji pumpu a musel vzít zavděk půjčenou, už pocitově při zmáčknutí rukou se mi ty 2atm na budíku té půjčené pumpy zdály o dost tvrdší než 2atm na mojem budíku.. a následující 2h jsem si velmi často připomněl, že prostě nezapomínat vlastní pumpu je důležité
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Však ti taky neříkám, abys to nejezdil, ale abys to nešířil. Stojíš sám proti všem. Bohužel vůbec nevíš, co děláš a tvoje “zkušenosti„ jsou opravdu nelidské. Negativní pružinu (kovovou nebo vzduchovou) mají všechny vidlice. U Reby se fouká poz. i neg. zvlášť, ale funkčně to se to od jiných vidlic nemění. Jen u jiných se neg. automaticky fouká sama s pozitivkou. Tys neg. odstranil, takže se jen houpeš na pozitivce = auto bez tlumičů. Výsledkem je podfoukaná vidlice, Která chodí v režimu na který není stavěná Dorazy jí taky nedělají dobře. Tvůj boj, ale nečil se, když ti někdo řekne, že auto bez tlumičů je blbost.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
s tím tlumiš¨čem seš vedle jak ta jedle.... ale každému, co jeho jest.... a promiň, zakazovat někomu šířit svoje vlastní názory, to tu už bylo za adolfa, josifa, klémy i gustáva ...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.