Univerzální zábavné auto

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
fri
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: sob 23 úno 06:54

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od fri »

Zařadil bych do výběru ještě megane grandtour gt 220. Podvozek je přijatelnější a ne tak nekompromisní jak cup podvozek u RS. Motor je ten samý, nej podladěný na 220 koní. A pár set tisíc ušetříš...
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od x2005 »

Pokud už "klesneme" na úroveň Megane GT220, tak můžeme zahrnout i O3 RS.....
koffee
Autoškolák
Příspěvky: 61
Registrován: pon 28 črc 22:04

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od koffee »

Kombi, ani Octavii ne - chci "malé" auto..

Projížďka v R na mě udělala dojem, větší než GTI. GTI bylo rychlé, ale nějak jsem čekal trošku víc (možná to je tím, že mězi GTI a R byla asi 3 - 4 týdny pauza)

Cupra se nedá na projížďku sehnat, R ani GTI už taky ne (moc díky Porsche import, že máš na ČR 2 testovací auta...). R bylo s DSG, GTI s manálem. V GTI mi přijde manuál jako nejlepší volba, u R mám trošku strach, že DSG je pro ukočírování výkonu lepší?

Takže klasická otázka - DSG nebo Manuál? :) (prosím bez flame)
DSG - rychle řadí, hezky odřazuje při brždění, nižší spotřeba. Ale přišlo mi, že na ni čekám než něco udělá, je těžší a míň propojí řidiče s autem (leda v man. režimu a řadit pádly).
Manuál - v GTI přesný, krátké dráhy. Jsem na něj zvyklý, ale často stojím v kolonách kde mě nebaví řadit. Levnější.

Díky!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27900
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od řidičBOB »

výhody i nevýhody jsi si vyjmenoval sám...ty v tom budeš jezdit, ty se musíš rozhodnout. Já jsem si již od řazení odvykl a vůbec mi to nechybí - naopak, když mám náhodou auto s MT, tak jsem po Pze s nervama v koncích.
Já bych volil GolfR - byl jsem příjemně překvapený, jak to auto (s DCC) umí být komfortní a i na velkých kolech umělo zvládat nástrahy HlmP. Také 4motion bude jistě lépe přenášet požadavky řidiče, když bude adheze na pytel - zejména pak v zimě na sněhu. Pro mne je to jasné + pro GolfR.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od quasimoto »

Tento tyzden jazdim na Golfe R a musim povedat ze som ho trosku podcenoval... fakt nema slabe miesta...
Ja by som v tomto pripade asi tiez siel do DSG
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od x2005 »

Pokud to budeš kupovat jako druhé nebo třetí auto na blbnutí, tak můžeš zvážit manuál. Ale musím říct, že mě manuál v Cupra R ohledně preciznosti pohybu řadičky v kulise hodně zklamal...... Na univerzální denní ježdění doporučuji DSG. Výhody vyváží nevýhody.
fri
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: sob 23 úno 06:54

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od fri »

Klidně bych zařadil Astru OPC - 280 koní, 400nm, mechanický samosvor. S adaptivními tlumiči (ty jsou myslím v základu) není prý tak tvrdé jako RS. Samozřejmě nevím nakolik splňuje podmínku převozu kola- podle mých zkušeností když sundáš přední kolo a sedlo tak kolo převezeš v každém hathbacku...
speedy.kh
Autoškolák
Příspěvky: 46
Registrován: pon 23 kvě 07:04

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od speedy.kh »

Mrkni na autocentrumkolin.cz maji skladem jak Golfa R tak i Cupru R.
Sklenka
Autoškolák
Příspěvky: 36
Registrován: stř 13 srp 10:43

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od Sklenka »

Pokud bych řešil nový / zánovní auto a nevadil by mi příplatek za automat, rozhodně bych do něj šel... Přínos ve městě at už v kolonách nebo jen ploužení se uličkama za to stojí. Co se týče dál záleží na úhlu pohledu co je pro tebe svižný. Mě osobně přijde Golf R přehnanej. Zábavnost auta není jenom o koních a pokud už bych chtěl 4kolku s takovym výkonem a na každodenní používání, rozhodně by pro mě bylo No. 1 sériový Evo X s automatem.

Golf je pro mě prostě univerzální auto, od kterýho čekám od všeho trochu a přesně proto se mi líbí GTi, výkonu akorát na nějaký ten výlet na okruh, na okresky ale ne zbytečně tolik aby tě to sežralo a kupoval si každý týden nový gumy. Osobně mám ale už radči Octu RS než G GTi.

Hodně zajímavá každodenní univerzální volba je podle mě Kia Ceed GT, ale to je tip jako poradit rohlík někomu kdo neví jestli si objednat lososa nebo kaviár...

Prostě dle mýho názoru je zbytečný mít víc jak 230-250 koní. To už radči daily car a pro zábavu starý Mko. Mít na účtě "skoromega" a mít tvoje rozhodování, beru BRZ v automatu :x :x :x
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Univerzální zábavné auto

Příspěvek od quasimoto »

Musim povedat ze Golf R vie byt velmi zabavny. Je pekne riaditelny plynom, da sa vyprovokovat k pretacavosti (najma na Comfort nastaveni podvozku celkom lahko) a na mokru/snehu pekne driftuje :)
Odpovědět