BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Deli: Mate dobry vkus, co se cteni clanku tyce ;)

Mne se nova sestka porad nejak nezamlouva. Oskliva neni, vypada v serii lepe nez koncept, ale proste me neokouzluje. A to snad i kvuli technice, uz jen povinny automat je pro me neprekrocitelne stop...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

Díky :D

Tak mě se minulá generace taky líbí víc :) A pořád u ní člověk měl na výběr, když chtěl řadit, tak si tu 645i, resp. 650i, v manuálu mohl koupit... teď má smůlu :(
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

V porovnání staré 6er
Obrázek

s novou 6er
Obrázek

Mám také zcela jasno :-)
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

ve stříbře je to extrémně ošklivé :D navíc na to starém i líp vyniknou ty 19", nebo kolikátky to jsou :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

mi se tez moc nelibi, hlavne tim, jak ji natahli. pri pohledu do interieru je zrejme, ze cilem bylo udelal misto pro 4 dospele, stara 6 byla 2+2. je z toho ted neskutecny korab.

absence manualu me snad uz ani neprekvapuje
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Jeste tu mame sedmicku videi s novou 6er :)

http://www.autoforum.cz/bleskovky/nove- ... mi-videich

Pro ta jizdni si nevybrali zrovna idealni teren, na tom prvnim jizdnim (predposledni celkem) se to koliba jak barka na mori. Ma to samozrejme adaptivni podvozek, takze se to tak nechova vzdy, ale stejne je to zajimave...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: BMW Divize

Příspěvek od Koubes »

Bohužel, BMW začíná vyrábět auta pro masy a ne pro nadšence. A je jednodušší jenom hamstnout na plyn, než podřazovat...
Jinak ten zvuk nové M5 je fakt nic moc.
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

pjanda: Tak jsem se na to podíval, hodil to do tabulky a ukázalo se, že čistě výkonově opravdu N52 nemá šanci:

Obrázek

Pod 1000 ot. vede samo N52, pak má N20 strašlivý turbokopanec, ze kterého žije až do 5000, pak začne uvadat a kolem 6000 jsou síly opět vyrovnané, nahoře vede opět N52 (ale ne o moc).

To, že to má turbokopanec a turbodíru a v zátěži to žere jak prokopnuté je samozřejmě pravda, jinak to u turba nejde. Ale výkonově je to imho velmi v pořádku :) Nemluvě o zvuku...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

Turbokopanec a turbodíru řeší automat, který udržuje motor v optimálních otáčkách :-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Arnie: Ale o tom ja nepochybuji, vsak jsem to hned psal, ze N20 ma v nizsich a strednich otackach (tj. v nejakych 2-5 tisicich ot) o 10-15 procent vyssi tocivy moment a logicky tedy i vykon. Vase tabulka rika vesmes 16-17 %, uplne dole je to o neco vice, uplne nahore o neco mene. Tak to bude v prumeru treba i ke 20 %, ja to jen odhadoval z krivky, ale to neni podstatne - kde je ten rozpor? :) Toto jsem konstatoval sam.

Ja jsem rekl jen to, ze diky sirsimu spektu pouzitelnych otacek muze mit atmosfericky motor kratsi prevody, cimz bude eliminovan ten pozitivni efekt jinak nesporne vyssiho vykonu v nizsich otackach pro uzivatele, kteri je pouzivaji, coz jste rekl Vy. Dale to nema cenu opakovat. O nic jineho tu neslo.

Jinak nepochybuji o tom, ze ta krivka vykonu N20 je na obou svych koncich dramaticky idealizovana. Ta se tak pozvolna vytraci... Ale opravdu bych chtel videt, jak ten motor bude mit v 1 250 ot. 45 kW stejne jako ze by mel mit v 7 000 ot. 165 kW. Pro praxi si u tohoto motoru muzeme napsat pod 1500 ot nula a nad 6 000 mozna 6 500 ot take nula. Prave proto by za idealniho (zel bohu neexistujicicho) stavu musely mit oba motory jine prevodovky, ktere by ten narazovy vykonovy rozdil pro praxi srovnaly, protoze to podstatne neni maximum vykonu, ale plocha pod krivkou vykonu, kterou cely prubeh v grafu zabere. A tato plocha bude pro oba motory dle meho soudu velmi podobna.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět