Octavia III
Re: Octavia III
BTW: Jak se do Oktávky dělaly aktivní kapoty... tak už se nedělají, mají EuroNCAP hodnocení a už na to serou
Re: Octavia III
Jaké dojmy po měsíci ježdění s O III RS? Je to takový zázrak, jak se psalo tady v testech? A co porovnání s O II RS? To by mě jako majitele dvokové RS hodně zajímalo. Jinak gratulace, v té modré je stejně nejlepší, ať si říká, kdo chce, co chceEL_XEL píše:A je to doma!
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
za mne podvozkově i motorově krok vpřed. Jediný posun vzad mi přijdou xenonová světla, která podle mne v O2 svítily lépe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Tak porovnání v OII RS to auto jezdí o dost lépe. Na stejně velkých kolech je mnohem pohodlnější a jízda mi přijde jistější.
Problém je, že nemám úplně přímé porovnání, protože jsem mezitím měl šestkový Golf GTI.
Zázrakem bych to auto nenazval, má chyby, které mě štvou. Zkusím to shrnout bodově:
- Světla svítí velmi slušně, nevím, jestli BOB neměl tu OII s poštelovanými xenony nahoru (navíc to nebyly bixenony). Automatické vypínání dálkových světel je výborná věc na okresky, na dálnici je to víceméně zbytečnost, protože AFS funguje dobře v dálničním režimu a rozpálená dálková akorát tak rozsvěcují billboardy a dopravní značení. Ale zase, přímé porovnání s potkávačkami z O2 nemám.
- Soundsystém je takový nemastný neslaný. Na to, že to má subwoofer (který leda třese autem) a bůhvíkolik reproduktorů, to nehraje nijak extra. Nehraje to špatně, to ne, ale ani nic, z čeho bych se posadil na zadek. Dynaudio v předchozím Golfu s menším výkonem hrálo tak nějak subjektivně lépe. Ale to ještě udělám přímé srovnání. Standardní audio je prý naprostá tragédie.
- Brzdí to velmi dobře, při prudkém brzdění z vysoké rychlosti je to nesrovnatelně stabilnější než O2 RS. GTI je myslím maličko stabilnější, ale obě auta jsou v pohodě.
- Zvuk výfuku neexistuje, o zvuk v kabině se stará vibrátor. GTI zní zvenku asi stokrát líp. Tohle je ale dvousečné, v OIII RS se dá jet docela potichu a nebo si bručet, podle nálady.
- Motor je o dost lepší. Spotřeba je zatím asi o litr nižší v průměru oproti GTI, ale za těch necelých 5000 km jsem měl poměrně specifické cesty, takže počkám, až si to sedne. Připadá mi, že oproti Golfu v nižších otáčkách reaguje s větším zpožděním - jestli je to důsledek Euro6, netuším.
- Zatím mě nejvíc asi sere neschopnost sklápět pravé zpětné zrcátko při zařazené zpátečce a ovladači zrcátek na R, jako to uměl třeba Golf. Debilní koncernová politika, za to by si tam zasloužili naliskat a ještě jít na audienci k Lacovi Repáňovi. To platí i pro absenci online modulu v nejdražší verzi navigace.
Ale celkově vzato jsem s tím spokojený. Auto jsem si nakonfiguroval podle svých představ, žádné vyložené zklamání nepřišlo, pár věcí potěšilo.
Problém je, že nemám úplně přímé porovnání, protože jsem mezitím měl šestkový Golf GTI.
Zázrakem bych to auto nenazval, má chyby, které mě štvou. Zkusím to shrnout bodově:
- Světla svítí velmi slušně, nevím, jestli BOB neměl tu OII s poštelovanými xenony nahoru (navíc to nebyly bixenony). Automatické vypínání dálkových světel je výborná věc na okresky, na dálnici je to víceméně zbytečnost, protože AFS funguje dobře v dálničním režimu a rozpálená dálková akorát tak rozsvěcují billboardy a dopravní značení. Ale zase, přímé porovnání s potkávačkami z O2 nemám.
- Soundsystém je takový nemastný neslaný. Na to, že to má subwoofer (který leda třese autem) a bůhvíkolik reproduktorů, to nehraje nijak extra. Nehraje to špatně, to ne, ale ani nic, z čeho bych se posadil na zadek. Dynaudio v předchozím Golfu s menším výkonem hrálo tak nějak subjektivně lépe. Ale to ještě udělám přímé srovnání. Standardní audio je prý naprostá tragédie.
- Brzdí to velmi dobře, při prudkém brzdění z vysoké rychlosti je to nesrovnatelně stabilnější než O2 RS. GTI je myslím maličko stabilnější, ale obě auta jsou v pohodě.
- Zvuk výfuku neexistuje, o zvuk v kabině se stará vibrátor. GTI zní zvenku asi stokrát líp. Tohle je ale dvousečné, v OIII RS se dá jet docela potichu a nebo si bručet, podle nálady.
- Motor je o dost lepší. Spotřeba je zatím asi o litr nižší v průměru oproti GTI, ale za těch necelých 5000 km jsem měl poměrně specifické cesty, takže počkám, až si to sedne. Připadá mi, že oproti Golfu v nižších otáčkách reaguje s větším zpožděním - jestli je to důsledek Euro6, netuším.
- Zatím mě nejvíc asi sere neschopnost sklápět pravé zpětné zrcátko při zařazené zpátečce a ovladači zrcátek na R, jako to uměl třeba Golf. Debilní koncernová politika, za to by si tam zasloužili naliskat a ještě jít na audienci k Lacovi Repáňovi. To platí i pro absenci online modulu v nejdražší verzi navigace.
Ale celkově vzato jsem s tím spokojený. Auto jsem si nakonfiguroval podle svých představ, žádné vyložené zklamání nepřišlo, pár věcí potěšilo.
Re: Octavia III
návod na aktivaci naklápění zpětného zrcátka při couvání, pomoci VCDS diagnostiky anebo primo pres navigaci/radio:
http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... enkung.php
http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... enkung.php
Re: Octavia III
Díky EL_XEL za info. Potěšilo mě, že motor i podvozek je lepší. To u mě hraje největší roli, takže v budoucnu na ni přejdu, i se současnou OII RS jsem vcelku spokojený vzhledem k univerzálnosti použití. Ostatní jsou maličkosti. Snad jedině ten zvuk ze syntetizátoru, ale člověk si zvykne. Asi pak raději to ticho, nemám rád šidítka, už je jich až tak v dnešní době kolem plno. Taky budu zvažovat kombi versus sedan. U OIII RS se mi kombi poprvé taky líbí, na druhou stranu při prodeji bude asi větší zájem o sedan. Usedlí řidiči, co chtějí kombi, nebudou chtít RS, zájemci budou spíš mezi mladší generací a ti naopak budou chtít sedana. Jinak RS jako taková patří mezi auta s relativně nejmenším poklesem ceny, zřejmě pověst předchází skutečnost, ale proč to nevyužít
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Teď nejsem v autě, ale to menu v navigaci na 99 procent není, je tam jenom pokud jsou elektrické sedačky (které v O3RS nejsou).retron píše:návod na aktivaci naklápění zpětného zrcátka při couvání, pomoci VCDS diagnostiky anebo primo pres navigaci/radio:
http://www.stemei.de/pages/coding/skoda ... enkung.php
Re: Octavia III
Co se toho vibrátoru týká, myslel jsem si, že mi bude hodně vadit, ale ve výsledku je to naprosto v pohodě. Sice je to, jak říkáš, „šidítko“, ale v praxi to nevadí.jerry píše:Díky EL_XEL za info. Potěšilo mě, že motor i podvozek je lepší. To u mě hraje největší roli, takže v budoucnu na ni přejdu, i se současnou OII RS jsem vcelku spokojený vzhledem k univerzálnosti použití. Ostatní jsou maličkosti. Snad jedině ten zvuk ze syntetizátoru, ale člověk si zvykne. Asi pak raději to ticho, nemám rád šidítka, už je jich až tak v dnešní době kolem plno. Taky budu zvažovat kombi versus sedan. U OIII RS se mi kombi poprvé taky líbí, na druhou stranu při prodeji bude asi větší zájem o sedan. Usedlí řidiči, co chtějí kombi, nebudou chtít RS, zájemci budou spíš mezi mladší generací a ti naopak budou chtít sedana. Jinak RS jako taková patří mezi auta s relativně nejmenším poklesem ceny, zřejmě pověst předchází skutečnost, ale proč to nevyužít