Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Ty bi-xenony jakoby O3 z oka vypadly , ani Rapid je nema… Photoshoped
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
kurwa!
a už je to tady.... kolega s oct. II 1.8TSI scout za sebou začal zanechávat optickou a pachovou stopu..... po ubrání a následném přidání plynu se mu z výfuků vyvalí neprůhledná stěna modrého smradlavého dýmu.... a už mu to zase žere wolej - litr na 2000 km... takže při nájezdu cca 110 tis km zdá se že se nevyhneme výměně motoru.... asi mu tam nechám dát 1,6CrD....
a už je to tady.... kolega s oct. II 1.8TSI scout za sebou začal zanechávat optickou a pachovou stopu..... po ubrání a následném přidání plynu se mu z výfuků vyvalí neprůhledná stěna modrého smradlavého dýmu.... a už mu to zase žere wolej - litr na 2000 km... takže při nájezdu cca 110 tis km zdá se že se nevyhneme výměně motoru.... asi mu tam nechám dát 1,6CrD....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
EL_XEL píše:Mně se zdá, že buď mají Oktávky nový horší chlazení nebo je to záměr (olej má při běžné jízdě v OIII RS kolem 107 stupňů, v GTI to bylo typicky kolem 100). Nicméně nemůžu vyloučit ani odchylku v měření.řidičBOB píše:Jo, u RSa jsem si toho všimnul taky...
107 st. je přesně tolik, kolik by to mělo při "běžné jízdě" mít (prý minimální tření).
Pravda vyděsí
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
pavproch: to znám... Motor 1.8TSI není zrovna levná záležitost Naštěstí už nemám žádnou tu řetězovou mrdku!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
@řB: výměnu engine vidím až jako poslední možnost.... momentálně sme zistili, že diagnostika neukazuje žádnou vadu, ale... ve vstřikovací liště je až 150bar (povoleno 40...) čili odfukovací ventil nefachá.... a taky dvě svíčky sou bílé.... takže svíčky prohozeny a sháníme ventil... paxa uvidí co dál.... podle tehom, esli sa bílá přesune se s víčkami či ni.... vidím to nějakého šotka v elektrice zapalování (+ ten tlak paliva)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
tak zase zbělaly svíčky na válcích 1 a 2.... tak zklusíme ešče cvičně přemístit cívky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Obávám se, že spotřeba oleje litr na 2000 km opravdu nebude vadou v zapalování.
Wartburg mi žral ale ještě víc, asi 3,5 litru oleje na 2000 km. Ale už se ti to blíží, za chvíli ho doženeš.
Wartburg mi žral ale ještě víc, asi 3,5 litru oleje na 2000 km. Ale už se ti to blíží, za chvíli ho doženeš.
Re: Škoda Auto obecně
Netušíte někdo, jestli nebyly/nejsou v Rapidech vadné spojky?
Tetě se spálila a to má to auto rok a najeto bude mít podle mě tak 5000 - 7000. Jako teta není žádnej Fitipaldi, její pozice za volantem je dost šílená, ale není to její první auto, problémy se spojkou nikdy neměla a navíc je to 66 kW verze, takže to ani není žádný trhač asfaltu.
Navíc, jak se může vůbec ta spojka takhle upálit, to by na tom musela furt stát a prokluzovat, ne?
Tetě se spálila a to má to auto rok a najeto bude mít podle mě tak 5000 - 7000. Jako teta není žádnej Fitipaldi, její pozice za volantem je dost šílená, ale není to její první auto, problémy se spojkou nikdy neměla a navíc je to 66 kW verze, takže to ani není žádný trhač asfaltu.
Navíc, jak se může vůbec ta spojka takhle upálit, to by na tom musela furt stát a prokluzovat, ne?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Je to málo km, ale stát se to může i za podstatně méně. Tipoval bych to opravdu na problém mezi sedačkou a pedály. Co vím, tak problém se spojkou obecně není.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time