Onboard videa
Re: Onboard videa
To samozřejmě není. Ovšem když vidím, že se dané vozidlo stále pohybuje kupředu, tak nějak by i tupci došlo, že je protistrana nějak mimo a měl bych si dát pozor. Kor při pohledu do kokpitu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nicméně - i když se vozidlo pořád pohybovalo, tak pořád na hlavní nebylo a přednost v jízdě nemělo. Proto jsem použil výstražného zvukového znamení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Měl by sis položit spíš otázku, jestli jsi to výstražné zvukové znamení použil v případě nebezpečí a chtěl jsi upozornit na nebezpečí nebo k tomu, aby jsi protistranu vytrestal a pohonil si ego.
Re: Onboard videa
Já jsem teda ve videu neviděl nic, co by řidičBOB udělal špatně.
Řidič taxi služby jel zcela jistě mimo vyznačené pruhy, pravděpodobně jel po tramvajových kolejích.
Řidič Peugeotu měl dát řB přednost. Troubení byla na místě, protože řidič, který ani neví, jak se dává přednost, je nebezpečí samo o sobě. Navíc jej tím upozornil, že nemá přednost. Co kdyby v pruhu, ze kterého vyjížděl řB jelo rychle jedoucí auto a to by smetlo Peugeot, protože řidič Peugeotu nevěděl, kdo má přednost?
Řidič taxi služby jel zcela jistě mimo vyznačené pruhy, pravděpodobně jel po tramvajových kolejích.
Řidič Peugeotu měl dát řB přednost. Troubení byla na místě, protože řidič, který ani neví, jak se dává přednost, je nebezpečí samo o sobě. Navíc jej tím upozornil, že nemá přednost. Co kdyby v pruhu, ze kterého vyjížděl řB jelo rychle jedoucí auto a to by smetlo Peugeot, protože řidič Peugeotu nevěděl, kdo má přednost?
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2147
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Řidič taxi nejel mimo vyznačené pruhy http://goo.gl/maps/bL30h, no a co, že jel po kolejích, to se jako nesmí nebo co?Píí píše:Já jsem teda ve videu neviděl nic, co by řidičBOB udělal špatně.
Řidič taxi služby jel zcela jistě mimo vyznačené pruhy, pravděpodobně jel po tramvajových kolejích.
Řidič Peugeotu přednost dal. K odpovědi na tuto otázku je totiž třeba znát znění zákona, konkrétně co to znamená "dát přednost v jízdě". Podle zákona to znamená "povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy" což řB zřetelně nemusel, když prakticky stál. Naopak se on rozjížděl proti Peugeotu a úmyslně na něj najížděl.Píí píše:Řidič Peugeotu měl dát řB přednost.
Troubení samozřejmě bylo nezákonné, protože zcela jistě nebylo "nutné k odvrácení hrozícího nebezpečí". Rozhodně se nemůže dávat např. k upozornění řidiče, že nemá přednost, protože by to bylo značně kontraproduktivní. Ten by si to mohl vyložit zrovna tak jako pokyn, "aby už konečně jel, když má přednost". Na kdyby se v dopravě nehraje, tudíž úvaha coby kdyby je nesmyslná. Ostatně, pohyb Peugeota byl tak pomalý, že se téměř nelišil od stání, takže bych si dovolil pochybovat, že kdyby ho rychle jedoucí vozidlo "smetlo", byla by vina přiřčena jemu.Píí píše:Troubení byla na místě, protože řidič, který ani neví, jak se dává přednost, je nebezpečí samo o sobě. Navíc jej tím upozornil, že nemá přednost. Co kdyby v pruhu, ze kterého vyjížděl řB jelo rychle jedoucí auto a to by smetlo Peugeot, protože řidič Peugeotu nevěděl, kdo má přednost?
Suma sumárum - Bobovu nesmyslnou agresivitu považuji za větší problém, než nejisté chování Peugeota na této složité křižovatece.
Re: Onboard videa
Když se podíváš na silnici, jak tramvajové pásy jsou označený nepřerušovanou čarou - neměl tam co dělat.
Zablokování cesty mi nepřijde jako zrovna příkladné dání přednosti v jízdě. Navíc, pokud se na to video podíváš, tak řidič Peugeotu již zahájil jízdní úkon a přerušil jej, když viděl řB.
Nevím, co ti na té křižovatce případá složité. Každý, kdo absolvuje autoškolu by měl takové křižovatky zvládat levou zadní. Potom bych neměl denně tolik výjezdů. Problém je, že autoškoly jsou čím dál tím lehčí a tak potkáváme na silnicích i lidi, co neumí přednosti.
Zablokování cesty mi nepřijde jako zrovna příkladné dání přednosti v jízdě. Navíc, pokud se na to video podíváš, tak řidič Peugeotu již zahájil jízdní úkon a přerušil jej, když viděl řB.
Nevím, co ti na té křižovatce případá složité. Každý, kdo absolvuje autoškolu by měl takové křižovatky zvládat levou zadní. Potom bych neměl denně tolik výjezdů. Problém je, že autoškoly jsou čím dál tím lehčí a tak potkáváme na silnicích i lidi, co neumí přednosti.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
samozřejmě, že jsem musel změnit náhle rychlost jízdy...musel jsem dokonce zastavit kvůli tomu, že mi řidička Peugeotu nedala přednost v jízdě. Mimochodem, ona porušila zákon už tím, že do té křižovatky vjela, když viděla, že jí neprojede kvůli TRAM.
Řidič taxi samozřejmě správně nejel - viz. video..kromě znamení o změně směru jízdy také ignoroval vodorovné dopravní značení, které sice není v dobré kondici, ale je viditelné a jasně říká, kudy má vozidlo odbočovat.
ad autoškoly: samozřejmě, že tohle je velké téma a každý tak nějak tuší, jak probíhá autoškola, když se jde štěstíčku naproti. A i když se nejde, tak autoškola chce co nejvíc vydělat při nejmenších investicích, takže šidí teorii, praxi a ve finále to stojí za hovno.
Další otázkou je fakt, jak si kdo vykládá ony paragrafy. Je mnoho takových, co si je vykládají podobně, jako ten pacient tady - a když se pak někdo jako já nemůže smířit s tím, že mnoho řidičů již nerespektuje ani ty základní kameny slušného chování na silnicích, jako jsou třeba přednost v jízdě, STOPka, jízdní pruhy, červená, tak je označen za kokota. Ale jak říkám, ve společnosti, kde 25% lidí volilo Bureše, 25% Zubato Pleš a 15% komouše, se nemohu divit ničemu.
Řidič taxi samozřejmě správně nejel - viz. video..kromě znamení o změně směru jízdy také ignoroval vodorovné dopravní značení, které sice není v dobré kondici, ale je viditelné a jasně říká, kudy má vozidlo odbočovat.
ad autoškoly: samozřejmě, že tohle je velké téma a každý tak nějak tuší, jak probíhá autoškola, když se jde štěstíčku naproti. A i když se nejde, tak autoškola chce co nejvíc vydělat při nejmenších investicích, takže šidí teorii, praxi a ve finále to stojí za hovno.
Další otázkou je fakt, jak si kdo vykládá ony paragrafy. Je mnoho takových, co si je vykládají podobně, jako ten pacient tady - a když se pak někdo jako já nemůže smířit s tím, že mnoho řidičů již nerespektuje ani ty základní kameny slušného chování na silnicích, jako jsou třeba přednost v jízdě, STOPka, jízdní pruhy, červená, tak je označen za kokota. Ale jak říkám, ve společnosti, kde 25% lidí volilo Bureše, 25% Zubato Pleš a 15% komouše, se nemohu divit ničemu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2147
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
S tou plnou čárou si děláte prdel, že?
Re: Onboard videa
STOP neni zadny zakladni kamen slusneho chovani na silnici, ale jen naprosto absurdni trening poslusnosti a je moralni povinnosti kazdeho slusneho cloveka tuto znacku pri kazde vhodne prilezitosti ignorovat.
Re: Onboard videa
Vzpomenu si na tebe, až zase někoho takového budu sbírat v poli.
Gene: Co ti na tom přijde divné? Je to poškozené dopravní značení, ale stejně jde poznat, že tam kdysi byla plná čára.
Gene: Co ti na tom přijde divné? Je to poškozené dopravní značení, ale stejně jde poznat, že tam kdysi byla plná čára.