Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Dix »

Udajně oficiální podoba FIII:
1236898_702099146505607_439382164358600020_n.jpg
Bez bodů
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Ty bi-xenony jakoby O3 z oka vypadly :), ani Rapid je nema… Photoshoped
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

kurwa!

a už je to tady.... kolega s oct. II 1.8TSI scout za sebou začal zanechávat optickou a pachovou stopu..... po ubrání a následném přidání plynu se mu z výfuků vyvalí neprůhledná stěna modrého smradlavého dýmu.... a už mu to zase žere wolej - litr na 2000 km... takže při nájezdu cca 110 tis km zdá se že se nevyhneme výměně motoru.... asi mu tam nechám dát 1,6CrD.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2533
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Brus »

EL_XEL píše:
řidičBOB píše:Jo, u RSa jsem si toho všimnul taky...
Mně se zdá, že buď mají Oktávky nový horší chlazení nebo je to záměr (olej má při běžné jízdě v OIII RS kolem 107 stupňů, v GTI to bylo typicky kolem 100). Nicméně nemůžu vyloučit ani odchylku v měření.

107 st. je přesně tolik, kolik by to mělo při "běžné jízdě" mít (prý minimální tření).
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27974
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

pavproch: to znám... Motor 1.8TSI není zrovna levná záležitost :-( Naštěstí už nemám žádnou tu řetězovou mrdku!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

@řB: výměnu engine vidím až jako poslední možnost.... momentálně sme zistili, že diagnostika neukazuje žádnou vadu, ale... ve vstřikovací liště je až 150bar (povoleno 40...) čili odfukovací ventil nefachá.... a taky dvě svíčky sou bílé.... takže svíčky prohozeny a sháníme ventil... paxa uvidí co dál.... podle tehom, esli sa bílá přesune se s víčkami či ni.... vidím to nějakého šotka v elektrice zapalování (+ ten tlak paliva)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16749
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

tak zase zbělaly svíčky na válcích 1 a 2.... tak zklusíme ešče cvičně přemístit cívky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Honza42 »

Obávám se, že spotřeba oleje litr na 2000 km opravdu nebude vadou v zapalování.
Wartburg mi žral ale ještě víc, asi 3,5 litru oleje na 2000 km. Ale už se ti to blíží, za chvíli ho doženeš.
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od EL_XEL »

Netušíte někdo, jestli nebyly/nejsou v Rapidech vadné spojky?

Tetě se spálila a to má to auto rok a najeto bude mít podle mě tak 5000 - 7000. Jako teta není žádnej Fitipaldi, její pozice za volantem je dost šílená, ale není to její první auto, problémy se spojkou nikdy neměla a navíc je to 66 kW verze, takže to ani není žádný trhač asfaltu.

Navíc, jak se může vůbec ta spojka takhle upálit, to by na tom musela furt stát a prokluzovat, ne?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27974
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Je to málo km, ale stát se to může i za podstatně méně. Tipoval bych to opravdu na problém mezi sedačkou a pedály. Co vím, tak problém se spojkou obecně není.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět