BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

richard74 píše:Ano mozeme byt radi ze sa nam tie nove bmw nerozpadavaju pod zadkom ze tam zatial len sem tam niekde zavrze To je asi ta radost hlasana firmou
pjanda.Aky je podla vas motor V8 benzin neviem oznacenie Myslim ze sa zacal davat do pofaceliftovej 750,650 koncom roka 2005 Dozvedel som sa u bmw ze tam okolo 120tis km praskaju hlavy je to pravda Inak zatah zvuk super... teda podla mna lajka
50i s 270 kW je skvely motor, zazil jsem ho hlavne v 650i a ma vse co ma spravny osmivalec mit - charakter, zvuk, je efektivni... Jak je na tom s zivotnosti netusim, tuhle informaci nemam. Jen bohuzel jak v 5er, tak 6er funguje jak ma jen do implementace posledni generace Efficient Dynamics (tak 2009?), pak uz pry neni poslusny. Nemam zkusenost, ale pokud to rika "Starej Batman" (mladeho Batmana otec ;) ), coz podle vseho neni zrovna zadny zavodni ridic, pak to bude asi hodne spatne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Holt bude potřeba nakoupit mírně jetý kusy a vydržet než tohle nesmyslný bláznění skončí. ;)
RWD
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

to jen tak neskončí a bude to jenom horší :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Do vydani se to prilis nehodi, a tak to pridam alespon do fora. Chris Harris dostal moznost svezt se s prototypem M5 F10 (posledni oficialni upoutavka zde http://www.autoforum.cz/bleskovky/nove- ... kci-video/) a poridil z toho take kratke video:



Jeho dojmy jsou vcelku bezcenne vzhledem k jeho loajalite k BMW, a tak je zde nema smysl podrobneji rozebirat ("trochu horsi odezva na plyn" je asi to jedine, co neco naznacuje a "sedmistupnovy dvouspojkovy automat" jedine co neco noveho rika, zbytek jsou vesmes plane reci "dojezd 400 mil" - to se zvlast povedlo ;), "dojezd, prevodovka, tocivy moment" - to je take dobre shrnuti prednosti), nicmene zaujaly me reakce lidi z 5post, vesmes majitelu M5. Ti az prilis casto komentuji zvuk novinky slovy "vysavac" a "sekacka". Nejlepsi hodnoceni je "STi" ;))

Posudte sami :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Mikey89
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: sob 26 úno 23:02
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Mikey89 »

Náhodou má pěkný zvuk, aby taky ne, pořád je to V8, i když foukaná..... Atmosférám holt odzvonilo, co se dá dělat, jen škoda že nenabízí manuál, ještě před 10 leti byla M5 s automatem něco nemyslitelného...
BMW E34 520i Orientblau Metallic
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

pjanda píše:Presne tak, tato zmena neprinasi zadnou uzivatelskou vyhodu, je to jen ulitba normam. N20 nemusi a jiste nebude spatnym motorem, vzdy ale bude v primem srovnani horsi nez N52. Dale netreba mnoho resit...
Do X1 proč ne, s tím stejně jezdí lopaty a manželky, a pro ně se "turboprůběh" točivého momentu hodí více. Jinak ale souhlas.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

Jo a ty brzdy z CSL zatím nechci :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Arnie J píše: Do X1 proč ne, s tím stejně jezdí lopaty a manželky, a pro ně se "turboprůběh" točivého momentu hodí více. Jinak ale souhlas.
Tohle je trochu klise. Podivejte se na nasledujici:

Obrázek
Prubeh vykonu N52 190 kW

Obrázek
Prubeh vykonu N20 180 kW

Jiste, N20 ma o 10-15 procent vice tociveho momentu v nizsich a strednich otackach a tedy i o neco vyssi vykon, je ale treba to vnimat v cele sve siri.

Graf neprozrazuje celou realitu, je vzdy umirneny, ale i zde je to videt a znate to z praxe sam: turbo ma vzdy mensi rozsah pouzitelnych otacek. Pod nejakych 1 600 ot. bude N20 bez zivota (N52 funguje od volnobehu), ale hlavne mu chybi vykon ve vysokych otackach. Nad nejakych 6 500 ot. uz se nebude dit nic (N52 funguje jeste daleko za 7 000 ot.).

To znamena, ze turbo ma minimalne o stejnych 10-15 procent uzsi spektrum pouzitelnych otacek (to jsem optimista, realne to bude vice), o ktere musi mit delsi prevody, aby rozlozilo svuj vykon do stejneho spektra rychlosti. Ve vysledku tak Vami zminena vyhoda mizi, i v nizsich otackach pojede atmosfera stejne nebo lepe diky kratsim prevodum, ktere ji pritom jinak nic neuberou.

Ze tohoto stavu BMW nevyuziva a N52 je parovan s jeste delsi (spise absurdne dlouhou, opet ulitba normam) prevodovkou nez N20 je vec jina. Nic to ale nemeni na tom, ze kdybychom na vec pohledli racionalne a reseni byla optimalizovana pro uzivatele, ne pro normy (to by ale zadny N20 ani nevznikl...), neprinese ani "manzelky a lopaty" turbo zadnou vyhodu. Naopak i v tech prima turbootackach si ridic bude muset na akci motoru nejakou pulsekundu pockat zatimco atmosfera netrpi prodlevami, coz vysledek dale zhorsi v neprospech turba.

Turbo misto atmosfery samo o sobe opravdu neprinasi zadnou uzivatelskou vyhodu. Je to jen nahrazka, ktera lepe obstoji v testu normovane spotreby, ne lepsi reseni.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

já prostě nechápu co všichni na tom točivém momentě vidí, kolikrát člověk čte básnění v různých časopisech apod. :-\ jako kdyby u některé M5ky ho nebylo dost :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw ... ne-parade/

Obrázek
profil docela pěkný :)

Obrázek
ale na ten předek si pořád nemůžu nějak zvyknout :-?

a žádnej atmosférickej motor a manuál #-o
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Odpovědět