Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-)
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Btw. já taky nemám žádnou krávu auto, mám dvojkovou lagunu, což na poměry dnešní středí třídy je celkem malý auto... Ale z čeho bych neslevil, je komfort auta.
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
ono hodně záleží na objektivních okolnostech i subjektivních pocitech.... ne každá střední třída je kráva velká.... a ne každá nižší střední je pidiauto.... já už bych třeba cokoli většího (zvenku) než 3er e9x nesnesl... i zevnitř je to ideál, jak to auto člověka "těsně" obepíná... a dyž fčíl sednu do některé z firemních oftávek (II anebo III), tak trpím agorafóbií....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Ve třech fungujeme s e87 naprosto luxuně. Takže nezbývá než doufat, že se podpantofláci vykecali a nebudou dál otravovat.Snowman000 píše: Aj napriek tomu ze kinder este nejaky cas u nas nebude, tak neverim, ze by nam prave sucasna E46 alebo potencialna buduca E87
RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
d1.8t píše:Ve třech fungujeme s e87 naprosto luxuně. Takže nezbývá než doufat, že se podpantofláci vykecali a nebudou dál otravovat.Snowman000 píše: Aj napriek tomu ze kinder este nejaky cas u nas nebude, tak neverim, ze by nam prave sucasna E46 alebo potencialna buduca E87
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Podobny problem jsme resili pred par mesici - nahradu za MX-5 kam by se vesel kocarek.
Dosli jsme ke 3 favoritum:
Mini Clubman Cooper nebo Cooper S
Renault Clio RS
BMW 1er
Nakonec jsme skoncili u BMW 118i. Kufr je prece jen o dost vetsi nez u Clia, kocarek i s korbickou se vejde bez problemu. Je radost s tim jezdit, zabavou za volantem se to hodne blizi MX-5 (i kdyz samozrejme nebe nad hlavou nic nenahradi).
Civica 8G 1,8 jsme meli pomerne dlouho jako hlavni auto - mista je tam spousta, na jedno dite naprosto dostacujici. Motoricky je srovnatelny se 118i (BMW jede lepe od nizsich otacek, ale zase mu chybi vyraznejsi spicka), podvozkove je ale 1er jina liga.
Dosli jsme ke 3 favoritum:
Mini Clubman Cooper nebo Cooper S
Renault Clio RS
BMW 1er
Nakonec jsme skoncili u BMW 118i. Kufr je prece jen o dost vetsi nez u Clia, kocarek i s korbickou se vejde bez problemu. Je radost s tim jezdit, zabavou za volantem se to hodne blizi MX-5 (i kdyz samozrejme nebe nad hlavou nic nenahradi).
Civica 8G 1,8 jsme meli pomerne dlouho jako hlavni auto - mista je tam spousta, na jedno dite naprosto dostacujici. Motoricky je srovnatelny se 118i (BMW jede lepe od nizsich otacek, ale zase mu chybi vyraznejsi spicka), podvozkove je ale 1er jina liga.
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
j2j: Když ta 18i moc asi nejede ne? :/ A na 120d se dělaj preventivně rozvody a vychází to po všech slevách atd asi na 35... :-/
Ještě mě napadla RX-8
Ještě mě napadla RX-8
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Nejede 16i, 18i bych prirovnal k MX-5 NB 1,8. 80% jizd jezdime po Praze, zbytek je na vyblbnuti na okreskach a na to je vykon vic nez dostatecny. Mame verzi po faceliftu (105 KW). 2,0D se podle me k tomu autu nehodi, kdyz jednicku, tak jedine v benzinu. 120i poface jela moc pekne, problem je, ze za tuhle cenu je temer nesehnatelna. Ideal je samozrejme 130i, ale pod 300tis slusna nebude.Koby píše:j2j: Když ta 18i moc asi nejede ne? :/ A na 120d se dělaj preventivně rozvody a vychází to po všech slevách atd asi na 35... :-/
Ještě mě napadla RX-8
RX-8 nemusi byt spatna volba, chce to ale sehnat dobry kus.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
1er jedine pred FL, bo ten ju fakt zmrvil...a myslim, ze 120i by sa zohnat mohla, predsa len je to dost neatraktivny motor...
K RX-8 len tolko, ze sám som ju mal v mojom vybere, ale vsetci odhovarali a ked som si o nej zacal zistovat viac, tak ma rychlo presla...ten motor je proste tikajuca bomba...tam neni otazka ci umrie, ale kedy, ci uz dnes abo zajtra...
K RX-8 len tolko, ze sám som ju mal v mojom vybere, ale vsetci odhovarali a ked som si o nej zacal zistovat viac, tak ma rychlo presla...ten motor je proste tikajuca bomba...tam neni otazka ci umrie, ale kedy, ci uz dnes abo zajtra...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
...nevidel bych to tak tragicky - jezdil jsem i s 18i pred FL - ano odezva na plyn je lepsi, rizeni taktez, ale to je asi tak vse.Snowman000 píše:1er jedine pred FL, bo ten ju fakt zmrvil...a myslim, ze 120i by sa zohnat mohla, predsa len je to dost neatraktivny motor...
Na tu prodlevu po seslapnuti plynu se da zvyknout, start/stop je bohuzel nutne po kazdem nastartovani deaktivovat. Ale souhlas, okolo 200tis 120i predface by asi byla idealni volba.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Tak jasne, stale z neho ostal vynimocny HB, ale jazdne mu FL proste uskodil, aj ked mal svoje vyhod v 6st prevodovkach, silnejsich motoroch a lepsom interieri...SS je ale zhovadilost v akomkolvek aute...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...