Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-)
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Když tu padl Cooper, co takhle Clubman? Kufr má oproti cliu menší jenom o 28litrů (260 vs. 288)
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Koby: max výkon to má v 7250ot/m a max. rychlost má deklarovanou 215kmh, takže kdyby jí dosahovalo na max výkon tak to znamená cca 4700ot/m při 140kmh - tož to není úplně málo, halt budeš jezdit dálnici pomalejc a na okresce to bude paráda.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Já v dobách pouhého jednoho dítěte jsem dokázal obsadit komplet BMW E60 Touring na týdení dovolenou. Moc nechápu nápady jako Clio atd...... Mimo kočárku tam musíte dostat taky spoustu příslušenství k dítěti, které vás třeba zatím nenapadají. A překvapivě malý dítě má toho příslušenství opravdu hodně. Například balík plen, židličku na na jídlo, cestovní postýlku, nočník a spoustu dalšího. A taky se někam do toho auta musí většinou vejít matka toho dítěte, aby dítě mělo co jíst.....
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
E61, E60 je sedan
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
My se do clia naskladame i s dvema detma jak jsem psal vyse. Na dovolenou se jezdi parkrat za rok a pripadny nedostaktek prostoru se da vyresit rakvi na strese (klidne pujcim).
Clio je jednoduche a spolehlive auto. Nase turbo dvanactka je i po 120 tisicich bez problemu staci pravidelne menit olej a nesidit servis (svicky, filtry, naplne). Dily nejsou drahe ani na R.S. nebudou za raketu.
Clio je jednoduche a spolehlive auto. Nase turbo dvanactka je i po 120 tisicich bez problemu staci pravidelne menit olej a nesidit servis (svicky, filtry, naplne). Dily nejsou drahe ani na R.S. nebudou za raketu.
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
ma jen tolik prislusenstvi, kolik mu nabalis . podle me je to s velikosti auta stejne jako s velikosti baglu. cim vetsi, tim vice nesmyslu na hrbu tahnes.x2005 píše:A překvapivě malý dítě má toho příslušenství opravdu hodně.
ale uprimne receno, i mne prijde Clio male, za minimum povazuju Golf tridu. sam ted, s prichodem druhe ratolesti, zacinam vybirat v +- stredni tride.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Asi tady píchnu do vosího hnízda ale když vybírám auto pro rodinu, tak hlavním kritériem je právě velikost a komfort, zábavnost je až na druhém místě (to neznamená, že ji musím vypustit úplně). Když chci auto na zábavu, tak si přece koupím druhý stroj na zábavu (zrovna to clio RS si nedovedu moc dobře představit v jiné roli). Kompromisy bohužel nefungují, resp. posledním přijatelným kompromisem z mého pohledu bylo mondeo st220 ze kterého jsme vyrostli, pak mi došlo, že je to buď-anebo.
Argumenty, že dítě má jen tolik věcí, kolik mu jich nabalím, platí jen do určitého věku, stejně tak neplatí, že dítě je "beznohý" cestující - v určité fázi dokonce nohy trčí rovně dopředu. Poté, co odroste dítě z kočárku a cestovní postýlky (ta mimochodem taky není úplný drobek) sice věcí přechodně ubude, ale opravdu jen přechodně.
Nicméně o věci jde až v druhé řadě. S prvním dítětem jsme přešli z Octy I na Mondeo kombi a se třetím z Mondea kombi na S-max - ne kvůli velikosti kufru (i když i ten využijeme při cestě na dovolenou často až po střechu), ale kvůli vnitřnímu prostoru. Třeba do Octy se za mě vešla sedačka vajíčko tak-tak, pokud může, tak ženská s opravdu malým dítětem většinou chce sedět vzadu vedle něj a proto by auto na převoz rodiny mělo mít nějaký komfort i pro cestující vzadu. Děti rychle rostou a za chvíli jsou jak malí dospělí. Ano, jako děti jsme se všichni vešli do trabantů, škodovek a žigulů, ale taky nebyly dětské sedačky, věci se hodně vozily na střeše (čemuž se snažím maximálně vyhýbat, jedinou výjimkou jsou lyže), všechno bylo jinak...
Také záleží na konkrétním způsobu používání, naše cesty na dovolenou jsou cca z 80% rychlé dlouhé přesuny po dálnici, kdo jede na dovolenou 200 km po okreskách, tak to v malém autě nějak dá, já si 500+ dálničních km v cliu RS s rodinou nedovedu představit.
Argumenty, že dítě má jen tolik věcí, kolik mu jich nabalím, platí jen do určitého věku, stejně tak neplatí, že dítě je "beznohý" cestující - v určité fázi dokonce nohy trčí rovně dopředu. Poté, co odroste dítě z kočárku a cestovní postýlky (ta mimochodem taky není úplný drobek) sice věcí přechodně ubude, ale opravdu jen přechodně.
Nicméně o věci jde až v druhé řadě. S prvním dítětem jsme přešli z Octy I na Mondeo kombi a se třetím z Mondea kombi na S-max - ne kvůli velikosti kufru (i když i ten využijeme při cestě na dovolenou často až po střechu), ale kvůli vnitřnímu prostoru. Třeba do Octy se za mě vešla sedačka vajíčko tak-tak, pokud může, tak ženská s opravdu malým dítětem většinou chce sedět vzadu vedle něj a proto by auto na převoz rodiny mělo mít nějaký komfort i pro cestující vzadu. Děti rychle rostou a za chvíli jsou jak malí dospělí. Ano, jako děti jsme se všichni vešli do trabantů, škodovek a žigulů, ale taky nebyly dětské sedačky, věci se hodně vozily na střeše (čemuž se snažím maximálně vyhýbat, jedinou výjimkou jsou lyže), všechno bylo jinak...
Také záleží na konkrétním způsobu používání, naše cesty na dovolenou jsou cca z 80% rychlé dlouhé přesuny po dálnici, kdo jede na dovolenou 200 km po okreskách, tak to v malém autě nějak dá, já si 500+ dálničních km v cliu RS s rodinou nedovedu představit.
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Pochopitelně se Clio nedá označit za ideální rodinný vůz. Ale jako zábavné auto do kterého se rodina vejde jej označit lze.
Kolega má na prvním místě zábavu a tak má před prostorem přednost.
Kdybych neměl vlastní zkušenosti, tak to netvrdím. My na dovolenou (IT) taky pojedeme radši větší a komfortnější střednětřídní Lagunou. Kdyby ovšem bylo jenom Clio, tak pojedeme s rakví na střeše a taky tam dojedeme.
Ještě k otáčkám, při 130 km/h točí:
Clio R.S 4000 ot/min
Laguna 2.0i 3500 ot/min
Clio 1.2 TCe 3000 ot/min
Kolega má na prvním místě zábavu a tak má před prostorem přednost.
Kdybych neměl vlastní zkušenosti, tak to netvrdím. My na dovolenou (IT) taky pojedeme radši větší a komfortnější střednětřídní Lagunou. Kdyby ovšem bylo jenom Clio, tak pojedeme s rakví na střeše a taky tam dojedeme.
Ještě k otáčkám, při 130 km/h točí:
Clio R.S 4000 ot/min
Laguna 2.0i 3500 ot/min
Clio 1.2 TCe 3000 ot/min
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Tady to zas bude téma...
Ono k t velikosti auta: taky máme 1 prcka a v ničem menším než v Golfklasse bych si dneska nedovedl představit jezdit. Toho harampádí je potřeba dost a dost.
Proto je Clio RS imho úplná kravina. Rozhodně nechceš, aby se ten kojenec natřásal na kamenným podvozku- nedejbože v CUP specifikaci.
Jak psal kdosi nade mnou. Bude třeba rodinné auto a v budoucnu k němu něco na zábavu. Na sedany typu E46 úplně zapomeň- malej vstupní otvor do kufru...
Navíc debata na téma velikost kočáru: podle mě je na 1. místě hmotnost kočáru a jeho ovladatelnost. To by si měla hlavně vyzkoušet partnerka. My třeba vybrali kočár od Hartana, protože jsou lehký a výborně ovladatelný- moje žena je 165cm 50kg. Protože tahat se s těžkou krávou po ulicích je dost na pikaču. Pak Ti to omlátí o hlavu.
Ono k t velikosti auta: taky máme 1 prcka a v ničem menším než v Golfklasse bych si dneska nedovedl představit jezdit. Toho harampádí je potřeba dost a dost.
Proto je Clio RS imho úplná kravina. Rozhodně nechceš, aby se ten kojenec natřásal na kamenným podvozku- nedejbože v CUP specifikaci.
Jak psal kdosi nade mnou. Bude třeba rodinné auto a v budoucnu k němu něco na zábavu. Na sedany typu E46 úplně zapomeň- malej vstupní otvor do kufru...
Navíc debata na téma velikost kočáru: podle mě je na 1. místě hmotnost kočáru a jeho ovladatelnost. To by si měla hlavně vyzkoušet partnerka. My třeba vybrali kočár od Hartana, protože jsou lehký a výborně ovladatelný- moje žena je 165cm 50kg. Protože tahat se s těžkou krávou po ulicích je dost na pikaču. Pak Ti to omlátí o hlavu.
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
S těmi kočárky je to většinou tak, že chlap do toho může kecat asi tak moc, jako ženská do výběru auta - tj. nějaká debata je, ale nakonec se stejně koupí to co si vybere sama ženská.