Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-)
Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-)
Zdravím, nikdy by mě nenapadlo, že budu někdy zakládat téma co se výběru auta týče, ale nějak nevim kudy kam a řikám si, že třeba exsituje nějaký auto, na který jsem zapomněl
Měl jsem několik bmw e36, u BMW jsem skončil e46 330ci v m paketu, skončil jsem u MX -5 NC...
Hledám tedy něco, co člověka aspon trochu baví řídit a zároven, aby se vešel kočárek a třetí mikročlovíček.
Na roku výroby mi dá se říct ani nějak nezáleží, nemám problém dát hodně penez třeba i za e36.
Ze všeho možnýho mi nejlíp vychází bud e46, jenže tam jsem prostě náročnej a 330d/i 325i v m paketu atd se do limitu skoro nevejde, resp. začínající kousky... A druhá možnost Alfa 159 1,9jtd nebo 2,4jtd... nějak mě baví i přesto, že to neni zrovna mrštný auto navíc asi za stejnou cenu novější rok, mín najeto, asi modernější auto - relativní. Pak existuje ještě Mazda 6 1. generace, ale tam si říkám, ž eje to zbytečně obří auto, sice docela lehký a jízdní vlastnosti top, ale velké mínus je koroze.
Supr by byl nějaký hot hatch - ale tam mě toho moc nenapadá, Golf GTI 5 je ještě drahej, IV za moc nestojí... Focus ST taky těžko atd...
Díky za tipy. Ještě podotknu, že rozhodně nepotřebuju kombíka nebo auto s kufrem 550 litrů...
Díky moc za nějaký nápady
Měl jsem několik bmw e36, u BMW jsem skončil e46 330ci v m paketu, skončil jsem u MX -5 NC...
Hledám tedy něco, co člověka aspon trochu baví řídit a zároven, aby se vešel kočárek a třetí mikročlovíček.
Na roku výroby mi dá se říct ani nějak nezáleží, nemám problém dát hodně penez třeba i za e36.
Ze všeho možnýho mi nejlíp vychází bud e46, jenže tam jsem prostě náročnej a 330d/i 325i v m paketu atd se do limitu skoro nevejde, resp. začínající kousky... A druhá možnost Alfa 159 1,9jtd nebo 2,4jtd... nějak mě baví i přesto, že to neni zrovna mrštný auto navíc asi za stejnou cenu novější rok, mín najeto, asi modernější auto - relativní. Pak existuje ještě Mazda 6 1. generace, ale tam si říkám, ž eje to zbytečně obří auto, sice docela lehký a jízdní vlastnosti top, ale velké mínus je koroze.
Supr by byl nějaký hot hatch - ale tam mě toho moc nenapadá, Golf GTI 5 je ještě drahej, IV za moc nestojí... Focus ST taky těžko atd...
Díky za tipy. Ještě podotknu, že rozhodně nepotřebuju kombíka nebo auto s kufrem 550 litrů...
Díky moc za nějaký nápady
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Chápu čím teď procházíš , já když jsem tohle řešil tak jsem to udělal úplně obráceně a vybíral jsem kočár, který je po složení co nejmenší. Skončili jsem u Teutonia Mistral s vložnou taškou (design kol od BMW):
To když složíš a odděláš kola (otázka asi 30s), tak to dáš opravdu kamkoli.
Za začátku jsem to dával i do 3d ibizy a do CTR EP3 se to pak vešlo naprosto luxusně. Jinak výběr kočáru mi přišel pomalu složitější než vybrat auto - děsnej vopruz, nezávidím.
To když složíš a odděláš kola (otázka asi 30s), tak to dáš opravdu kamkoli.
Za začátku jsem to dával i do 3d ibizy a do CTR EP3 se to pak vešlo naprosto luxusně. Jinak výběr kočáru mi přišel pomalu složitější než vybrat auto - děsnej vopruz, nezávidím.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
jarka: Díks A ty kolečka jsou dělaný na to častý sundavání? By se to mohlo vejít třeba do Cooperu S ne ? )
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
jo, toto je panecku hodne tezke zadani. jak rika jarka, dobre je zacit u kocarku, jenze to ne kazda nastavajici matka skousne.
co se auta tyce, ja to vyresil Imprezou WRX combi. kocar do kufru v pohode, 2 +1 dovnitr taky celkem v pohode. do 200t se bude dat neco sehnat (ja tu svoji ted za tyto penize cerstve prodal).
jinak me napada Civic 7G 5D s 2.0i. je jich sice jak safranu, ale svezeni to bylo dobre.
co se auta tyce, ja to vyresil Imprezou WRX combi. kocar do kufru v pohode, 2 +1 dovnitr taky celkem v pohode. do 200t se bude dat neco sehnat (ja tu svoji ted za tyto penize cerstve prodal).
jinak me napada Civic 7G 5D s 2.0i. je jich sice jak safranu, ale svezeni to bylo dobre.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Ehm teraz bude nasledovat zase jedna z mojich neprekvapivych rad, ale co tak E46 325ti?
Oproti sedanu to ma aj napriek mensiemu kufru vyhodu v otvarani aj so zadnym oknom...a cenovo su na tom tiez lepsie...len tie 3dvere?
PS: nejaka 120i by sa uz do tej ceny nezmestila?
Oproti sedanu to ma aj napriek mensiemu kufru vyhodu v otvarani aj so zadnym oknom...a cenovo su na tom tiez lepsie...len tie 3dvere?
PS: nejaka 120i by sa uz do tej ceny nezmestila?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Koby: možná zjistíš, že to tam dáš i s kolečkama, každopádně se sundávají jednoduše. Jen pak zbydou odhalený ocelový trny na kterých se točí a ty jsou trochu od oleje. Dřív jsem to ještě řešil nějakýma záslepkama, ale časem jsem na to už hodil boba - stejně to nic neumaže protože je to nad podlahou. Jinak kočár je dražší a těžší (prostě takový fortelnější), ale vydržel nám na dvě děti a ještě teď se v tom sporadicky vozí mladší. Hlavně doporučuju ty BMW kola - jednak vypadají cool a hlavně je nikde nepíchneš, v zimě ve sněhu se neboří a to co ten kočár projel lesem přes kořeny bylo někdy neuvěřitelný .
Ad. cooper S: ten by měl mít 280l, naše ibiza měla 267l, ale to už asi bude chtít zkusit - tady bude hrát roli i koncepce kufru. Jestli chceš, aby ti nějaký místo ještě zbylo tak bych zauvažoval nad CTR 8g - překvapivě praktický auto. Velký kufr a svezení nebude nezajímavý a teď jim docela spadly ceny.
Ad. cooper S: ten by měl mít 280l, naše ibiza měla 267l, ale to už asi bude chtít zkusit - tady bude hrát roli i koncepce kufru. Jestli chceš, aby ti nějaký místo ještě zbylo tak bych zauvažoval nad CTR 8g - překvapivě praktický auto. Velký kufr a svezení nebude nezajímavý a teď jim docela spadly ceny.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
To Jarka: bavime sa o Mini Cooper S? Bo ten vzadu miestom zrovna neoplyva a kufor ma skor 160i a ne 280...to je jak "kufor" v nasom Lupe
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne čtv 17 črc 12:51, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Aha, tak to je jiná. Bouchnul jsem to do googlu a viděl jsem první a špatný číslo. Do těch 160l teda fakt nevím, jedině gola sadu a rozebrat.
edit: ještě clio sport, tam už by to mělo být v poho .
edit: ještě clio sport, tam už by to mělo být v poho .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
mmira: Subaru ty jo, se trochu bojim servisu a spotřeby atd.. Civic ale mrknu
snowman: 325ti vím, že je velice schopný auto, i ten hatch je fajn, ale když ono je to tak ošklivý 120i mrknu, ale tam je to zase jenom čtyřválec
jarka: Tak tak, Cooper má fakt mikro kufr Tohle nevypadá zle co? http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
snowman: 325ti vím, že je velice schopný auto, i ten hatch je fajn, ale když ono je to tak ošklivý 120i mrknu, ale tam je to zase jenom čtyřválec
jarka: Tak tak, Cooper má fakt mikro kufr Tohle nevypadá zle co? http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Re: Auto do 200 000,- musí být zábavné a místo na kočárek :-
Tož já zase doporučím něco ze země žabožroutů.
Trojkové Clio RS je velmi zábavná věc a na svou velikost až překvapivě prostorná.
Do auta se s jedním dítětem a kočárem vlezete úplně v pohodě. Je opravdu důležité zvolit správný kočár.
Loni se mi BMW E90 povedlo prodat den před dovolenou a funkci rodinného přibližovadla tak muselo zastat Clio.
Obstálo nadmíru spolehlivě:
Jeli jsme 3 dospělí + prcek + malý pes. V kufru teda nebyl kočárek ale celkem velká sedačka na kolo.
Když byl prcek menší tak jsme i se skládací postýlkou jezdili v konfiguraci 2 + 1/2 + pes s tímto kočárem:
Britax B smart 4
S prvním dítětem jsme používali první a poslední kombinaci (vajíčko + hluboká korba). U druhého jsme koupili vanu Baby safe sleeper (uprostřed), která je vhodnější pro delší cestování s malým miminem (do 10 kg). To pak v kufru vozíme jen podvozek neb vana zastane i funkci hluboké korby. Nevýhodou je, že zabírá dvě místa a dá se umístit jen za sedačku řidiče (je v autě napříč).
Vedle ní se pak už nevleze sedačka pro druhého prcka. Větší tak teď dělá mitfáru vpředu a má k jízdě mnohenm menší námitky než vzadu vedle vany alokovaná manželka V této konfiguraci se do kufru vleze podvozek kočáru, odrážedlo, skládací postýlka, dva kufry a pár batohů. Výhodou dětí je "absence" nohou a tak se dají neskladné věci, třeba matrace do postýlky umístit za přední sedadla a ničemu nezavazí. Takto jezdíme jen v Cliu ve věším autě, např. Laguně je možno vozit oba človíčky vzadu.
Výhodou 3Dv clia je Isofix i na sedačce spolujezdce a vypínací airpytel v základu.
Trochu off topic. Když jsem byl malý, tak nás rodiče se sestrou vozili v trabantu a vždy jsme se vlezli. Chce to jen trochu myslet a nevozit s sebou půlku domácnosti
Edit: koukám, že už jsi na Clio přišel sám. Za mě všemi deseti.
Trojkové Clio RS je velmi zábavná věc a na svou velikost až překvapivě prostorná.
Do auta se s jedním dítětem a kočárem vlezete úplně v pohodě. Je opravdu důležité zvolit správný kočár.
Loni se mi BMW E90 povedlo prodat den před dovolenou a funkci rodinného přibližovadla tak muselo zastat Clio.
Obstálo nadmíru spolehlivě:
Jeli jsme 3 dospělí + prcek + malý pes. V kufru teda nebyl kočárek ale celkem velká sedačka na kolo.
Když byl prcek menší tak jsme i se skládací postýlkou jezdili v konfiguraci 2 + 1/2 + pes s tímto kočárem:
Britax B smart 4
S prvním dítětem jsme používali první a poslední kombinaci (vajíčko + hluboká korba). U druhého jsme koupili vanu Baby safe sleeper (uprostřed), která je vhodnější pro delší cestování s malým miminem (do 10 kg). To pak v kufru vozíme jen podvozek neb vana zastane i funkci hluboké korby. Nevýhodou je, že zabírá dvě místa a dá se umístit jen za sedačku řidiče (je v autě napříč).
Vedle ní se pak už nevleze sedačka pro druhého prcka. Větší tak teď dělá mitfáru vpředu a má k jízdě mnohenm menší námitky než vzadu vedle vany alokovaná manželka V této konfiguraci se do kufru vleze podvozek kočáru, odrážedlo, skládací postýlka, dva kufry a pár batohů. Výhodou dětí je "absence" nohou a tak se dají neskladné věci, třeba matrace do postýlky umístit za přední sedadla a ničemu nezavazí. Takto jezdíme jen v Cliu ve věším autě, např. Laguně je možno vozit oba človíčky vzadu.
Výhodou 3Dv clia je Isofix i na sedačce spolujezdce a vypínací airpytel v základu.
Trochu off topic. Když jsem byl malý, tak nás rodiče se sestrou vozili v trabantu a vždy jsme se vlezli. Chce to jen trochu myslet a nevozit s sebou půlku domácnosti
Edit: koukám, že už jsi na Clio přišel sám. Za mě všemi deseti.
Naposledy upravil(a) bambus dne čtv 17 črc 13:49, celkem upraveno 2 x.