BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: potem sem to pořádně usadil - cca 500km sportovně po okreskách
BREMBO

In a safe area, apply brakes moderately from 60mph to 30mph and then drive approximately 1/2 mile to allow the brakes to cool. Repeat this procedure approximately 30 times.
zajel.... nebo ty v tom vidíš nějaký rozdíl? :ymdevil:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Jestli to nebyly žádný sportovní ani závodní desky, ale spíš matroš blízký oem, tak by to zajetí prakticky nemělo potřebovat. A jestli s tím ze začátku jezdil pavproch jak popisuje, tak by to z pohledu zajetí mělo být v cajku. Jinak to že je to brembo, ještě bohužel neznamená, že to není šit. Asi bych začal tím, že bych to znova shodil a vše pořádně vyčistil, jestli někde není nějaký bordel (i když je to asi zbytečný, ale člověk nikdy neví). Pokud by to přetrvávalo, tak je ještě možný je hodně zahřát (intenzivním bržděním) a zkusit je déletrvajícím citlivým brždění srovnat (myslím, že se tomu říká popouštění). Ještě před tím, než bych ale tohle zkoušel, tak bych jim dal trošku na zabrat - třeba to zmizí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

ref "dát zabrat" - provedu! a ráth... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

vidim v tom rozdil - pri te uvodni lehke zatezi se povrch desticek nevypali homogenne, navic tam zustanou zbytky barev, co byvaji na povrchu. proto se hned po namontovani dela vyse zminene prohrati, po kterem by se to melo na noc odstavit tak, aby odesly veskere plyny (prosel jsem ted na NS skolenim u borca, co mi menil desky :-D).

ja bych zkusil udelat prave znova presne to, co doporucuji vyrobci, tedy takoveto opakovane brzdeni pri zvysovane rychlosti a zatezi, pak nechat poradne vychladnout a pak teprve poradne nalozit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Jako to co píše Míra, tak jim určitě už víc neublíží, ale myslím že je to zbytečné. Ale pro sichr proč ne. Jinak to co Míra popisuje, tak už se spíš týká lepšího materiálu a někdy to není úplně jednoduchý desky správně zajet (taky jsem přepálil jedny DS1.11).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

zbytecne... nerekl bych. zachranil jsem takto jedny kopave EBC GreenStuff, coz neni zrovna zavodni matros.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Já měnil desky cca 2tkm před výletem na NS, nijaké zvláštní zajížděcí procedury jsem neprovozoval. Nijak jsem je nešetřil, ani to nepřeháněl. Na smyčce už na nějaké opatrné brzdění nebyl čas a fungujou dobře.
Já myslím, že je Pavproch jednoduše někde utavil, nebo jsou to šit materiály.
Závěr bude asi jasný, lepší už to nebude.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše: kope to ale divně, jen při prvním brždění po delší době nebrrždění )a je jedno jestli studené nebo těplé).... druhé a třetí opakovaé brždění je už OK

U pětky jsem se dost natrápil s "divným a těžko vysvětlitelným" kopáním brzd. Nakonec to byla nepatrná vůle na jednom z rejdových čepů (pol. 10). Odhalena až po vyvěšení kola a použití pajsru jako diagnostiky.

Obrázek
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

fuha....

enem tak cvičně sem si řekl, že vyloučím všechny myslitelné příčiny, taxem zajel ke strnadlovi na převážení předních kol (od nazutí tj. převážení najeto cca 12.000km) - převážil je (5 resp. 10 gramů přidal na vnitřní stranu každého kola), a jel sem to vyzkůšať.... poměrně citelné kopání okolo 80-90 kmph je skoro úplně pryč, zato to fčíl kope víc než před převážením okolo 120 kmph... kuwa fiks, co to je?

ale hlavně mě strnadel vyděsil, že prý mám LP tlumič v prdeli.... bo sou na vnější straně kola vyjeté plošky jaxfiňa.... přitem sem tlumiče aji ložisko vepředu měnil za nové OEM BMW před asi 15tis km....... tož je fakt asi cosyk kdesyk shnilého (po té ráně na LP kolo v zimě....)

no nic no, asi to bude chtít udělat radikální řez....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

mel by ses toho rychle zbavit
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět