pavproch píše: potem sem to pořádně usadil - cca 500km sportovně po okreskách
BREMBO
In a safe area, apply brakes moderately from 60mph to 30mph and then drive approximately 1/2 mile to allow the brakes to cool. Repeat this procedure approximately 30 times.
zajel.... nebo ty v tom vidíš nějaký rozdíl?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jestli to nebyly žádný sportovní ani závodní desky, ale spíš matroš blízký oem, tak by to zajetí prakticky nemělo potřebovat. A jestli s tím ze začátku jezdil pavproch jak popisuje, tak by to z pohledu zajetí mělo být v cajku. Jinak to že je to brembo, ještě bohužel neznamená, že to není šit. Asi bych začal tím, že bych to znova shodil a vše pořádně vyčistil, jestli někde není nějaký bordel (i když je to asi zbytečný, ale člověk nikdy neví). Pokud by to přetrvávalo, tak je ještě možný je hodně zahřát (intenzivním bržděním) a zkusit je déletrvajícím citlivým brždění srovnat (myslím, že se tomu říká popouštění). Ještě před tím, než bych ale tohle zkoušel, tak bych jim dal trošku na zabrat - třeba to zmizí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
vidim v tom rozdil - pri te uvodni lehke zatezi se povrch desticek nevypali homogenne, navic tam zustanou zbytky barev, co byvaji na povrchu. proto se hned po namontovani dela vyse zminene prohrati, po kterem by se to melo na noc odstavit tak, aby odesly veskere plyny (prosel jsem ted na NS skolenim u borca, co mi menil desky ).
ja bych zkusil udelat prave znova presne to, co doporucuji vyrobci, tedy takoveto opakovane brzdeni pri zvysovane rychlosti a zatezi, pak nechat poradne vychladnout a pak teprve poradne nalozit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Jako to co píše Míra, tak jim určitě už víc neublíží, ale myslím že je to zbytečné. Ale pro sichr proč ne. Jinak to co Míra popisuje, tak už se spíš týká lepšího materiálu a někdy to není úplně jednoduchý desky správně zajet (taky jsem přepálil jedny DS1.11).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Já měnil desky cca 2tkm před výletem na NS, nijaké zvláštní zajížděcí procedury jsem neprovozoval. Nijak jsem je nešetřil, ani to nepřeháněl. Na smyčce už na nějaké opatrné brzdění nebyl čas a fungujou dobře.
Já myslím, že je Pavproch jednoduše někde utavil, nebo jsou to šit materiály.
Závěr bude asi jasný, lepší už to nebude.
pavproch píše: kope to ale divně, jen při prvním brždění po delší době nebrrždění )a je jedno jestli studené nebo těplé).... druhé a třetí opakovaé brždění je už OK
U pětky jsem se dost natrápil s "divným a těžko vysvětlitelným" kopáním brzd. Nakonec to byla nepatrná vůle na jednom z rejdových čepů (pol. 10). Odhalena až po vyvěšení kola a použití pajsru jako diagnostiky.
enem tak cvičně sem si řekl, že vyloučím všechny myslitelné příčiny, taxem zajel ke strnadlovi na převážení předních kol (od nazutí tj. převážení najeto cca 12.000km) - převážil je (5 resp. 10 gramů přidal na vnitřní stranu každého kola), a jel sem to vyzkůšať.... poměrně citelné kopání okolo 80-90 kmph je skoro úplně pryč, zato to fčíl kope víc než před převážením okolo 120 kmph... kuwa fiks, co to je?
ale hlavně mě strnadel vyděsil, že prý mám LP tlumič v prdeli.... bo sou na vnější straně kola vyjeté plošky jaxfiňa.... přitem sem tlumiče aji ložisko vepředu měnil za nové OEM BMW před asi 15tis km....... tož je fakt asi cosyk kdesyk shnilého (po té ráně na LP kolo v zimě....)
no nic no, asi to bude chtít udělat radikální řez....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.